J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jonna myös:Oonko mä vessaharjakiJuuresharjaki on Jonna
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja firequeen :aikanaan kun ei ollut vielä jälkikasvua, tykästyin kiia-nimeen mutta sitten tuli se saamarin autonmerkki ... !![]()
Alkuperäinen kirjoittaja firequeen :ja miun tytön nimisiä kuukautissuojia on kuulma myyty joskus vuonna elvis![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja firequeen :ja miun tytön nimisiä kuukautissuojia on kuulma myyty joskus vuonna elvis![]()
alkaako tyttäresi nimi S-kirjaimella ?
Alkuperäinen kirjoittaja kuli:Alkuperäinen kirjoittaja firequeen :aikanaan kun ei ollut vielä jälkikasvua, tykästyin kiia-nimeen mutta sitten tuli se saamarin autonmerkki ... !![]()
ei sellasta automerkkiä oo olemassakaan kuin kiia!
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja firequeen :ja miun tytön nimisiä kuukautissuojia on kuulma myyty joskus vuonna elvis![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja firequeen :ja miun tytön nimisiä kuukautissuojia on kuulma myyty joskus vuonna elvis![]()
Ei vaan Jenny? Sellaisia oli joskus aikoinaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minua taas ärsyttää, kun eläimille annetaan lasten nimiä. Esimerkiksi sarjakuvissa ja koulukirjoissakin. Ilmeisesti tekijöillä mielikuvitus vähissä.
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minua taas ärsyttää, kun eläimille annetaan lasten nimiä. Esimerkiksi sarjakuvissa ja koulukirjoissakin. Ilmeisesti tekijöillä mielikuvitus vähissä.
Miksei saisi? Onko eriksen olemassa jotain eläinten nimiä? Ja mitkä on LASTEN nimiä?
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minua taas ärsyttää, kun eläimille annetaan lasten nimiä. Esimerkiksi sarjakuvissa ja koulukirjoissakin. Ilmeisesti tekijöillä mielikuvitus vähissä.
Miksei saisi? Onko eriksen olemassa jotain eläinten nimiä? Ja mitkä on LASTEN nimiä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minua taas ärsyttää, kun eläimille annetaan lasten nimiä. Esimerkiksi sarjakuvissa ja koulukirjoissakin. Ilmeisesti tekijöillä mielikuvitus vähissä.
No miltä tuntuisi, jos lastasi kutsuttaisiin koulussa aasiksi, koska oppikirjan aasihahmolla sattuu olemaan sama nimi kuin omalla lapsellasi?
Alkuperäinen kirjoittaja reino:Minulla tulee mieleen reinot eli reinotossut.
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Mun nimellä on kukkaruukkuja muttei se mua haittaa![]()