Just näin... =(

14.07.2007
696
0
16
Juuri sain puhelun töistä... mulla PITI alkaa maanantaina loma, mutta nyt mun tuuraaja oli kaatunut prätkällä ja murtanut about jokaisen luunsa... |O |O Tätä hommaa ei voi ihan kuka vaan tehdä ja lisäksi meillä pulaa työntekijöistä jo muutenkin...

Saa nähdä kuinka mun loman käy, maanantaina ainakin on ilmeisen pakko mennä töihin... |O |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
kenenkään ei tarvitse mennä lomalla töihin!!pyydä nyt kuitenkin kunnon korvaus,jos joudut menemään :D

työnanaja voi määrätä loma-ajankohdan.

Ei näin viime tipassa enää, kahta viikkoa enen voi muistaakseni vielä muuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ohis:
kenenkään ei tarvitse mennä lomalla töihin!!pyydä nyt kuitenkin kunnon korvaus,jos joudut menemään :D

Jos loma peruuntuu, niin siitä pitää ilmoittaa 2 viikkoa ennen...

Niin muuten onki.

Voi määrätä juu, mutta ei, kun loman on määrä alkaa maanantaina, vähintään 2 viikkoa etukäteen on kerrottava loman ajankohta!

Eli ap:n ei todellakaan ole pakko mennä töihin, ja jos menee tuosta paluusta voi vaatia korvausta, riippuen työehtosopimuksesta. Mieheni on kerran ollut vastaavassa tilanteessa, ja jokaisesta menetystä lomapäivästä tuli 2 lomapäivää, työehtosopimuksen mukaisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Mii:
Mitäs työtä sä oikein teet kun olet noin korvaamaton? Eikä tää ollu v**tuilua vaan ihan vaan ihmettelyä!

En mä nyt ihan korvaamaton sentään ole
:laugh: Mutta talo täynnä kesätyöntekijöitä ja heitä ei voi velvoittaa ottamaan niin paljon vastuuta. Olen siis ns. vastaava hoitaja vanhusten asumispalveluyksikössä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Kannanottaja:
Mitä duunia teet? Puhtaasta uteliaisuudesta kysyn, koska meikäläisen duunissa ei (valitettavasti) ikipäivänä kukaan työkaveri telos pyörällä itteensä..

Eikai toikaan työajalla tapahtunut. (Vai onko sun työkaverit sellasia, ettei ne ajele vapaa-ajallakaan?)

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Kannanottaja:
Mitä duunia teet? Puhtaasta uteliaisuudesta kysyn, koska meikäläisen duunissa ei (valitettavasti) ikipäivänä kukaan työkaveri telos pyörällä itteensä..

Eikai toikaan työajalla tapahtunut. (Vai onko sun työkaverit sellasia, ettei ne ajele vapaa-ajallakaan?)

Niin siis kyllähän kuka tahansa voi joutua onnettomuuteen vapaa-ajallaan

:ashamed: Tuskin tämä mitenkään tahallista on...