Kauanko olitte seurustelleet, kun tutustuitte miehen vanhempiin? Ja mies teidän vanhempiin?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Me ollaan nyt oltu viitisen kuukautta yhdessä, mun äiti on miehen tavannut. Mä en ole miehen vanhempia tavannut. Miehen äiti tietää kuka mä olen, mutta mä en kyllä tiedä häntä :whistle:

mies tutustu mun vanhempiin n.5vuotta ennenkun alettiin seurusteleen ja mä tunsin miehen äidin melkein 10v ennen.. miehen isä tuli suht uutena tuttavuutena heti seurustelun alussa, oltaisko muutama kk oltu yhdessä.. :D

Mä kävin 2 viikon seurustelun jälkeen ekan kerran miehen kotona, mies tais nähdä mun mutsin samoihin aikoihin. Mut isän mies näki varmaan vasta 2kk seurustelun jälkeen, kun isällä sattu työvuorot aina silleen, ettei se ollu kotona, kun me oltiin meillä.

Meillä oli kai sitten nopeaa toimintaa :whistle: oltiin seurusteltu alle viikko kun mies vei mut isänsä ja äitipuolensa luo käymään. En olis kyllä vielä uskaltanu, kun jännitti niin paljon mutta minkäs teit kun oltiin autoilemassa ja päätti vaan kääntää auton nokan siihen suuntaan :xmas:

Äitinsä tapasin ekaa kertaa muutaman viikon päästä.

Minun vanhemmat tapasivat mieheni ekan kerran myös parin viikon sisään siitä kun oltiin alettu seurustella.

No, lauantaina alkoi seurustelu, sunnuntai-iltana mies tapasi mun äidin, maanantaina mä tapasin miehen vanhemmat; molemmat asuttiin sillä hetkellä lapsuuskodeissamme. =)

Mä tapasin mieheni vanhemmat ekan kerran, kun oltiin tulossa meidän vauvan ultrasta (mukana tietysti vauvan ultrakuva).. :whistle: Oltiin tunnettu miehen kanssa pari vuotta ja seurusteltu puolisen vuotta. Mieheni tapas mun vanhemmat samoihin aikoihin..

mun vanhemmat mies tapas jo ennen seurustelua, mies yleensä korjaili mun silloista autoa, niin käytiin vanhemmillani usein (auto oli tarkkaan ottaen vielä vanhempieni ja isäni osti tarvittavat osat korjaukseen), miehen äidin tapasin joskus myöhemmin, taisi olla aika paljon myöhemmin, ehkä puoli vuotta oltiin seurusteltu (en muista tarkkaan)

Yhteistyössä