V
vierailija
Vieras
No niin. Eli sittenhän ne ovat täysin harmittomia vaikka julkaistaRiippuu tilanteesta. Shippaajien zoomailuvideoista tuskin löytyy seksuaalista pullistelua.
Näin se homma etenee.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No niin. Eli sittenhän ne ovat täysin harmittomia vaikka julkaistaRiippuu tilanteesta. Shippaajien zoomailuvideoista tuskin löytyy seksuaalista pullistelua.
Lukitsemme tämän vastauksen.Riippuu tilanteesta. Shippaajien zoomailuvideoista tuskin löytyy seksuaalista pullistelua.
Ei nyt näinkään. Jos julkaisee alkuperäisiä videoita, asia on ok. Miljoonazoomailujen julkaisu on törkeää ja asianosaisia loukkaavaa ja aika selvää hyväksikäyttöä. Sitä paitsi jos mennään ihan lakitasolle, zoomailuvideoiden tehtailu ja julkaisu toisten kuva- ja videomateriaalista ei taida olla varsinaisesti sallittua tekijänoikeuspykälien mukaan.No niin. Eli sittenhän ne ovat täysin harmittomia vaikka julkaista
Näin se homma etenee.
![]()
Paitsi jos niistä otoksista muodostuu itsenäisen teoksen tunnusmerkit täyttävä teos. Lakikurssille mars!Ei nyt näinkään. Jos julkaisee alkuperäisiä videoita, asia on ok. Miljoonazoomailujen julkaisu on törkeää ja asianosaisia loukkaavaa ja aika selvää hyväksikäyttöä. Sitä paitsi jos mennään ihan lakitasolle, zoomailuvideoiden tehtailu ja julkaisu toisten kuva- ja videomateriaalista ei taida olla varsinaisesti sallittua tekijänoikeuspykälien mukaan.
Mä käytän filtteriä ja effektiä. Ja piirrän taidetta päälle -> itsenäinen uusi teosPaitsi jos niistä otoksista muodostuu itsenäisen teoksen tunnusmerkit täyttävä teos. Lakikurssille mars!
Hah hah, eipä tarvitse edes zoomailla nähdäkseen kuumuuden. Se tulee luonnostaan.Joku/jotkut näkee niissä täysin virheellisesti kuumuutta, jota niissä ei ole. Ja he häpeävät sitä, mitä kuvittelevat ja julkaisevat ne siksi, että joku oikein näkevä kertoisi heille totuuden.
Siksi.
Hah hah, eipä tarvitse edes zoomailla nähdäkseen kuumuuden. Se tulee luonnostaan.
Mistä kumpuaa pakkomielle määrittää asiat paritukseksi?Mistä kumpuaa tällainen pakkomielle parittaa ihmisiä yhteen?
Mä olin tämän viestin jälkeen poissa ketjusta. Nyt avasin ketjun uudestaan, huomaan et kukaan ei ole vastannut, mutta ficeistä vs. videoista on käyty muuten vaan vitullinen biiffi.Jatketaan, koska mä oon herutellut sun kanssa tuplakoo+koota, enkä oikeesti edelleenkään ymmärrä shippi-sanasta aloitettua vittuilua. Esimerkiks: onko ookoo tai toivottavaa (vai ei kumpaakaan), että mä oon novelliketjussa itse tehnyt ihan jotain muutakin kuin fiilistellyt tosielämän kemioita (eli kirjoittanu omia headcanoneita ja jotain minificcihommaa)?
Joo mutta jos zoomattu kuva tai video ei ole sun oma on sen julkaisu laitonta."Zoomailu" on yleensä kuvan rajaamista, mikä on kuvakerronnan normaali keino.
Paritus on amatöörimummojen käsialaa. Oikeat kuumisteleeMistä kumpuaa pakkomielle määrittää asiat paritukseksi?
Kannattaa ehkä vähän syvällisemmin selvittää, mitä eroa on sillä, että shippi alkaa kohteiden omista postauksista ja siitä, että shippi alkaa jonkun haarojen tuijottamisesta ja keksittyjen hidastusten tekemisestä. Ja mitä eroa on sillä että molemmat on julkkiksia ja sillä, että toinen peittää kasvojaan eikä selvästi halua tulla kuvatuksi kaikissa tilanteissa. Nythän hänet on outattu väkisin, kun niitä kuvia on kaiveltu esiin, joissa kasvot näkyvät ja viimeisimmillä keikoilla hän on sitten ollut ilman huivia. Mutta hänet outattiin väkisin, ei omasta tahdostaan. Se tässä on ongelmallista ja tekee teistä seksitarinoiden ja ihkupostausten kirjoittelijoista shippipakottajia. Jos keskittyisittekin tänne kehumaan hänen saavutuksiaan, videoitaan ja elokuvaansa, niin asia olisi aivan toinen. Ja jos fanitettaisiin hänen haastattelujaan ja tilanteita, joissa hän on julkkiksena. Mutta ei, revitään vain materiaalia siitä, kun toinen tekee työtään ja tehdään raadollisia päätelmiä hänen seksuaalisuudestaan ja haluistaan.
Äläpäs käy keulimaan, olet väärässä. Palaan kohta asiaan.Paitsi jos niistä otoksista muodostuu itsenäisen teoksen tunnusmerkit täyttävä teos. Lakikurssille mars!
No ei ole. Kyseessä on silloin muunnelma, jonka julkaisuun tarvitaan alkuperäisteoksen oikeudenhaltijan lupa.Mä käytän filtteriä ja effektiä. Ja piirrän taidetta päälle -> itsenäinen uusi teos
Oikeudenhaltijan yhteydenottoa odotellessaNo ei ole. Kyseessä on silloin muunnelma, jonka julkaisuun tarvitaan alkuperäisteoksen oikeudenhaltijan lupa.
Erotapa nyt vapaa muunnelma ja epäitsenäinen muunnelmaNo ei ole. Kyseessä on silloin muunnelma, jonka julkaisuun tarvitaan alkuperäisteoksen oikeudenhaltijan lupa.
Eli toisinsanoen esim koko Tumppu on 90% laiton sivusto zoomailuineen ja hidastuksineen.
Faktantarkistaja - sä oot tullu kuulluksi.
Jatkamme harjoituksia ja odotan närkästynyttä kirjettä oikeudenomistajilta
"Vapaaseen muunnelmaan ei tarvita alkuperäisen teoksen tekijän tai oikeudenhaltijan lupaa. Tekijänoikeuslain mukaan toisen teosta saa käyttää vapaasti muuntaen, kunhan lopputuloksena syntyy täysin uusi, itsenäinen ja omaperäinen teos"No ei ole. Kyseessä on silloin muunnelma, jonka julkaisuun tarvitaan alkuperäisteoksen oikeudenhaltijan lupa.
Jos lisäät videon päälle filtterin se ei ole vapaa muunnelma.Erotapa nyt vapaa muunnelma ja epäitsenäinen muunnelma