Kaverilla on 16 vuotias tytär

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En ole provo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

En ole provo

Vieras
Joka on alkanut seurustella 18 vuotiaan pojan kanssa. Äiti antaa tytön olla pojan luona yötä ja myös poika on ollut useasti tytön luona yötä.
Olen koittanut jutella äidin kanssa siitä, että hän edesauttaa nuorten seksikokeiluja. Tuon ikäisen tytön ei vielä kuuluisi seksiä ajatella ja varsinkaan tuon ikäisen pojan kanssa. Olen myös koittanut sanoa äidille, että poika ei ole ihan terve päästään kun haluaa olla noin nuoren tytön kanssa, luulisi baareista löytyvän saman ikäisiä tyttöjä.
Äiti vihoittelee minulle nyt ja mielestäni aivan turhaan.
Olen surullinen tytön puolesta koska joutuu tuollaiseen mukaan :(

No olen kanssasi samaa mieltä siitä, että seksielämä ei välttämättä ole mikään hyvä asia 16-vuotiaalle. Mutta 18-vuotias on kyllä ihan normaali seurustellessaan 16-vuotiaan kanssa.

Noh minäkään en 16-vuotiaana enään kaikkia öitäni kotona viettänyt. Ja kyllä, neitsyyskin meni pari vuotta vanhemmalle kundille. Ja 16 vuotias varmasti kulkee myös baareissa, jos hyvää lykkyä on.
Etpä sie sille mitään maha. Nuoret alkavat itsenäistyä vaikka vanhemmat sanoisivat mitä.

On kyllä kauhea kohtalo tytöllä.Itseasiassa sama kuin omallani.Tyttöni tosin on jo 18 mutta seurustelun aloitti juurikin 16 vuotiaana 2 vuotta itseään vanhemman pojan kanssa.
Kerrassaan kamalaa

Aivan normaali ikäero kyseessä. Ja lain mukaan ihan sallittavaa. Yleensä olen näissä asioissa kukkahattutäti, mutta tämä tapauks kuulostaa ihan normaalilta. Taitaa ap olla provo?

[QUOTE="vieras";22878602]Aivan normaali ikäero kyseessä. Ja lain mukaan ihan sallittavaa. Yleensä olen näissä asioissa kukkahattutäti, mutta tämä tapauks kuulostaa ihan normaalilta. Taitaa ap olla provo?[/QUOTE]

Mutta siinähän lukee että "en ole provo" :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22878505:
Onhan se tietysti sängyssä mukavampaa kuin auton takapenkillä, mutta ... *kaihoisa huokaus*..auton takapenkillä kuitenkin paljon romanttisempaa :heart:

On joo, tosin riippunee sekin varmaan bilikan merkistä ja vuosiluvusta.:rolleyes:

Yhteistyössä