V
vierailija
Vieras
Käärijä antamassa Holmaskalle piiskaa.Mikähän se leikki sit mahtaisi olla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Käärijä antamassa Holmaskalle piiskaa.Mikähän se leikki sit mahtaisi olla?
Pentti tykkää naisellisista miehistä.Ai niin kun Pentin daddy on Bojan
Ja PenttiTäällä ei ole kuin teinejä.
Hihittää ja puhuu sellaisella kimeellä feikkihomoäänellä. Rasittava hyperaktiivinen juntti. Tää oli mun eka mielikuva Kärtsästä Umk -23 aikoihin, eikä se siitä ole sittemmin muuttunut.Niin on. Ja hihittää!
Eikö naisellinen mies saa olla daddy?Pentti tykkää naisellisista miehistä.
Dzeijla on Bojanin keinoseimentäjä.Dz on siitosori Bojanin tamma
Liedon Pena, joka laihduttaa.Ja Pentti
On oma keksimäsi hahmo, ei liity ainakaan minuun kekätossariin millään tapaa. Eikä minun kirjoituksia noi feminiinihöpötykset myöskään, ajattelen aikalailla päinvastoin.Meidän Pentti on Liedosta.
Ei ole miehiä täällä, vajaa.Ai niin kun Pentin daddy on Bojan
No niin. Sieltä se tuliHihittää ja puhuu sellaisella kimeellä feikkihomoäänellä. Rasittava hyperaktiivinen juntti. Tää oli mun eka mielikuva Kärtsästä Umk -23 aikoihin, eikä se siitä ole sittemmin muuttunut.
Älä nyt viitsi, ei Pentti sellaisista tykkää vaan littanista ja leveistä.Mikael Renwallin perse.T. Pentti Kekä Liedosta
Ai missähän muka, eipä homopalstalla ainakaan ole ollut.Miksi he sitten kertovat niin? P.s. En tarkoittanut kaikkia maailman miehiä, jos niin luulit.
Ja täällä edelleen päivittäin häntä pakonomaisesti seuraatHihittää ja puhuu sellaisella kimeellä feikkihomoäänellä. Rasittava hyperaktiivinen juntti. Tää oli mun eka mielikuva Kärtsästä Umk -23 aikoihin, eikä se siitä ole sittemmin muuttunut.
MINÄ OLEN PENTTI JA RAKASTAN MIKAELIN PERSETTÄÄlä nyt viitsi, ei Pentti sellaisista tykkää vaan littanista ja leveistä.
Älä huuda Pentti, mun kuulolaite on täysillä.MINÄ OLEN PENTTI JA RAKASTAN MIKAELIN PERSETTÄ
KYLLÄ MÄ SULLE ISON NÄYTÄNKyllä K kihertää pehmeällä äänellä ihan aidosti ihan Jerenäkin, kun ympärillä on Isoja Miehiä![]()
MINÄ OLEN PENTTI JA RAKASTAN MIKAELIN PERSETTÄ
Mitä sä siellä ees teet? Etsit laihdutus vinkkejä?Ai missähän muka, eipä homopalstalla ainakaan ole ollut.
Niin siis onko Pentti Liedosta se kuuluisa master daddy?
Dzeijla on Bojanin keinoseimentäjä.
Dziila työntää isolla truutalla uljaiden arabisheikkiorien väkevää nektaria alistuneesti ja odottavasti hirnuvan Bojan-tamman takalistoon![]()
On kyllä aika erikoinen nössö, kun on tollasen hypen ja mankelin läpi selvinnyt ja pystynyt rakentamaan uraansa koko ajan eteenpäin ja luo koko ajan lisää suhteita maailmalle ja pärjää sielläkin.Nössö se on, eikä yhtään feminiininen muutakuin niissä teennäisissä esittämisissään.