kaunis pieni elämä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "meitsi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jotenkin mäkään en usko, että näitä aloituksia tänne useita viikossa tehtaileva tyyppi olisi blogin pitäjä itse. Tuskin hällä aika, tai kiinnostuskaan, riittäisi moiseen.

Sen sijaan luulen, että näiden (ainakin useimpien) aloitusten takana on joku paikkakunnan kyylä, jolla ei itsellä mene elämässä niin mukavasti kuin blogin pitäjän perheellä ja erinäisiä aloituksia tehdään sitten kateudesta vihreänä, lopullisena tarkoituksena tietenkin ainoastaan blogin pitäjän mustamaalaaminen ja vähättely. Mun mielestäni säälittävää ja surullista. Todella.

Jotenkin mäkään en usko, että näitä aloituksia tänne useita viikossa tehtaileva tyyppi olisi blogin pitäjä itse. Tuskin hällä aika, tai kiinnostuskaan, riittäisi moiseen.

Sen sijaan luulen, että näiden (ainakin useimpien) aloitusten takana on joku paikkakunnan kyylä, jolla ei itsellä mene elämässä niin mukavasti kuin blogin pitäjän perheellä ja erinäisiä aloituksia tehdään sitten kateudesta vihreänä, lopullisena tarkoituksena tietenkin ainoastaan blogin pitäjän mustamaalaaminen ja vähättely. Mun mielestäni säälittävää ja surullista. Todella.

Näin myös uskon. Kateus on kavala sairaus jonka etenemistä ei asianomainen aina itse huomaa. Taudin etenemisen huomaa tällaisista aloituksista. Kannattaa keskittyä omaan elämään ja etsiä siitä hyvää, ettei happi lopu kesken oman ponnistuksen. :D

t. nimim. kaverin kateudesta mustamaalatuksi joutunut

[QUOTE="vieras";24584749]Näin myös uskon. Kateus on kavala sairaus jonka etenemistä ei asianomainen aina itse huomaa. Taudin etenemisen huomaa tällaisista aloituksista. Kannattaa keskittyä omaan elämään ja etsiä siitä hyvää, ettei happi lopu kesken oman ponnistuksen. :D

t. nimim. kaverin kateudesta mustamaalatuksi joutunut[/QUOTE]
Ja minä uskon myös. Uusi aloitus on pakko tehdä, koska edelliset yritykset ko blogin pitäjän haukkumiseksi ovat menneet ihan penkin alle. Liian moni ketjuissa kun alkoikin kehua blogia ja kertoi pitävänsä blogista. Haukkumaketjusta ei tullutkaan haukkumaketju :D

kyllä on törkeää,että jaksetaan takertua jonku elämään ja täälä sitten kirjoitellaan mitä tahansa.teille paskapäille sanoisin,että teette itsenne naurettaviksi..raukoiksi.läpi paistaa kateus ja vitutus,kun omas elämäs ei oo mitään mistä osaisitte nauttia

Aivan ihana blogi! Sisustus on ihan muuta kuin mun makuun, mutta silti todella kaunis toisen kotina! :)
Ja mun on pakko oppia tekemään kaikkea yhtä ihanaa lapsille kuin anne tekee! Kaikki muumimaailmat ja asuntovaunut! :)

Miksi ihmeessä kadehtisin jotain sellasta josta en piittaa paskaakaan? Enkö tuolla logiikalla olisi mieluiten räkyttämässä julkkisäitien blogeissa, joissa he kertovat makeasta elämäntyylistä ja äitiydestä samassa lauseessa. Miten he onnistuvat siinä, että ovat niin kauniita ja mahtavia ja sitten vielä äitejä? Heillä on rahaa ja mainetta tehdä mitä vaan.
Miksi mä jaksaisin siis kadehtia mitään pitsinnyplääjää, joka värkkää jotain turhia muumihömpötyksiä? Miks siis ihmeessä mä olisin kateellinen jollekin sellaselle, jota ite en arvosta ollenkaan.

