A
"Aapee"
Vieras
En minä tässä omaa nahkaani yritä pelastaa. Olen "rikoksestani" ihan täysimittaisesti katunut ja sen yhden virheen jälkeen ei ole tullut moinen edes mieleenkään. En enää koskaan, KOSKAAN voisi tehdä vastaavaa miehelleni, mutta jos hän nyt saisi asiasta tietää, olisi suhteemme rakkaus kuollut. Tunnen mieheni. Tiedän että hän rakastaa minua enemmän kuin mitään mutta tiedän myös ettei hän pystyisi antamaan anteeksi vaikka "vanha" juttu onkin. Tämä asia vain ei kosketa enää ainoastaan minua eikä edes vain minua ja miestäni vaan meillä on lapset, jotka ovat molemmille henki ja elämä ja me olemme PERHE. Pelkään että jos asia paljastuu niin mieheni romahtaa, avioliittomme romahtaa ja lapset eivät voi olla huomaamatta sitä. Nuorempi lapsistamme on ottanut asiakseen herättää minut aamuisin jotta isi ja muksut voivat antaa suukon ennenkuin lähtevät töihin/tarhaan/kouluun. Meillä on liikaa ihania asioita joita olemme aina tehneet koko perhe, että sen voisi menettää ilman että se koskee kaikkia.
Ottaisin mieluummin kunnon fyysisen turpaanvedon kuin tämän että perheeni rikotaan jostain idioottimaisuudesta jonka tein liki kymmenen vuotta sitten. Sen hyväksyisin, sen olisin ansainnut mutta sitä en kestä että sillä vahingoitetaan tieten tahtoen MINUN LAPSIANI JA MIESTÄNI.
Ja sitten sanotaan että näin on tehtävä jotta OIKEUS toteutuisi.
Olenko sitten itsekeskeinen paska, olkoon niin.
Ottaisin mieluummin kunnon fyysisen turpaanvedon kuin tämän että perheeni rikotaan jostain idioottimaisuudesta jonka tein liki kymmenen vuotta sitten. Sen hyväksyisin, sen olisin ansainnut mutta sitä en kestä että sillä vahingoitetaan tieten tahtoen MINUN LAPSIANI JA MIESTÄNI.
Ja sitten sanotaan että näin on tehtävä jotta OIKEUS toteutuisi.
Olenko sitten itsekeskeinen paska, olkoon niin.