Silloin ei voi harrastaa seksiä.
Ai ei vai. :saint:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ai niin, mä unohdin, että seksiä harrastetaan vain yöllä, pimeessä ja sängyssä.
Mielestäni jonkun pitää tytölle kyllä jutella ettei tule mitään sitten yllätyksenä.
Älä unohda, että peiton pitää olla päällä ja se ei saa heilua.Ai niin, mä unohdin, että seksiä harrastetaan vain yöllä, pimeessä ja sängyssä.
Mielestäni jonkun pitää tytölle kyllä jutella ettei tule mitään sitten yllätyksenä.
Vähentämällä mahdollisuuksia harrastaa seksiä, silloin kun tilanteet minimoi niin seksiä ei taphdu.
Noin minunkin äitini kuvitteli, kun en saanut olla yökylässä ennen 18-vuotissynttäreitäniVähentämällä mahdollisuuksia harrastaa seksiä, silloin kun tilanteet minimoi niin seksiä ei taphdu.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22878654:Datsun 100A on ihan ehdoton romanttisiin hetkiin![]()
Vähentämällä mahdollisuuksia harrastaa seksiä, silloin kun tilanteet minimoi niin seksiä ei taphdu.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22878654:Datsun 100A on ihan ehdoton romanttisiin hetkiin![]()
Varsin monet nuoret harrastavat seksiä alle 18-vuotiaana. En näe mitenkään kummallisena sitä, jos vanhemmat eivät halua alaikäisen yöpyvän vastakkaista sukupuolta olevan luona. En mä itsekään aikoinaan saanut. Seksin harrastamista se yökyläilykielto ei kyllä estänyt millään tavalla, koska nuorilla tuppaa olemaan mielikuvitusta enemmän kuin vanhemmillaan.On näköjään normaalia monien mielestä, mutta minäkään en omalleni tuollaista sallisi. Ja luulen että saisin hänet ymmärtämäänkin, että jonkun aikaa on hyvä odottaa ennen kuin noin ratkaisevaa tekee elämässään. On nimittäin yhtä fiksu tyttö kuin minäkin olin, ja harkitsee tekemisiään vaikka hormonit hyrräisi. Eikö ketään mietitytä mitä henkisiä ominaisuuksia raskaudenpelko ja vastuu kaikesta mahdollisesta liittyy seksielämän aloittamiseen noin nuorena.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;22878710:Vihreäksi pensselillä maalattu Taunus ei oikein toimi, varsinkin jos se käynnistetään lusikalla tai tuuppaamalla.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22878727Seksin harrastamista se yökyläilykielto ei kyllä estänyt millään tavalla:Siis joo, ehkä 16 veenä harrastaisin seksiä poikakaverini kanssa mielummin just jossain muualla kuin jomman kumman vanhempien kotona, siis kun vanhemmat itsekin ovat kotona.
Olishan se villiä paukuttaa sängynpäätyä vanhempien makuuhuoneen seinään klo 3 aamuyöllä ja huutaa kiimassa...
kyllä mulle ainakin jäis kauheet traumat jos mun äidin kaveri tulis kertoo mulle seksistä ja saarnaamaan kenen kaa EN sais herrastaa seksiä.![]()