V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo parempi ettet linkkaa yhtään ketään, kekä ja aito alkavat vainoamaan näitäkin.Useampi fani kertonut ja on kuvakin, mutta en linkkaile tänne.
Ei ole ollut tollaista samaa, pölö.Väität asuvasi tässä ketjussa ja silti unohdat et mitä oot täällä aiemmin trollannut.Hyvin menee.
![]()
Mä oon täällä välil vieraileva Joost fani. Huvittavaa settiä ja toisaalta valitettavan toksista heittää nää pari itseään Bojanisteiksi kutsuvaa. Kiva käydä välil ampumasta heidän harhojaa alas vaik ei ne harhat sil vähene.Just näin. Tukholmassakin alkoi itse sivelemään Kärtsän vatsaa.
Et siis ees muista enää vanhoja trollauksiasi.Ei ole ollut tollaista samaa, pölö.
Ei minun kirjoitukseni, ja hyvin muistan ettei ole ollut.Et siis ees muista enää vanhoja trollauksiasi.![]()
No ei varmaan, jos seuraat vain Bojere juttuja.En usko. Ei ole tullut sellaisia juttuja vastaan.
Nää on kyllä ollut niin söpöjä yhdessa alusta astiOli kyl ihana, miten kannusti Joostia alusta asti ja lobbasi viisuihin. Tais olla heti silloin ekalla tapaamisella instant chemistry. Näkeekö näitä vielä jostain?
Jep, bojanistaninakin saa aina nauraa näille parille hörhölleNäille parille tyypille täällä Bojan on tärkein ja suoraan sanottuna pakkomielle, siksi he haluavat kuvitella et Bojan on tärkein myös muille. Eivät he osaa katsoa näitä asioita objektiivisesti. Sen lisäksi on nämä pari trollia.![]()
Näin, Joost on ystävällinen kaikille.Omissa mielikuvitelmissasi on.
Miksi vastaat, jos ei ole sinun kirjoitus. Äly hoi.Ei minun kirjoitukseni, ja hyvin muistan ettei ole ollut.
Tää mamma ei osaa edes näyttää xitteriä.No ei varmaan, jos seuraat vain Bojere juttuja.![]()
Tietysti oion teiän valheet. Kirjoitus ei oo ollut täysin samankaltainen aikaisemmin.Miksi vastaat, jos ei ole sinun kirjoitus. Äly hoi.![]()
Ihan päivittäin käytän.Tää mamma ei osaa edes näyttää xitteriä.
Pinnistä vielä, nii ehkä keksit joskus kunnon trollauksen. Ei nyt lähe, sori.Joost on enempi indie ja luova, alentamista väittää samankaltaiseksi kuin K.
Täysin samankaltainen.Tietysti oion teiän valheet. Kirjoitus ei oo ollut täysin samankaltainen aikaisemmin.
Oikea mielipiteeni on, koitapa kestää.Pinnistä vielä, nii ehkä keksit joskus kunnon trollauksen. Ei nyt lähe, sori.
Olihan, pölökustaa.Ei ole ollut tollaista samaa, pölö.
Miksi pitää asettaa johonkin tärkeysjärjestykseen?Joost on enempi indie ja luova, alentamista väittää samankaltaiseksi kuin K.
No ei kyllä minusta (ja niin että on minun sanavarastoa, tuskin kirjoittaneen)Täysin samankaltainen.Ei hitto. Ehkä puuttui että niin sanat, mut muuten identtinen.
Niin eli kuinka monella Joostin keikalla olet ollut ja kauanko olet seurannut Joostia ja kuinka aktiivisesti? Heität ihan nollatason tiedoilla näitä mielipiteitäsi.Oikea mielipiteeni on, koitapa kestää.
K on myös omalla tavallaan indie ja varsinkin luova.Miksi pitää asettaa johonkin tärkeysjärjestykseen?Kummatkin on genreltään hieman erilaisia artisteja, joilla on ihana ystävyys ja connection
Ei edes enää tarvitse niitä sanoja, kun tunnistaaTäysin samankaltainen.Ei hitto. Ehkä puuttui että niin sanat, mut muuten identtinen.
Mut kaikki tieto pitäis silti tuoda sulle tänne. Ei juma.Ihan päivittäin käytän.