Nyt palo Annen käämitAikas vittumainen akka vaikka on pieni kaunis elämä. Taitaakin olla silmänlumetta
![]()
Mut jos on oikein pieni elämä, vaikka kuinka kauniskin, niin ottaahan se päähän
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nyt palo Annen käämitAikas vittumainen akka vaikka on pieni kaunis elämä. Taitaakin olla silmänlumetta
![]()
Mut jos on oikein pieni elämä, vaikka kuinka kauniskin, niin ottaahan se päähän.
Jotenkin mäkään en usko, että näitä aloituksia tänne useita viikossa tehtaileva tyyppi olisi blogin pitäjä itse. Tuskin hällä aika, tai kiinnostuskaan, riittäisi moiseen.
Sen sijaan luulen, että näiden (ainakin useimpien) aloitusten takana on joku paikkakunnan kyylä, jolla ei itsellä mene elämässä niin mukavasti kuin blogin pitäjän perheellä ja erinäisiä aloituksia tehdään sitten kateudesta vihreänä, lopullisena tarkoituksena tietenkin ainoastaan blogin pitäjän mustamaalaaminen ja vähättely. Mun mielestäni säälittävää ja surullista. Todella.
Olen kerran blogia koskevaan ketjuun kommentoinut ihmeissäni. Olen nimittäin uskovainen ja varma siitä, että ihmisiä ottaa päähän se, kun joku on uskovainen. KPE-blogin pitäjä on hellari ja hellareita aina mollataan, koska on ennakkoluuloja uskovia kohtaan. Harmittaa, että bloginpitäjää (jonka perhettä tunnen, mutta en itse blogistia, koska on minua sen verran nuorempi) panetellaan asioista, jotka yleensäkin ovat uskoville naisille tärkeitä (koti, taloudenhoito, puoliso, lapset, kotikeskeinen, suku- ja perhekeskeinen elämäntyyli).
Tunnen lukuisia vastaavia viehättäviä uskovia naisia, joilla vähintään yhtä kaunis koti, perhe, lapset, erilaista lahjakkuutta jne, mutta he vain eivät pidä blogia. Tuollaista elämää todellakin on olemassa ja se voi olla ihan aitoa! Kaikki pisteet blogille, mutta en itsekään sitä jaksa jatkuvasti seurata, vaan enemmänkin hämmentää, mistä tällainen "vihapuhe" voi kummuta. Minkälaista elämää täällä sitten ne naiset/äidit elävät, jotka pahaa kirjoittavat. Vai voisivatko he olla yläasteikäisiä poikia, jotka kuulemani mukaan käyvät salaa tällaisia nettikeskusteluja hämmentämässä asiattomuuksillaan..
Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;24581145:MISTÄ NÄITÄ SAMAN BLOGIN POSTAUKSIA OIKEIN TULEE???
Joka hemmetin päivä!! No ainakin niinä päivinä kun mie täällä olen.
AINA!!! :stick:
Jos se blogin pitäjä käy tekemässä aloituksia mainostaakseen? Tätä veikkaan mä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24745842:Pitäisköhän sun välillä mainostaa omaa blogias, tai tehdä miljoonannes aloitus sun olkkarista, että mihin sen sohvan tällä kertaa siirtäis, tai surkutella sitä, kuinka sun keittiökuvia ei kukaan kommentoinu![]()
Tässä ketjussa on kyllä useita muitakin, mutta sinä olet ainoa kusipää.Mikä v*ttu suakin riivaa, että pitää olla aina rääpimässä sitä päätä, mustana tai harmaana?! Koetapa vaikka hankkia ihan oma kaunis pieni elämä jos osaat äläkä puutu muitten asioihin!
Peeäs. Mikä h*lvetti siinä on, että takerruit just mun kommenttiin, vaikka tässäKIN ketjussa on useita, jotka epäilee samaa? Anna hitto soikoon mun olla!
Mikä v*ttu suakin riivaa, että pitää olla aina rääpimässä sitä päätä, mustana tai harmaana?! Koetapa vaikka hankkia ihan oma kaunis pieni elämä jos osaat äläkä puutu muitten asioihin!
Peeäs. Mikä h*lvetti siinä on, että takerruit just mun kommenttiin, vaikka tässäKIN ketjussa on useita, jotka epäilee samaa? Anna hitto soikoon mun olla!
Millähän perusteella?!