V
vierailija
Vieras
Salakuva! Jutta Urpilaisen käytös tyrmistytti lentokentän luksusloungessa
15 000 euroa kuussa karenssikorvausta saava Jutta ei halunnut kuitenkaan käyttää rahaa ruokaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tämä artikkeli kirvoitti mammapalstajäärän liekkeihin.
Juttu on huonosti kirjoitettu kärpäsestä härkänen tyyliin.
Jutta maksoi ostoksensa, ja that is it.
Lasku Jutalle, jos olen väärässä.
Samaa ajattelin. Syön lentokentillä vain eväitäni, enkä osta sieltä mitään.Näin just. Kaikkea ne ihmiset kyttäävätkin.
Veikkaan, että on tullut kiire ja hän on ottanut mukaan ylijääneen syötävän. Fiksumpaa se on kuin jättää pöydälle ja roskikseen heitettäväksi.
demarijäärä taas kiehuu kun totuus heikäläisen huonosta käytöksestä paljatuiTämä artikkeli kirvoitti mammapalstajäärän liekkeihin.
Juttu on huonosti kirjoitettu kärpäsestä härkänen tyyliin.
Jutta maksoi ostoksensa, ja that is it.
Lasku Jutalle, jos olen väärässä.
Ai Seiskakin on nykyään äärioikeistolainen.Samaa ajattelin. Syön lentokentillä vain eväitäni, enkä osta sieltä mitään.
Sääli, että Seiska lähtee äärioikeiston kelkkaan. Tykkään lehden Katso-osiosta.
Luultavasti joskus osumme samalle lennolle.
Sanna joutui maksamaan rohmuamisensa takaisiEi ole ensimmäinen eikä viimeinen demari joka rohmuaa aamupaloja.
Sannan syömiset eivät tätä maata köyhdyttäneet. Hoikka kuin pajunvitsa.Sanna joutui maksamaan rohmuamisensa takaisi
Mutta maksoiko? Onko kukaan nähnyt kuitteja?Sanna joutui maksamaan rohmuamisensa takaisi
Minä voin maksaa, jos Valtionkonttori perii saataviaan. Ole huoleti, ja nuku yösi hyvin, ettei sinun kuten palstan omenayrittäjän tarvitse selata netistä tsainoja.Mutta maksoiko? Onko kukaan nähnyt kuitteja?
Sulla ei ole rahaa maksaa.Minä voin maksaa, jos Valtionkonttori perii saataviaan. Ole huoleti, ja nuku yösi hyvin, ettei sinun kuten palstan omenayrittäjän tarvitse selata netistä tsainoja.
Teillä on jotain yhteistä. Toinen bulimikko ja toinen puliakka.Sannan syömiset eivät tätä maata köyhdyttäneet. Hoikka kuin pajunvitsa.
Sanna on julkaissut kesästään kivan kesäkarusellin.
Tuskin saat vuodessa tukia 25k€ jolla kuitata lasku.Minä voin maksaa, jos Valtionkonttori perii saataviaan. Ole huoleti, ja nuku yösi hyvin, ettei sinun kuten palstan omenayrittäjän tarvitse selata netistä tsainoja.