Jotenkin ärsyttää, että tuotteet pilaavat kivat nimet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Alkuperäinen kirjoittaja firequeen :
ja miun tytön nimisiä kuukautissuojia on kuulma myyty joskus vuonna elvis :laugh:

alkaako tyttäresi nimi S-kirjaimella ?

Ei vaan Jenny? Sellaisia oli joskus aikoinaan.

Ja sit mä muistan Sonja...ja sit oli vielä yksi toinen nimi jonka valikoimassa oli siteitä ja voiteita.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minua taas ärsyttää, kun eläimille annetaan lasten nimiä. Esimerkiksi sarjakuvissa ja koulukirjoissakin. Ilmeisesti tekijöillä mielikuvitus vähissä.

Miksei saisi? Onko eriksen olemassa jotain eläinten nimiä? Ja mitkä on LASTEN nimiä?

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Minua taas ärsyttää, kun eläimille annetaan lasten nimiä. Esimerkiksi sarjakuvissa ja koulukirjoissakin. Ilmeisesti tekijöillä mielikuvitus vähissä.

Miksei saisi? Onko eriksen olemassa jotain eläinten nimiä? Ja mitkä on LASTEN nimiä?

Joo on, Musti ja Peni.

No miltä tuntuisi, jos lastasi kutsuttaisiin koulussa aasiksi, koska oppikirjan aasihahmolla sattuu olemaan sama nimi kuin omalla lapsellasi?

No miltä tuntuisi, jos lastasi kutsuttaisiin koulussa aasiksi, koska oppikirjan aasihahmolla sattuu olemaan sama nimi kuin omalla lapsellasi?

Kyllä mä hylkäsin valitettavasti Maisa nimen sen takia että se pirun hiiri on Maisa... Vaikkei aikuiset sitä niin mieltäis niin lapset varsinkin mieltää kun on kohderyhmää.. Eli joo sama ärsyttää muakin...

Joku mietti Aida nimeä lapselle täällä.. Olin juuri saanut tekstarin kaveriltani afrikasta että hän on siellä kolmen tähden hotelli Aidassa. Sen jälkeen siitä ei juuri muuta tule enää mieleenkään.

:laugh: :laugh:
Voi että mikä ketju :laugh:

Ihanko oikeasti joku tuotemerkkinimi haittaa noin kovasti?
Kyllä mulla enempi se oma elämänmittainen mielikuva jostain nimestä, joka on oikeasti jollain inhalla henkilöllä ollut, on kamala. Mutta joku wc-harja.. :D :laugh:

Yhteistyössä