M
masentaa
Vieras
Olin jokin aika sitten raskaana ja ilmoitin ihmiselle, jota silloin pidin ysävänäni, että rankkojen ja pitkien lapsettomuushoitojen jälkeen lopultakin tulin raskaaksi. Hän oli alusta asti kateellinen ja sanoi heti itsekin potevansa vauvakuumetta ja haluavansa vauvan, jos minä saan. Hänen kun on vaikea kuulemma olla, jos joku lähellä on raskaana ja hän ei. Hänellä ei mitään vaikeuksia ole lapsen saannissa ollut. Hänellä ennestään jo kolme lasta, minulla ei yhtään.
Raskauteni meni kesken viikolla 8 ja kerroin sen tälle "ystävälleni". Siitäkin huolimatta hän hankkiutui keskenmenoni jälkeen raskaaksi ja odottaa nyt siis neljättään.... En jotenkin jaksanut edes onnitella häntä kun hän asian minulle kertoi, ei vois vähempää kiinnostaa.
Eiköhän yhtään tullut mieleen se, että jos hänellä olisi ollut vaikeaa seurata minun raskautta, vaikka itsellä on jo lapsia, eikö minulla nyt sitten muka keskenmenon jälkeen ole vielä vaikeampaa katsoa kun hän kohta vatsa pystyssä kantaa neljättään. Tällaisiako ovat ystävät ????? \|O :'( :'( :'(