Katsooko kukaan noita Livin Häähulluja? Naisethan on ihan kahjoja!

Keep calm and carry on

Aktiivinen jäsen
09.04.2011
2 393
0
36
Olen nyt sairaslomalla tuijotellut telkkarista paljon sellaista mitä ei ennen ole tullut katsottua. Nyt olen muutaman kerran katsellut tätä Livin Häähullut-ohjelmaa ja olen ollut joka kerta ihan :O

Voiko toi oikeasti olla totta? Onko noin kahjoja morsiamia (naisia) olemassakaan?

Morsian polttaa kaason kengät, koska ne ovat väärän väriset. Sitten uhkaa paeta omista häistään ja vaatii hotellirahoja mummoltaan, sulhanenkin haluaa paeta. Häihin ei saa tulla jos ei osaa tanssia "oikein" ja ruokaa saa vain lusikallisen. Paitsi isokokoiset, jotka saavat vain puolikkaan. Nyt on poliisit morsmaikun perässä, kun toinen ajaa kuin hullu.

Tämähän on parasta huumoria pitkiin aikoihin :laugh:

Häähulluthan on ihan huippu sarja :D Ei voi kun päivitellä niitä naisia ja ihmetellä heidän miehiään kuinka ottavat sellaisen vaimokseen!

Eräässäkin jaksossa morsian sanoi suoraan miehelleen,että häiden jälkeen et sitten enää koskaan näe ystäviäsi. Reilua.

On tullut jonkun kerran vilkaistua. Aikamoisia mammoja siellä näkee, hyvää viihdettä :D

Näin sellaisen, olikohan viime viikon jakso, kun musta mamma ei ollut käynyt koemeikissä, sit meni meikattavaks. Eihän siitä mitään tullut, mikään ei kelvannut ja lopulta se repi tekoripset irti ja yritti vielä omilla meikeilläänkin meikata. Kaaso meikkas loput. Kaunishan siitä tuli tekoripsineen.
Sit oli häissä jotain hässäkkää ja leidi taas kävi kuumana. Nauratti kyllä :D

Yhteistyössä