K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No tässä mun eiliset syömiset:
Aamupala: 2 riisikakkua joissa paksu kerros voita ja juustoa + teetä kermalla + 3 paistettua kananmunan keltuaista
Lounas: Broilerin koipi ja valkasipulikastiketta + salaattia oliiviöljyllä
Päivällinen: Hirvikäristystä vihanneksilla + perunamuussia (jossa PALJON voita) + kermakastiketta ja sieniä. Jälkkäriks teetä kermalla ja pala tummaa suklaata
Iltapala: Samat riisikakut kuin aamulla + teetä kermalla ja pari palaa tummaa suklaata
Ja paino senkun laskeeEi kyllä oo hirveesti enää pudotettavaa... Hiilarit n. 50 g päivässä, tänään meni ehkä vähän yli, mutta ei haittaa koska liikuin paljon
![]()
Aamupala: yhdenmunan munakas juustolla, rehuja(tomaattia, kurkkua, salaatinlehtiä tms) ja/tai joskus täysjyväruiskorppu päällisillä, kahvia maidolla
Lounas: Mitä tahansa edellisenä päivänä keitettyä ruokaa ilman perunaa, pastaa tai riisiä. Voi olla esim jauhelihakeittoa, lihamureketta ja kasvisgratiinia tms. Ruokajuomana vesi/vissy.
Jos on kahvintuska niin välipalaksi kuppi kahvia maidolla ja pari palaa 70% suklaata.
Päivällinen: Mitä tahansa uutta ruokaa ilman perunaa, pastaa tai riisiä. Niiden tilalla kasviksia, salaattia. Ruokajuomana vesi/vissy
Iltapala: rahkaa/kermarahkaa/luonnonjugurttia ja marjoja, puolikourallista pähkinöitä
Makeannälkään sopii vaikka soseutettuna jäätyneitä mansikoita purkilliseen kermaan. Ihan kuin jäätelöä, eikä tarvi potea kovinkaan huonoa omaatuntoa![]()
No mä olen tänään herkutellut ja irrotellut, eli mun eväät:
Aamupala: 2!!! Mandariinia ja kahvia
Lounas: 2 lohimureke pihviä ja salaattia työpaikan ruokalassa
Päivällinen: Amarillossa käytiin miehen kanssa syömässä, perunat pois annoksesta ja kasviksia tilalle, mutta annokseen kuului paholaisenhilloa ja ananaskastiketta :/ no ei se mitään.
Päivän mittaan muutama kupillinen kahvia ja vettä tai vissyä, siinä se. Paino on nyt kyllä jumittunut ikävästi mutta vyötärö kuitenkin pienenee!
Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;22942653:Silloin aikoinaan kun karppasin tällä "kerma"yms.-linjalla niin työterveyshuollossa tehdyissä todella kattavissa testeissä lääkäri huomautti että mun hyvän kolesterolin lukema on tosi alhainen. Mainitsi sen juuri karppauksen huonoksi puoleksi.
)
Mikään ei nosta HDL:ää eli hyvää kolesterolia yhtä hyvin kuin eläinrasva. Mulla se nousi karppauksen aikana huimasti ja on nyt 2.6 joka on tosi korkea. Samalla huono kolesteroli ja triglyceriidit laski...
WauLääkäri puhui silloin kyllä ihan toisinpäin. Sanoi että eläinrasvat on pahasta. Tiedä näitä mut jätin kuitenkin noi kermamässyt pois ja oikeesti pahaa tekee kun nyt lukee näitä mitä ihmiset syöMulla ei oo ollu painon kans ongelmia mut aloin karppaamaan ärtyneen paksusuolen takia ja samalla huomasin kuinka hyvä olo siitä tulee. Nyt haluan lihakset näkyviin joten olen pienentänyt ruokavalioni pienemmäksi, näläntunne on kadonnut ja pärjään ihan hyvin nykyisellä annosmäärällä.
[QUOTE="Äityli";22940453]Kukaan ei koskaan suostu listaamaan mitä päivänsä aikana suuhunsa pistää??? Voisiko joku alakarppaaja kertoa![]()
Riisin arseenista et kai ole kuullut?No tässä mun eiliset syömiset:
Aamupala: 2 riisikakkua joissa paksu kerros voita ja juustoa + teetä kermalla + 3 paistettua kananmunan keltuaista
Lounas: Broilerin koipi ja valkasipulikastiketta + salaattia oliiviöljyllä
Päivällinen: Hirvikäristystä vihanneksilla + perunamuussia (jossa PALJON voita) + kermakastiketta ja sieniä. Jälkkäriks teetä kermalla ja pala tummaa suklaata
Iltapala: Samat riisikakut kuin aamulla + teetä kermalla ja pari palaa tummaa suklaata
Ja paino senkun laskeeEi kyllä oo hirveesti enää pudotettavaa... Hiilarit n. 50 g päivässä, tänään meni ehkä vähän yli, mutta ei haittaa koska liikuin paljon
![]()
[/QUOTE]Ruokaviraston sivuilla siitä on jotain
Riisin arseenista et kai ole kuullut?