Mä olen tehnyt blogista kaksi aloitusta palstalle viimeisen puolen vuoden aikana, ja johonkin toiseen ketjuun jo kommentoin, etten usko Annen olevan yhdenkään näiden ketjuista takana. Toisaalta 100% ei mistään voi olla varma, ehkä se onkin piilosekopää, joka janoaa huomiota, kaiken sereeniyden takana.

Niin ja mun aloitukset oli lähinnä sellaista hyväntahtoista ihmettelyä, miten joku jaksaakin ja on aikaa. Mutta onhan se oma elämä lähes aina priorisointi- ja asennekysymys, ja toissijaisesti resursseista kiinni.

[QUOTE="määvai";24624593]Miksi ihmeessä kadehtisin jotain sellasta josta en piittaa paskaakaan? Enkö tuolla logiikalla olisi mieluiten räkyttämässä julkkisäitien blogeissa, joissa he kertovat makeasta elämäntyylistä ja äitiydestä samassa lauseessa. Miten he onnistuvat siinä, että ovat niin kauniita ja mahtavia ja sitten vielä äitejä? Heillä on rahaa ja mainetta tehdä mitä vaan.
Miksi mä jaksaisin siis kadehtia mitään pitsinnyplääjää, joka värkkää jotain turhia muumihömpötyksiä? Miks siis ihmeessä mä olisin kateellinen jollekin sellaselle, jota ite en arvosta ollenkaan.[/QUOTE]

Miksi ihmeessä olisit sitten edes kiinnostunut koko blogin olemassaolosta? Jos kiinnostus kyseistä blogia kohtaa on paskan verran, niin mikä saa ihmisen silti avautumaan aiheesta?

En minäkään piittaa esimerkiksi Big Brotherista mutta en minä siitä aiheesta kyllä mitään puhukaan, kenellekään ;)

Ja mitä tulee näihin epäilyihin, että aloittaja olisi Anne itse niin kyllä on pieni elämä todellakin monella! Jos mainostaa haluaa, niin miksi Anne tekisi itselleen hallaa mollaamalla omaa blogiaan? Kyllä luulisi ihmisen mainostuksen nimissä tekevän aloituksia ihanasta ja loistavasta blogista, eikä suinkaan siitä kuinka hanurista kaikki onkaan :D

Ja minä ainakin uskallan myöntää olevani omalta osaltani hieman kateellinen, että jollakin oikeasti on kykyjä ja etenkin aikaa ja kiinnostusta kaikkeen siihen mitä Anne ja hänen miehensä tekee. Mieletöntä, minun mielestäni, kuinka luovia ihmisiä he ovatkaan. Ja näin kerrostaloasukkaana olen myös kateellinen siitä millaisessa talossa he asuvat... eikä tämän tunnustaminen tee minusta yhtään sen vähempää ihmistä tai huonompaa äitiä ;)

Mä olen myös tehny pari aloitusta tosta blogista. Mun mielestä on kiva blogi ja ihana koti ja ehkä olen vähän kateellinen. Mutta ihan vähän vain. Mä oon tehny aloitukset lähinnä sen takia, että haluan tietää jostain oudosta syystä, että mitä tunteita se mammoissa herättää.

Olen kerran blogia koskevaan ketjuun kommentoinut ihmeissäni. Olen nimittäin uskovainen ja varma siitä, että ihmisiä ottaa päähän se, kun joku on uskovainen. KPE-blogin pitäjä on hellari ja hellareita aina mollataan, koska on ennakkoluuloja uskovia kohtaan. Harmittaa, että bloginpitäjää (jonka perhettä tunnen, mutta en itse blogistia, koska on minua sen verran nuorempi) panetellaan asioista, jotka yleensäkin ovat uskoville naisille tärkeitä (koti, taloudenhoito, puoliso, lapset, kotikeskeinen, suku- ja perhekeskeinen elämäntyyli).

Tunnen lukuisia vastaavia viehättäviä uskovia naisia, joilla vähintään yhtä kaunis koti, perhe, lapset, erilaista lahjakkuutta jne, mutta he vain eivät pidä blogia. Tuollaista elämää todellakin on olemassa ja se voi olla ihan aitoa! Kaikki pisteet blogille, mutta en itsekään sitä jaksa jatkuvasti seurata, vaan enemmänkin hämmentää, mistä tällainen "vihapuhe" voi kummuta. Minkälaista elämää täällä sitten ne naiset/äidit elävät, jotka pahaa kirjoittavat. Vai voisivatko he olla yläasteikäisiä poikia, jotka kuulemani mukaan käyvät salaa tällaisia nettikeskusteluja hämmentämässä asiattomuuksillaan..

