Joulu on pilalla ja ihmiset idiootteja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tULiLAtVA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tULiLAtVA

Jäsen
24.12.2011
141
0
16
Mies osti mulle porchen joululahjaks ja vielä sinisen vaikka hyvin tiesi et mä halusin punasen! Vittu mä jätän sen. Lapset ei saanu kun 4353936458729086 pakettia per naama, taidan soittaa kummeille ja mummoille ja muille et haistakaa paska kaikki. Ite ei ostettu kellekään mitään, mutta ei se sitä tarkota etteikö meille tarvis ostaa! Ja todellakin voidaan sanoo sit et onpas ruma ja en haluu tätä enkä ota tota, rehellisyys maan perii :heart: En tajua miks mun anoppi alko itkeen kun sanoin sille et ihan vitun persoonaton lahja joku 1000 euron kodinkonesetti. Kai mä nyt mielipiteeni saan sanoo?! Ihme itkupilli koko ämmä. Haukuin sen siinä sit miehellekin ja se paska kehtas suuttua mulle?! Vaikka sanoin vaan totuuden. Ja sit pääsinkin siitä taas siihen väärän väriseen porscheen, ei voi olla niin tyhmä et ostaa väärän värisen!!!!!! Mun mummo anto meille käteisenä 5000 euroo, ihankun me mitään rahaa haluttais?! Olis ees paketoinu ne setelit. Pyysin koko suvun meille syömään, mut en todellakaan tehny niille mitään ruokaa, käskin jokaisen tuoda omat ruokansa. Syötiin sit muiden ruokia perheen kanssa kun oltiin kuitenkin meidän kotona! Papalle jäi kuulema nälkä kun syötiin sen annos, kehtaskin vittu valittaa vaikka sai sentään olla MEILLÄ!!!! Tää joulu on niin pilalla. Vedän kännin ja pätkin kuusen ja haukun miestä vähän lisää ja vittuilen naapureille ja valvotan lapsia ja valvon yöni miettien mikä sit on tosiaan se oikee aika antaa ne lahjat et annettiiksme väärään aikaan ja siks kaikki meni näin. Jos oliskin pitäny antaa klo18 eikä klo14?.

Ihanaa lukee näitä palstan juttuja :xmas:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: LauhkeaLehmä
Minun mielestäni täällä on iso osa valitusketjuista ollut ihan oikeutettuja ja kohtuullisiakin :) Tosin ei niinkään ne, joissa valitetaan lahjoista... vaan ne, missä valitetaan siitä että joku on valittanut lahjoista :D

Vähän loukkaannun tuosta kohdasta että "pyysin sukulaiset syömään ja olisivat saaneet tuoda omat ruokansa",

Tämä muistutti kovin omaa aloitustani eiliseltä, jossa tilanne siis se että mies kutsui sukulaisensa meille jouluksi. Minusta on tosi mukavaa että suku tulee meille, mutta en pidä siitä että joudun vastaamaan koko joulun kustannuksista käytännössä yksin. Kaikkien mielestä olen katkeraa marttyyriainesta mutta minusta olisi reilua että A) joko tällainen sukujoulu järjestetään vuorotellen tai B) sukulaiset tuovat jotain tuomisia tullessaan, joka tavallaan tasaisi vähän sitä kustannusta miten se jakautuu.

Mutta se että mä ostan ison kinkun, paistan joululaatikot, ostan joulukalat, jälkkärit jne on kuitenkin aika iso summa.

Ja tosiaan miehen suku on sopinut että aikuisten kesken ei lahjoja jaeta. Olen niin lapsellinen että toivoisin silti jotain joltakin lahjaksi saavani. Vaikka sitten siltä omalta mieheltä.

Yhteistyössä