K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huvikseen siis K käytti juuri sitä ilmaisua. Voi vittu olette tyhmiä. Eipä komposti väeltä voi mitään ajattelua vaatia.

Onko sulle siis vaikea odottaa huomiseen, jolloin luultavasti julkaistaan pidempi video ja haastattelukin. Todennäköisesti siinä selviää, mitä K tarkoittaa. Ei siis tarvitse alkaa etukäteen määrittelemään Kärtsän sanomisia noin innokkaasti jotain omaa ennakkoasennetta pönkittääksesi.

Hihittää ja puhuu sellaisella kimeellä feikkihomoäänellä. Rasittava hyperaktiivinen juntti. Tää oli mun eka mielikuva Kärtsästä Umk -23 aikoihin, eikä se siitä ole sittemmin muuttunut.
Miten saat Kärtsän äänestä kimeän feikkihomoäänen? Olisko kuulolaite paikallaan sen kaihileikkauksen lisäksi. Toisaalta tarvitsisit myös buustia aivotoiminnallesi, mutta se taitaa olla jo vähän hankalampaa.

Minulle tuli ainakin heti mieleen, että ilmaisu liittyy amerikkalaisen räppärin, Taylor the Creator, Flower Boy -nimiseen albumiin, jonka teemana on yksinäisyys ja masennus. Varsin sopiva ilmaisu siis tähän Mieli ry:n kampanjaan.
Nyt on kaukaa haettu teema. Mieli RY tuskin ottaisi jonkun räppärin albumista mitään teemaa itselleen. Vaikka masennus olisikin teemana.

Onko sulle siis vaikea odottaa huomiseen, jolloin luultavasti julkaistaan pidempi video ja haastattelukin. Todennäköisesti siinä selviää, mitä K tarkoittaa. Ei siis tarvitse alkaa etukäteen määrittelemään Kärtsän sanomisia noin innokkaasti jotain omaa ennakkoasennetta pönkittääksesi.
Mä määrittelen käärijän sanomiset juuri niin kuin itse haluan.

Yhteistyössä