Joulu anoppilassa; en halua mennä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Voihan vattu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä tehdään niin et vietetään vuorovuosin. jos mä saisin päättää niin joulut oltas mun lähisuvun kanssa niinkuin ollaan niin oltu viimeiset 25v.

Nyt kuin on muitakin kuin MINÄ, niin täytyy aatella muitakin. Laps haluaa myös joulua toisessa mummolassa ja mieskin haluaa kotona olla jouluna. Nyt tosin mulla tulee toinen joulu perätysten kotona kun äiti sai sydänkohtauksen viikkoa ennen joulua viime vuonna. Oltiin eri paikoissa, et tyttö sai kunnon joulun. mun kotona se jäi vähä vaiheeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja mietippä;24718573:
lievästi itsekeskeistä. toitti sun on hyä mieli olla tollanen :(

Mitä siinä on syyllistämistä tai itsekästä? Ne ei vietä joulua, ei ne halua siis jouluvieraitakaan. Eri asia olis jos kirjoittaja ilakois siitä, että ne on kuollu tms. muuttanu kaukomaille ettei niitä nää ikinä.

Mä olen sitäpaitsi vähän kade teille kaikille. Mulla kun ei ole hengissä enään ketään 'joulun laittajaa'. Mielelläni menisin, mutta...

[QUOTE="...";24715144]VOI vee että rupee kiehumaan. siis se on uskomatonta miten ne vanhemmat rupee laskee ja omimaan. "ens vuonna ootte sit meillä". Minull avanhemmat eronneet joten pitäisi kolmessa paikassa käydä. no olemmekin ottaneet tavaksi viettää jo pari joulua ihan oman perheen kesken KOTONA.tulkoon käymään kuka tulee. hel****[/QUOTE]

Juuri näin. Tätä ois tarkoitus koittaa myös meillä,sota siis tulossa...

täällä alkoi jo! Ilmoitimme viettävämme aaton kotona vauvan kanssa,seurauksena tyrmistystä,epäuskoa,murjotusta jne... :D ilmoitin olevani perheellinen aikuinen,joka viettää tästä lähin joulunsa omassa kodissaan,piste.

Yhteistyössä