Kaverilla on 16 vuotias tytär

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En ole provo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On näköjään normaalia monien mielestä, mutta minäkään en omalleni tuollaista sallisi. Ja luulen että saisin hänet ymmärtämäänkin, että jonkun aikaa on hyvä odottaa ennen kuin noin ratkaisevaa tekee elämässään. On nimittäin yhtä fiksu tyttö kuin minäkin olin, ja harkitsee tekemisiään vaikka hormonit hyrräisi. Eikö ketään mietitytä mitä henkisiä ominaisuuksia raskaudenpelko ja vastuu kaikesta mahdollisesta liittyy seksielämän aloittamiseen noin nuorena.

Hehheh. Mä en päässy poikakaverin luo yöksi ennen ku olin 18v, mutta ei se seksiä estäny. Poikakaverilla oli auto...ja sallivat vanhemmat (kun asui kotonaan), ja telttakin ostettiin... ;)

Viimeksi muokattu:
Mikä helvetin ongelma tossa on, itsellä oli aikoinaan 18-vuotiaana 15-vuotias tyttöystävä jonka luona olin yötä ties kuinka monta kertaa. 18-vuotiaat tytöt viihtyvät yleensä mieluiten ikäistään hieman vanhemmassa seurassa joten 15-16 vuotiaat ovat se helpoin nakki 18-vuotiaalle nuorellemiehelle. Bonuksena tuonikäiset saa juotettua erittäin edullisesti humalaan (muutama siideri/olut saattaa riittää) ja joukosta löytyy vielä neitsyitäkin, toisin kuin täysi-ikäisistä (ylipainoisia, rumia ja muita kauhistuksia lukuunottamatta).

On näköjään normaalia monien mielestä, mutta minäkään en omalleni tuollaista sallisi. Ja luulen että saisin hänet ymmärtämäänkin, että jonkun aikaa on hyvä odottaa ennen kuin noin ratkaisevaa tekee elämässään. On nimittäin yhtä fiksu tyttö kuin minäkin olin, ja harkitsee tekemisiään vaikka hormonit hyrräisi. Eikö ketään mietitytä mitä henkisiä ominaisuuksia raskaudenpelko ja vastuu kaikesta mahdollisesta liittyy seksielämän aloittamiseen noin nuorena.
Varsin monet nuoret harrastavat seksiä alle 18-vuotiaana. En näe mitenkään kummallisena sitä, jos vanhemmat eivät halua alaikäisen yöpyvän vastakkaista sukupuolta olevan luona. En mä itsekään aikoinaan saanut. Seksin harrastamista se yökyläilykielto ei kyllä estänyt millään tavalla, koska nuorilla tuppaa olemaan mielikuvitusta enemmän kuin vanhemmillaan.

Minä löysin oman kumppanini 16 vuotiaana, poikaystäväni oli silloin 18 v. Molemmat kokemattomia. Yhä yhdessä. Minusta täysin normaali ikäero kyseessä. Ja vaikka on yökylässä, se ei tarkoita silti seksiä. Ja vaikka ei olisi yökylässä, voi silti olla seksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22878727Seksin harrastamista se yökyläilykielto ei kyllä estänyt millään tavalla:
Siis joo, ehkä 16 veenä harrastaisin seksiä poikakaverini kanssa mielummin just jossain muualla kuin jomman kumman vanhempien kotona, siis kun vanhemmat itsekin ovat kotona.

Olishan se villiä paukuttaa sängynpäätyä vanhempien makuuhuoneen seinään klo 3 aamuyöllä ja huutaa kiimassa...

Yhteistyössä