Jutta Urpilaisen (SDP) käytös lentokentällä tyrmistytti ihmisiä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tämä artikkeli kirvoitti mammapalstajäärän liekkeihin.
Juttu on huonosti kirjoitettu kärpäsestä härkänen tyyliin.
Jutta maksoi ostoksensa, ja that is it.
Lasku Jutalle, jos olen väärässä.
 
Tämä artikkeli kirvoitti mammapalstajäärän liekkeihin.
Juttu on huonosti kirjoitettu kärpäsestä härkänen tyyliin.
Jutta maksoi ostoksensa, ja that is it.
Lasku Jutalle, jos olen väärässä.

👍 Näin just. Kaikkea ne ihmiset kyttäävätkin.

Veikkaan, että on tullut kiire ja hän on ottanut mukaan ylijääneen syötävän. Fiksumpaa se on kuin jättää pöydälle ja roskikseen heitettäväksi.
 
Näin just. Kaikkea ne ihmiset kyttäävätkin.

Veikkaan, että on tullut kiire ja hän on ottanut mukaan ylijääneen syötävän. Fiksumpaa se on kuin jättää pöydälle ja roskikseen heitettäväksi.
Samaa ajattelin. Syön lentokentillä vain eväitäni, enkä osta sieltä mitään.
Sääli, että Seiska lähtee äärioikeiston kelkkaan. Tykkään lehden Katso-osiosta.
Luultavasti joskus osumme samalle lennolle.
 
Samaa ajattelin. Syön lentokentillä vain eväitäni, enkä osta sieltä mitään.
Sääli, että Seiska lähtee äärioikeiston kelkkaan. Tykkään lehden Katso-osiosta.
Luultavasti joskus osumme samalle lennolle.
Ai Seiskakin on nykyään äärioikeistolainen. 😂

Äärioikeistolaisuuden lisääntyminen näyttää johtuvan siitä kun vasemmistolaiset siirtyvät koko ajan enemmän ja enemmän kohden vasempaa äärilaitaa, niin sieltä katsoen kaikki muut näyttävät olevan äärioikealla vaikka eivät ole.
 

Yhteistyössä