K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sinähän tässä olet isolla tunteella Kärtsää haukkumassa. Muut ovat heittäneet sun eteen faktoja mm. siitä millaisia Joostin showt ja huumori on. Striimaukset ja kk-kuuntelijaluvut yms. on sellaisia juttuja, että niistä löytyy tietoa muualtakin jos viitsii vaivautua selvittämään.
Minuakin hän on kutsunut useasti K faniksi, vaikka olen Joksu fani. Kaikki sellaiset on hänestä nähtävästi K faneja, jotka yrittävät kertoa hänelle faktoja, tuoda oikeita tilastoja tänne tai kertoa että Bojere on ystävyyttä ja että shippaus on vastenmielistä.
 
Esim. Bojania ja kyllä sun tivaamiseet on muiden kirjoittelijoiden vainoamista. Et osaa lopettaa ajoissa. -se eri
Miten niin tivaaminen on kenenkään vainoamista? Ihan ihme herkkis. Ja siis millälailla olen vainonnut Bojania? Ollut vastassa lentokentällä, mitä hän ja Kris moneen kertaan silloin ihastelivat, kun faneja oli? Ja siellä oli ehkä jotain 6 ihmistä paikalla silloin.
 
Joopa joo, ihan kuin nämä muut eturiviin pyrkijät ei tekis, samaa käytöstä ollut silloinkin ku kys. ihminen ei ole ollut paikalla edes, asiatonta myös nostaa tunnistettavasti yksityistä ihmistä tollain esiin, todellakin uskon kokemuksen että on kiusattu keikoilla ja netissäkin.
Itsehän hän on ottanut asian esiin ja tägännyt siihen K ja porukat jopa. Kyllä silloin myös vastapuolet ja muutkin saa mielipiteensä sanoa. Ja jatkaa muuten edelleen tätä asian esiin ottamista.
 
Hän ei kai viestissään valittanut pelkästään tönimisestä eturivissä vaan ylipäätään fandomin kiusaamisesta. Itse uskon, että hän viittasi siihen, kun osa suuttui hänen linkattuaan tumpun bojere-kisan K:lle ja B:lle, vaikka ei itse ollut tekijä. Porukka oli siitä tosi vihainen, koska sääntöihin kuuluu, ettei shippiä tungeta kohteiden silmille ja koska ei toisten tekemää juttua linkata ilman lupaa ja vähän niin kuin omana. Minustakin tämä oli tosi törkeästi tehty ja aivan varmasti moni siitä hänelle sanoi ja todennäköisesti ei halua olla hänen kanssaan tekemisissä. Sitä sitten ilmeisesti pitää kiusaamisena. Ongelmaa ei olisi, jos ei aina yrittäisi saada huomiota K:lta. En kannata kenenkään kiusaamista mutta tässä tapauksessa niitä virheitä on tehty niin paljon ja niin törkeästi, että pitäisi suosiolla jättää K kommenttiensa ulkopuolelle.
Ai niinpä, olinkin jo unohtanut tämän. Se oli kyllä aikas käsittämätöntä tuubaa. Olkoonkin, jos siinä "hänen" videonsa oli kisavälineenä, ei siinä hemmetti kukaan hänen otoksestaan ollut numeroa tekemässä.
Paitsi hän itse.
 

Yhteistyössä