kaikki lapset ei vaan oo kauniita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Taare
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mam:
Noh tuota ihan vastasin tuohon sun kysymykseen.. ilmeisesti sun lapsi on kaunis kun kyselet tuolla aik.et miks ihmiset tulee sulle niin sanomaan?? meinasin kyllä sanoa, et jos sun profiilissa olet sinä niin sun lapsella on mun makuun aika isot korvat ja häntäkin on melko pitkä. Mut kuka tykkää mistäkin=)=) olisiko unien paikka?tiedä vaik miten kauniista lapsista nähtäis unta??

huonosti itseni ilmaisin aiemmin, tarkoitin miksi jotkut ihmiset hokemalla hokevat tutuilleen joita näkee onhan lapseni kaunis jne... itse en tätä harrasta vaan olen onnellinen lapsestani ilman kehuja muulta suunnalta

Alkuperäinen kirjoittaja Taare:
Alkuperäinen kirjoittaja simba:
sä oot ruma kun noin aattelet,ei kaikki kauneus oo ulkoista :headwall:

kiitos paljon. kerroppa sitten vielä miksi kaikki aina ylistää kuinka kaunis mun lapsi on, kyselee eikös ookki kaunis jne... ärsyttää tuo meuhkaaminen. eiköhän jokainen näe minkä näköinen lapsi on kyseessä ilman sen suurempia jeesusteluita, vai hakeeko äiti itsetunnon pönkitystä kalastelemalla kehuja lapsensa ulkonäöstä

Ai nii siis sinnuu ärsyttää, kun siun lastasi kehutaan kauniiksi? Auttasko, jos myö kaikki taputeltais sinua olalle ja sanottais, että kyllähän siekin ihan näpsäkän näköinen pimu oot? :D Anna nyt immeisten kehua, ikävämpäähän ois kuulla, että melkoisen pöljältähän lapseis näyttää.

Täytyy myöntää, että työkaverillani on aivan tosi rumat lapset, olivat jo vauvoina. Mutta älyttömän mukavia ja kohteliaita nykyään. Iloinen ja herttainen luonne 'kaunistaa' :)

Peesailen ap:ta... ei mun mielestä kaikki lapset ole kauniita, mutta jollain lailla suloisia kylläkin.
Moni ystäväni on sanonut ettei koskaan ole nähnyt kaunista tai edes suloista vastasyntynyttä (ts. ihan pientä vauvaa), mutta kun oman lapsen sai niin ymmärsi mitä ihmiset ovat tarkoittaneet suloisella ja syötävän ihanalla...

Ja kyllä mun mielestä on niin että toiset lapset vaan ovat kauniimpia, herttaisempia ja suloisempia kuin toiset (siis ulkonäöltään), mutta joku vähemmän kaunis lapsi voi olla jollain muulla tavalla niin valloittava että sulattaakin sydämen :heart:

Mun mielestä kaikki lapset ei ole kauniita, ulkoisesti. Ihme jeesustelua väittää, että kaikki lapset on automaattisesti kauniita.
Mutta en oo kyllä törmännyt kehenkään joka kalastelisi kehuja ylistämällä oman lapsensa ulkonäköä.

Yhteistyössä