[QUOTE="vieras";24875747]ih
Vieläkin lämmöllä muistelen sitä aikaa kun pienokainen oli NIIN lähellä ja NIIN riippuvainen minusta. Miten minä, pieni ihminen, olen pystynyt tuottamaan niin ainutlaatuista ainetta =)
[/QUOTE]
Sori mut mä repesin tätä kyllä aika täysillä.
Oikeesti se sun tuottama aineesi ei ole mitenkään muuten ainutlaatuista, kuin että se on tullut just sun tisseistä. Sitä tulee miljoonien naisten tisseistä ympäri maailmaa, tälläkin hetkellä. Samoin muilta nisäkkäiltä kuin ihmiseltä tulee käsittääkseni ihan vastaavaa tavaraa. Joten ei se nyt herranen aika sentään ihan NOIN ihmeellistä ole.
Mukavaa aikaa ihan kaikkien lasten äideille. Olkaa ylpeitä itsestänne, imetitte tai ette. :flower: Saa isätkin olla ylpeitä vaikka ette imetäkään.
Vieläkin lämmöllä muistelen sitä aikaa kun pienokainen oli NIIN lähellä ja NIIN riippuvainen minusta. Miten minä, pieni ihminen, olen pystynyt tuottamaan niin ainutlaatuista ainetta =)
[/QUOTE]
Sori mut mä repesin tätä kyllä aika täysillä.
Oikeesti se sun tuottama aineesi ei ole mitenkään muuten ainutlaatuista, kuin että se on tullut just sun tisseistä. Sitä tulee miljoonien naisten tisseistä ympäri maailmaa, tälläkin hetkellä. Samoin muilta nisäkkäiltä kuin ihmiseltä tulee käsittääkseni ihan vastaavaa tavaraa. Joten ei se nyt herranen aika sentään ihan NOIN ihmeellistä ole.
Mukavaa aikaa ihan kaikkien lasten äideille. Olkaa ylpeitä itsestänne, imetitte tai ette. :flower: Saa isätkin olla ylpeitä vaikka ette imetäkään.