Kaksipiippuinen juttu nuo raksahommat....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keijumetsän Lilja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keijumetsän Lilja

Vieras
Miehellä on kesäloma ja sen ajan hän on käyttänyt melkein kokonaan äitinsä terassin rakentamiseen. Itse homma herättää minussa ristiriitaisia tunteita.

Toisaalta on kauhean yksinäinen olo, kun mies on työmaalla ja itse hoidan vauvaa. Asiaa ei hirveästi helpota se, että itselläni on reuma ja en voi kauheasti olla avuksi.

Toisaalta taas on kiva, että mies on ahkera ja olen ylpeä hänestä. Herra kun on jopa ite sen terassin suunnitellut! :o

Onko muitten miehet raksatöissä kesällä?

otan osaa :hug: meillä on kans viimeset kolme vuotta ukko kesät joko autotallissa tai muuten pihalla puuhommissa tai taloa koputtelee tai kaivaa jotain. siis jos ei tee pitkää päivää töissä :) ja jos joku jotain pyytää tai tarvii apua niin meiltä sitä saa hetikohta. me lasten kanssa koitetaan keksiä jotain puuhaa ja yritän jossain välissä ommella tai saada itte pihalla jotain järkevää aikaan mitä ny muksujen kanssa kykenee..
toivon vaan että tämä ei kestä ikuisesti,kämppä tulis joskus valmiiks kaikesta rempasta ja ukko joutais meidän kanssa jotain puuhata. kahteen vuoteen oo ehditty muka mummolaan etelä-suomeen lähteä. :headwall:

Mun mies on mökillä raksahommissa kanssa. Pidetään kesälomatkin sen raksan takia vähän eriaikoihin. Nyt pysyttelen kiltisti kotona, vaikka molemmilla lomaa, että ne saa siellä talkookavereitten kanssa rauhassa ottaa olutta illalla. Itse kun olen raskaana, niin pysyn mielummin pois, kun passaan poikia :p

Jee, mies sanoi että tulee huomenna mukaan vaavin jumppaan (on keskonen, joten tarvitsee kuntoutusta). Ja sen jälkeen mennään kaupassa käymään. =)