Olen kerran blogia koskevaan ketjuun kommentoinut ihmeissäni. Olen nimittäin uskovainen ja varma siitä, että ihmisiä ottaa päähän se, kun joku on uskovainen. KPE-blogin pitäjä on hellari ja hellareita aina mollataan, koska on ennakkoluuloja uskovia kohtaan. Harmittaa, että bloginpitäjää (jonka perhettä tunnen, mutta en itse blogistia, koska on minua sen verran nuorempi) panetellaan asioista, jotka yleensäkin ovat uskoville naisille tärkeitä (koti, taloudenhoito, puoliso, lapset, kotikeskeinen, suku- ja perhekeskeinen elämäntyyli).

Tunnen lukuisia vastaavia viehättäviä uskovia naisia, joilla vähintään yhtä kaunis koti, perhe, lapset, erilaista lahjakkuutta jne, mutta he vain eivät pidä blogia. Tuollaista elämää todellakin on olemassa ja se voi olla ihan aitoa! Kaikki pisteet blogille, mutta en itsekään sitä jaksa jatkuvasti seurata, vaan enemmänkin hämmentää, mistä tällainen "vihapuhe" voi kummuta. Minkälaista elämää täällä sitten ne naiset/äidit elävät, jotka pahaa kirjoittavat. Vai voisivatko he olla yläasteikäisiä poikia, jotka kuulemani mukaan käyvät salaa tällaisia nettikeskusteluja hämmentämässä asiattomuuksillaan..

Kyllä on hyvä olla, kun joku sanoo totuuden. Ja minä sanon toisen totuuden: Jokaisella on oikeus samaan onnelliseen elämään. Tuleppa uskoon, niin tiedät!

Näitä aloituksia tekee se sama Tiina-Sakari, joka on omistanut elämänsä perheen kyttäämiseen. Kykkii puskassa kiikarit vinossa ja tulee palstoille nillittämään milloin mistäkin. Tai sitten se tumputtaa siellä puskassa....

Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;24581145:
MISTÄ NÄITÄ SAMAN BLOGIN POSTAUKSIA OIKEIN TULEE???

Joka hemmetin päivä!! No ainakin niinä päivinä kun mie täällä olen.

AINA!!! :stick:

Säästit, kiitos, minulta kirjoittamisen vaivan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24745842:
Pitäisköhän sun välillä mainostaa omaa blogias, tai tehdä miljoonannes aloitus sun olkkarista, että mihin sen sohvan tällä kertaa siirtäis, tai surkutella sitä, kuinka sun keittiökuvia ei kukaan kommentoinu :D

Mikä v*ttu suakin riivaa, että pitää olla aina rääpimässä sitä päätä, mustana tai harmaana?! Koetapa vaikka hankkia ihan oma kaunis pieni elämä jos osaat äläkä puutu muitten asioihin!

Peeäs. Mikä h*lvetti siinä on, että takerruit just mun kommenttiin, vaikka tässäKIN ketjussa on useita, jotka epäilee samaa? Anna hitto soikoon mun olla!

Mikä v*ttu suakin riivaa, että pitää olla aina rääpimässä sitä päätä, mustana tai harmaana?! Koetapa vaikka hankkia ihan oma kaunis pieni elämä jos osaat äläkä puutu muitten asioihin!

Peeäs. Mikä h*lvetti siinä on, että takerruit just mun kommenttiin, vaikka tässäKIN ketjussa on useita, jotka epäilee samaa? Anna hitto soikoon mun olla!
Tässä ketjussa on kyllä useita muitakin, mutta sinä olet ainoa kusipää.

Voivoi..nyt tais Annen käämit palaa. Ei mun tarvi harmaana aukoa kellekään, voin tehdä sen ihan näin mustanakin. :laugh: Ehehee...kiitos muuten päivän parhaimmasta viestistä :D

Yhteistyössä