Hän ei kai viestissään valittanut pelkästään tönimisestä eturivissä vaan ylipäätään fandomin kiusaamisesta. Itse uskon, että hän viittasi siihen, kun osa suuttui hänen linkattuaan tumpun bojere-kisan K:lle ja B:lle, vaikka ei itse ollut tekijä. Porukka oli siitä tosi vihainen, koska sääntöihin kuuluu, ettei shippiä tungeta kohteiden silmille ja koska ei toisten tekemää juttua linkata ilman lupaa ja vähän niin kuin omana. Minustakin tämä oli tosi törkeästi tehty ja aivan varmasti moni siitä hänelle sanoi ja todennäköisesti ei halua olla hänen kanssaan tekemisissä. Sitä sitten ilmeisesti pitää kiusaamisena. Ongelmaa ei olisi, jos ei aina yrittäisi saada huomiota K:lta. En kannata kenenkään kiusaamista mutta tässä tapauksessa niitä virheitä on tehty niin paljon ja niin törkeästi, että pitäisi suosiolla jättää K kommenttiensa ulkopuolelle.