V
vierailija
Vieras
Häh? Tällainen kirjoittelu on niin tuubaaa. Kuvitteletko oikeasti jotakuta kannustamaasi henkilöä haittaavan sinun harhaiset kuvitelmasi hänestä? Tai se, jos sinulle tulikin kuvitteellinen paha mieli? Jokainen on itse vastuussa mielestään, jos et mukamas tiennyt, ketä kannustat lähtemään, se on oma syysi. Tää on tällaista toisen henkilön kiusaamista, että koitat muka luoda hänelle pahan mielen sillä, että itket, että "yhyyyy, olin ystäväsi ja nyt koska sanoit jotakuta idioottia pelleksi, kadun, että autoin". Lol, tuskinpa olit niin merkittävä osuus siinä, että henkilö päätti reissuun lähteä. JA tällainen jälkikäteiskirjoittelu vain paljastaa, ettet koskaan mikään oikea tukija ollutkaan.No niin, asia tuli selväksi. Tämä kiinnosti minua siksi, koska olen se, joka kannustin sinua epäröidessäsi lähtemään Sloveniaan ja ilahduin puolestasi, että lähdit. Nyt hieman kaduttaa, koska tajuan kannustaneeni muita ikävästi nimittelevää henkilöä.
Samaa on tehty myös minulle. Eli itketty, miten on minua puolustettu ja sitten petytty. Voin sanoa; ei hetkauta.