Kannattaako ottaa windows 7 vai 8 kotikoneeseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllähän tää 8 menee, kun oppi käyttään. En oo kyllä varma löydänkö vieläkään kaikkea, paitsi haulla löytyy jos vaan tietää mitä hakee.
En kans ymmärrä miksei oo tuossa heti saatavilla käynnistysnappulaa, saiskohan sen jostain siihe?
Tykkäsin enemmän 7:sta.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;29357406:
Niinpä.
Ongelman tästä joillekin tekee se että kaikkiin uusiin koneisiin tuupataan väkisin se uusin käyttis. Muistan vielä kun joskus ostin koneen niin siihen oli tietysti asennettu Vista vaikka muistiakin oli jäätävät puoli gigaa. Soitin heti hp:lle josta lähettivät xp:n asennuslevyt takuuna. Useimmat vaan suostuvat tyytymään siihen mitä on myyty.

Lähinnä tuolla kommentillani tarkoitin niitä jotka ovat joutuneet kasin pakko-ostamaan kun koneen mukana on sellainen tullut. UI:n voi vaihtaa.

Itse asiassa ei tuupata. Käväisepä esmes Verkkokauppa.com:ssa tai vastaavassa, seiskalla saa vielä yllättävän hyvällä tarjonnalla, vieläpä useilla eri versioilla seiskasta.

Minulla on Win XP Home Edition. Sen kanssa ei tule, eikä ole tullut tenkkapoota. Kotikoneessa aivan verraton. Tuossa naapuri nettiputiikissa ja huollossa ne käyttää omissa vehkeissään myös XP:tä.

[QUOTE="ville";29357430]Itse asiassa ei tuupata. Käväisepä esmes Verkkokauppa.com:ssa tai vastaavassa, seiskalla saa vielä yllättävän hyvällä tarjonnalla, vieläpä useilla eri versioilla seiskasta.[/QUOTE]
Jotain on sentään opittu. Aikanaan sitä Visvaa työnnettiin raakileena joka koneeseen.

Yhteistyössä