Joulukuulaiset 6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnniinaA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heissan taas!
Tulenpa vaan ilmoittamaan tänne että ollaan tänään muuttamassa,enkä sitten tiedäkkään että milloin netti on taas avoinna uudessa asunnossa.Muutetaan kaksiosta kolmioon,ihan kiva,tila on tarpeen ku meillä jo valmiiksi iso koira ja 2 kissaa.Toivotaan että on mukavia naapureita.Harmittaa vaan ku pitää neuvolaa vaihtaa,nykysessä niin mukava terkkari =(!Vantaan puolelle helsingistä muutetaan.
Mulla alkaa jo loma tän kuun lopussa,jee =D.
En kerkeä enempää kirjottelee ku muutto puuhat kesken,piti vaan nopee kirjottaa ku koht viedään kone alta =)!
Omaa napaa sen verran et kaikki hyvin,HB on vielä tosi alhanen,vaikka obsidania syönyt jo kuukauden päivät.Oli se kyllä hiukka noussut,mut kohta jos ei lisää nouse niin pitää ottaa kax tabuu päivässä.Muuten kaikki hyvin,kerron lisää sitten ku netti taas toimii =)!

Moi moi! Minna 29+2

Heissan taas!
Tulenpa vaan ilmoittamaan tänne että ollaan tänään muuttamassa,enkä sitten tiedäkkään että milloin netti on taas avoinna uudessa asunnossa.Muutetaan kaksiosta kolmioon,ihan kiva,tila on tarpeen ku meillä jo valmiiksi iso koira ja 2 kissaa.Toivotaan että on mukavia naapureita.Harmittaa vaan ku pitää neuvolaa vaihtaa,nykysessä niin mukava terkkari =(!Vantaan puolelle helsingistä muutetaan.
En kerkeä enempää kirjottelee ku muutto puuhat kesken,piti vaan nopee kirjottaa ku koht viedään kone alta =)!
Omaa napaa sen verran et kaikki hyvin,HB on vielä tosi alhanen,vaikka obsidania syönyt jo kuukauden päivät.Oli se kyllä hiukka noussut,mut kohta jos ei lisää nouse niin pitää ottaa kax tabuu päivässä.Muuten kaikki hyvin,kerron lisää sitten ku netti taas toimii =)!

Moi moi! Minna 29+2

Heissan taas!

Moi moi! Minna 29+2

Muillakin näköjään sekoilee tuo kone tai jokin...perjantaina kun laitoin viestiä, niin ei myöskään noustu etusivulle ja tarpeeksi kun säädin, niin koko viestiketju hukkui...kunnes avasin sivun kokonaan uudestaan, niin olimme taas oikeassa paikassa :) Bittiavaruus on niin ihmeellinen!

Siitä autolla ajamisesta...älkää ottako mitään stressiä! Mä vain jostain kuulin, että on joku sellainen suositus...ei se vissiin mihinkään muuhun perustu kuin siihen, että jos on iso maha ja ajaa kolarin, niin miten se maha sitten jää purituksiin tai turvayö painaa yms. Eli ei siinä mitään muuta vaaraa ole kuin tämä ""normaali"" onnettomuusriski mikä taitaa aina olla kun autolla on tuolla liikenteessä...

Viikonlopun aikana omassa navassa ei ole tapahtunut mitään muutoksia...supistuksia olen ruvennut tuntemaan paljon enemmän ja näitä liitoskipuja on tasaisesti, ei kuitenkaan mitenkään ylitsepääsemättömän paljon.

Pari viikkoa töissä vielä itsekseen ja sitten tulee minun tuuraajani harjoittelemaan...kauhean nopeasti aika menee!

Sanna A: toivottavasti saat kunnollisen tuuraajan hommiisi. Itselläni on sijainen ollut opettelemassa hommia jo pian parin kuukauden ajan (kesätyöläinen jäi taloon pysyvästi, siksi näin tajuttomana pitkä opetteluaika..), mutta vieläkään ei osaa mitään tehdä oma-aloitteisesti. Tarvitsen työssäni englantia päivittäin, mutta hänelle tuntuu täysin ylivoimaiselta kirjoittaa edes yksinkertaista meiliä englanniksi... Välillä meinaa mennä hermot, kun toinen vaan tuijottaa mua spanielinkatseellaan ja odottaa, että mä sanelen hänelle mitä meiliin kirjoittaa... Kovasti olen vihjaillut, että kohta hän on tässä yksin ja näiden hommien pitäis silloin sujua, mutta eipä tunnu olevan mitään vaikutusta. Tunnen itsenikin tyhmäksi, kun en millään saa toista oppimaan mitään.. Työkaverikin jo nauraa, että hän tietää mun hommista jo enemmän kuin sijaiseni vaikka on vaan kuunnellut mun opetustani sermin toiselta puolelta. Tulee mieleen ihan Teletapit, uudestaan ja uudestaan kerrataan samoja asioita....

Itse tulin aikoinani myös äitiyslomasijaiseksi nykyiseen hommaani ja sain silloin opetusta reilut kaks viikkoa, hyvin olen silti mielestäni pärjännyt.. Eipä tämä homma mun mielestäni mitään avaruusteknologiaa sentään ole =) Jos joudun tähän samaan työhön joskus palaamaan, niin ketuttaa kyllä suunnattomasti jos ja kun sijaiseni on sillä aikaa saanut hommat oikeen kunnolla sekaisin.. Sijaiseni on vielä minua reilut kymmenen vuotta vanhempi ja senkään takia ei ole helppoa kerrata asioita jatkuvasti kuin pienelle lapselle. Luojan kiitos täällä ei tarvitse enää tasaan 17 työpäivää ja sitten pääsen jo lomille ja äitiyslomalle!!!

NiiskuPiisku rv 30

Hei Sarsta!

Nyt iski kamala paniikki ja pelko, että mitä tämä lääkitys on saanut aikaan lapselle. Mietitkö sinä tai mitä tukea ja vahvistusta sinä olet asialle saanut? Mullahan lääkitys oli Albetol 200 mg yksi tabu kolmesti päivässä. Alkuraskaudesta se oli 3 kk 2 tabua kolmesti ja sitten se pudotettiin nykyiseen määrään ja Adalat tuli lisäksi. Adalat poistettiin elokuussa ja nyt sitten tuo 1 tabu kolmesti.
En tiedä mikä paniikki tässä iski. Ehkä sekin että la lähestyy.
Jotenki hirveästi mietin, että onko lapsi terve. Ultrat yms. kaikki ovat olleet ok, mutta kuitenkin...

Mitä sinä itse ajatttelet?

terkuin Vipe