V
vierailija
Vieras
PöhköliKk hymyilee lähes joka ikisessä spotissa kun kuvaa K ta. Ihan rakastunut.![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
PöhköliKk hymyilee lähes joka ikisessä spotissa kun kuvaa K ta. Ihan rakastunut.![]()
Tuskinpa, et oikein julkisesti osoittais sitä H:n kautta, kun asia oli muutoin salattu, aikas kaukaa haettua.Lue: haluaa osoittaa, että ollaan hyvissä väleissä. Aivan varmasti ollaankin, koska aikuiset ihmiset on kyseessä. Tapailun tarkoituksena on tutustua toiseen. Vaikkei se johtaisi seurusteluun, voidaan pysyä ystävinä tai kavereina kuitenkin.
Vastaus tuli kahdesti, kun ekaksi näytti, ettei edellinen lähtenytkään.Tapailun tarkoituksena on tutustua toiseen ja vaikkei se johtaisi seurusteluun, voidaan silti säilyä ystävinä tai kavereina. Aikuiset ihmiset pystyy tähän.
Mitä ihmeen huolta?
Aika sairasta kuvittelua kyllä.Pöhköli
Sori, mulla ei ole lapsenlapsia.Ei ne lapsenlapset sinua käy katsomassa vaikka kuinka täällä paasaat toisten tuntemattomien ihmisten sukulaisista.
Ei näy kahtena ainakaan minulla, silmäs harittaa.Vastaus tuli kahdesti, kun ekaksi näytti, ettei edellinen lähtenytkään.
Joo joo, meni jo.Elät ilmeisesti kuplassa. Huoli oli Ljubljanan konsertin myrskystä, jota Kärtsä todisti yhdessä yleisön ja bändin kanssa.
No eipä oo kuvittelua kuvatodisteet. Mutta voi tietysti hymyillä vaikka edellisillan kompostimummotappelun vuoksi. Mene ja tiedä.Aika sairasta kuvittelua kyllä.
K on Vantaalta ja ainakin hän ymmärtää tämän kyllä.
Niinno rakastumisväitettä tarkoitinkin.No eipä oo kuvittelua kuvatodisteet. Mutta voi tietysti hymyillä vaikka edellisillan kompostimummotappelun vuoksi. Mene ja tiedä.
Eikä peittele. Samalla lailla on paidatta lavalla kuin ennenkin. Ensin on takki päällä, sitten pian aukeaa takin vetskari, sitten vaihtuu siihen liiviin, joka on auki ja lopulta on paidatta.
Tarkistin nyt ton ja olet oikeassa. Ihan influn kommentti toiselle influlle toi on. En ollut nähnyt sitä kommenttia ja luulin, että se olisi ollut siinä lentokonepostauksessa.Tuskinpa, et oikein julkisesti osoittais sitä H:n kautta, kun asia oli muutoin salattu, aikas kaukaa haettua.
Harvemmin ihminen voi valita miten suhtautuu perheeseen ja sukuun. Ne on sukupolvien mittaisia kehityskulkuja. Siksi välillä vähän ärsyttää tuollainen perhesuhteiden ihannointi. Itsekin yritin rakentaa suhdetta äitiini. Jostain syystä hän pysyi saavuttamattomana. Kukapa ei haluaisi läheistä perhettä.Sori, mulla ei ole lapsenlapsia.
Ja luulen, että Kärtsä kyllä tapaa isovanhempiaan. Hänet on ehkä opetettu siihen lapsesta pitäen, että aikaa vietetään myös perheen kanssa. Itsekin on muistellut lapsuuden/teinivuosien kesiä mummolassa Keski-Suomessa.
Itselläsi harittaa aivot. Vastasin kahdesti samaan viestiin hieman eri sanoilla. Ensimmäinen viesti ei näkynyt aluksi, joten vastasin uudellen.Ei näy kahtena ainakaan minulla, silmäs harittaa.
Oikein ihailin eilen Vaasassa miehen nykykuntoa. Ei mitään röntsävatsaa, soman pehmoinen mutta timmi sellainen. Todella sexy ja kovakuntoinen on Kärtsä nyt. Kunto käy ilmi keikoilla, mies ei hengästy vaikka heiluu lavalla kuin heinämies. Samaisella Vaasan festarilla kuuntelin jotain naissolistia (Bertta?), joka oli hengästyksissä jo ensimmäisen biisinsä esittämisen jälkeen.
Parmamma miettimässä tuntemattomien sukulaisia, sairasta.Sori, mulla ei ole lapsenlapsia.
Ja luulen, että Kärtsä kyllä tapaa isovanhempiaan. Hänet on ehkä opetettu siihen lapsesta pitäen, että aikaa vietetään myös perheen kanssa. Itsekin on muistellut lapsuuden/teinivuosien kesiä mummolassa Keski-Suomessa.
Koko ajan vihjaa elävänsä parasta aikaa ja ties missä paratiisissaNiinno rakastumisväitettä tarkoitinkin.
Kovin innoissaan hän kyllä on tästä työstään ainakin, myös ihan näiden omien kommenttiensakin perusteella. Sitä on ilo seurata.Koko ajan vihjaa elävänsä parasta aikaa ja ties missä paratiisissa![]()
Ei yhtään sen sairaampaa kuin miettiä kahden miehen välisiä suhteita pelkkien kuvien kautta tietämättä itse asiasta yhtään mitään.Parmamma miettimässä tuntemattomien sukulaisia, sairasta.
Koko ajan vihjaa elävänsä parasta aikaa ja ties missä paratiisissa![]()
Sinä tässä sairas olet, jos ja kun stalkkaat kaikki K:n naisasiat ja hekumoit panomökeillä ikäänkuin normaalit elämäntapahtumat olisivat jotain p*rnoa sulle. Edellinen kirjoittaja vain siteerasi, mitä K on itse haastatteluissaan kertonut.Parmamma miettimässä tuntemattomien sukulaisia, sairasta.
Onkohan sillä tarve korvata omat huonot sukulaissuhteensa fantasioimalla nuoren miehen mummolareissuista.Parmamma miettimässä tuntemattomien sukulaisia, sairasta.
Juuri näin. Oon niin tympääntynyt tuohon paramammattelijaan. Ja sanon tämän pervomammana.Sinä tässä sairas olet, jos ja kun stalkkaat kaikki K:n naisasiat ja hekumoit panomökeillä ikäänkuin normaalit elämäntapahtumat olisivat jotain p*rnoa sulle. Edellinen kirjoittaja vain siteerasi, mitä K on itse haastatteluissaan kertonut.