Kauhistuttaako teitä koskaan vanhentuminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kissansilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ei nyt varsinaisesti kauhistuta, vaikka vanheneminen hiljalleen näkyy ja tuntuu. Mutta kaiken kaikkiaan olen sinut tämän iän kanssa. Monilla muilla on sairauksia, nuoremmillakin, ja on ollut kuolemaa.

Yritän elää tässä hetkessä.

No ei nyt varsinaisesti kauhistuta, vaikka vanheneminen hiljalleen näkyy ja tuntuu. Mutta kaiken kaikkiaan olen sinut tämän iän kanssa. Monilla muilla on sairauksia, nuoremmillakin, ja on ollut kuolemaa.

Yritän elää tässä hetkessä.
👍 Peräpeiliin katsomisesta ei ole mitään hyötyä muualla kuin autoilussa. Jatkan Yle Areenalta ranskalaisen jännityssarjan Bureau-katsomista. Viime jaksossa naispsykologi istui autossa ja ihmetteli miksi kuski vilkuilu koko ajan peräpeiliin. Vakoojan eli kyseisen mieskuskin tehtävissä se on peruskauraa.

Olen tottunut jo vanheentumiseen.
Aloitin sen jo heti syntymäni jälkeen.
Niin minäkin. Muistelin isäni 50 v. syntymäpäiviä.
Olin 10-vuotias. 50-vuotias tuntui silloin ikälopulta. Maaseudulla iso osa asukkaista ossllistui syntymäpäiville, ja hieman arastelin pappia. Lahjaksi isäni sai seinäkellon.
Kun täytin samat pyöreät vuodet, vierailimme merkkipäivänäni työporukan kanssa eduskuntatalossa. En maininnut asiasta mitään. Talon neuvotteluhuoneen kahvipöydässä katselin Edelfeltin taulukopiota, josta samanlainen kopio oli kesämökkimme ”sinisessä salongissa”.

Yhteistyössä