V
"vieras"
Vieras
Kannattaisi ehkä itse kertoa miehelle, ennen kuin kaverisi ehtii, itse olet kyllä sotkun
kehittänyt pettämällä ja salaamalla sen mieheltäsi.
Peesi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kannattaisi ehkä itse kertoa miehelle, ennen kuin kaverisi ehtii, itse olet kyllä sotkun
kehittänyt pettämällä ja salaamalla sen mieheltäsi.
En ollenkaan tajua, miksi muinaishistoriassa tapahtuneet mokat pitäisi tuoda tähän päivään ja tilanteeseen.
Enkä ole koskaan ymmärtänyt näitä "miehelläsi/vaimollasi on oikeus tietää!"- tyyppejä, jotka ilmeisesti oman elämänsä puutteen takia yrittävät toisten parisuhteisiin sotkeutua, mukamas totuuden torvina, vaikka kukaan ei heiltä sellaisia "palveluksia" ole tilannutkaan.
Se riittää, että itse kärsii sisimmässään siitä, mitä joskus teki. Ei siihen kärsimykseen tarvitse miestä ja lapsia mukaan vetää, ei etenkään vuosikausien jälkeen.
Rehellisyys on kaunis sana, mutta usein aivan yliarvostettu asia. Ja rehellisyyden taakse moni piiloutuu kun haluaa vain olla toiselle ilkeä.
Alkuperäinen kirjoittaja tee näin;25301898:Nyt alat ajoissa puhumaan miehellesi kuinka kaverillasi on mielenterveysongelmia,valotat vähän sitä millainen hullu ystäväsi on,katkaiset välit tuollaiseen kaveriin,ja jos miehesi kysyy miksi?sanot että se puhuu miehestäsikin pahaa.....ja kiistät kaiken!!!Et tunnusta missään nimessä et vaikka mikä olisi.Jos halut perheestäsi kiinni pitää.
Olen monta kertaa sivusta seurannut, kuinka "ystävät" tuhoavat toistensa elämiä. Suhteita ihmisiin, joita toiset rakastavat. Itsekin jouduin paskan puhumisen ja mustamaalaamisen kohteeksi, ihan vain siksi, että toisella oli paha olla.
Rehellisyys on hieno sana ja siihen on hyvä pyrkiä - omassa elämässään. Mutta kertokaa, koskeeko tämä rehellisyys ihan kaikkea? Sanotaanko lihavalle ystävälle joka surkuttelee ulkonäköään että totta tosiaan, olet aika ruma? Sanotaanko vanhentuneelle äidille, että juu, ryppyjä on eikä ne ainakaan kaunista? Ei sanota.
Miksi sanottaisiin ystävän/sukulaisen/työtoverin puolisolle että sinua on petetty? Ihan rehellisyyden nimissä, mitä se teille totuudentorville oikeasti edes kuuluu?
Mie kyllä haluasisin tietää jos minnuu on petetty, niin että voin itse päättää haluanko jatkaa elämää pettäjän kanssa vai haluanko pettäjän ja epärehellisen kumppanin pois parisuhteesta, jossa ei enää voisi luottaa toiseen.
Olisin myös vihainen niille tutuille ja läheisille ,jotka olisivat tienneet pettämisestä, eivätkä olisi sitä miulle kertoneet.
Mie kyllä haluasisin tietää jos minnuu on petetty, niin että voin itse päättää haluanko jatkaa elämää pettäjän kanssa vai haluanko pettäjän ja epärehellisen kumppanin pois parisuhteesta, jossa ei enää voisi luottaa toiseen.
Olisin myös vihainen niille tutuille ja läheisille ,jotka olisivat tienneet pettämisestä, eivätkä olisi sitä miulle kertoneet.
Anteeksi vain, mutta mun nenään tää haisee selkeeltä provolta. Joku on keksinyt hienon skenaarion missä olisi väärin paljastaa pettäjä ja miksi. En pysty uskomaan, että kukaan jaksaisi kiinnostua pettämisestä joka on tapahtunut ihan suhteen alussa, ja vielä pariskunnan ollessa "tauolla" (niin kuin Ross ja Rachel). En usko, että mies ei muka voisi ymmärtää ja antaa anteeksi, enkä usko että huonompikaan kaveri tekisi jotain noin randomia.
Mutta vastaan nyt ap:lle, että ei minustakaan miehelle kertominen tuossa nimenomaisessa tilanteessa olisi hyvä juttu. En silti tarkoita, etteikö se jossain huomattavasti todennäköisemmässä tilanteessa olisi oikeutettua.
Sulla on oikeus haluta tietää. Ja sulla on oikeus kertoa kaikille että haluaisit tietää, että tietävät kertoa jos tällaista tapahtuu. Ja oikeus olla vihainen jos joku ei kertoisikaan.
Mutta sulla ei ole oikeutta pakottaa kaikkia muitakin haluamaan tietämistä, saati sitten itse kertoa ilman että tiedät haluaako toinen tietää - ja että tiedät ettei ystäväsi haluaisi sinun kertovan.
Anteeksi vain, mutta mun nenään tää haisee selkeeltä provolta. Joku on keksinyt hienon skenaarion missä olisi väärin paljastaa pettäjä ja miksi. En pysty uskomaan, että kukaan jaksaisi kiinnostua pettämisestä joka on tapahtunut ihan suhteen alussa, ja vielä pariskunnan ollessa "tauolla" (niin kuin Ross ja Rachel). En usko, että mies ei muka voisi ymmärtää ja antaa anteeksi, enkä usko että huonompikaan kaveri tekisi jotain noin randomia.
Mutta vastaan nyt ap:lle, että ei minustakaan miehelle kertominen tuossa nimenomaisessa tilanteessa olisi hyvä juttu. En silti tarkoita, etteikö se jossain huomattavasti todennäköisemmässä tilanteessa olisi oikeutettua.
Alkuperäinen kirjoittaja näin;25303126:Suurinosa täällä ei halua tietää, jos oma kumppani pettää. Mutta kukaanpa ei tiedä apn miehen tilannetta.
Ja ap, kaverisi ei yritä tuhota sun elämää. Kyllä sä ihan itse sen teet