K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kannattaa ehkä vähän syvällisemmin selvittää, mitä eroa on sillä, että shippi alkaa kohteiden omista postauksista ja siitä, että shippi alkaa jonkun haarojen tuijottamisesta ja keksittyjen hidastusten tekemisestä. Ja mitä eroa on sillä että molemmat on julkkiksia ja sillä, että toinen peittää kasvojaan eikä selvästi halua tulla kuvatuksi kaikissa tilanteissa. Nythän hänet on outattu väkisin, kun niitä kuvia on kaiveltu esiin, joissa kasvot näkyvät ja viimeisimmillä keikoilla hän on sitten ollut ilman huivia. Mutta hänet outattiin väkisin, ei omasta tahdostaan. Se tässä on ongelmallista ja tekee teistä seksitarinoiden ja ihkupostausten kirjoittelijoista shippipakottajia. Jos keskittyisittekin tänne kehumaan hänen saavutuksiaan, videoitaan ja elokuvaansa, niin asia olisi aivan toinen. Ja jos fanitettaisiin hänen haastattelujaan ja tilanteita, joissa hän on julkkiksena. Mutta ei, revitään vain materiaalia siitä, kun toinen tekee työtään ja tehdään raadollisia päätelmiä hänen seksuaalisuudestaan ja haluistaan.
Täällä on vain yksi, korostan vain yksi kertonut shippaavansa KK&K:ta. Muut fiilistelee kemiaa niinkuin mä itse. En ole mikään sauma tiirailija, se oli kuvottavaa touhua jo BoJere fandomissa. Mitä tulee shippiin, niin itse en hyväksy oikeiden ihmisten shippaamista missään muodossa ja itseasiassa moni shippauksen kohteeksi joutunut on tästä avautunut julkisuudessa. Se on ollut monille karmiva kokemus. Turha myöskään yrittää vertailla shippien paremmuutta sillä, että jotkut ovat mielestäsi antaneet aihetta siihen. Se ei oikeuta sinua shippaamaan tai tee siitä muita shippejä parempaa.

Yhteistyössä