Kaverini suuttui, kun en sanonut hänen pilttiään söpöksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Björn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Björn

Aktiivinen jäsen
15.03.2009
17 686
5
36
Oli meillä kylässä ja siinä se ihasteli kuinka hienosti HÄNEN taaperonsa osaa kuolata ja lähmiä liimanäpeillään. "Katso nyt, eikö olekin söpö" ja kun en kommentoinut mitään, vaan vaihdoin puheenaihetta ja kysyin haluaisiko kahvia, niin suuttui. Olin vähän että mitäs kettua, tarvitseeko mun tosiaan keksiä valheita, kun en yhtään pidä ystäväni lapsesta. Kamala show koko ajan päällä ja sitten katsoo kulmien alta muka söpösti.

Eihän tällaista tietenkään ääneen saisi sanoa, mutta olenko ainut, kenestä kaikki lapset eivät ole niin mahdottoman viehättäviä? :whistle:
---
Edit:
Tarkoituksenani ei ollut loukata kaveriani, mutta otin sen lähinnä sellaisena retorisena kysymyksenä, enkä siksi jäänyt päivittelemään lapsen (olematonta) söpöyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Kaikki lapset ei ole viehättäviä, mutta miksi loukata vanhempia?

Tarkoituksenani ei ollut loukata kaveriani, mutta otin sen lähinnä sellaisena retorisena kysymyksenä, enkä siksi jäänyt päivittelemään lapsen (olematonta) söpöyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja mullanäin:
Meidän lapset ovat maailman söpöimpiä ja sievimpiä
pidän kyllä maailman jokaisesta lapsesta:)

Totta kai omat lapset on söpöimpiä, mutta en mä ainakaan odota, että "vieraat" alkavat suotta kehumaan omianikaan.

Mun mielestä valkonen valhe ystävyyden tähden tuossa tilanteessa ei ois ollut pahitteeksi.

Niin ja ei munkaan mielestä kaikkien lapset ole ihania. Mä en silti koskaan menis sanomaan kenellekkään kaverilleni että sen lapsi kuuluu mun mielestä vähemmän ihaniin. Eikä se ole mun mielestä tarpeellista eikä asiaan kuuluvaa.

Sitten on niitä ihmisiä, jotka ovat 'tyhmän rehellisiä' ja heidän täytyy tuoda esille jokainen mielipiteensä ja havaintonsa lähtien "sulle on tullut tohon uus finni"-osastosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Eihän tällaista tietenkään ääneen saisi sanoa, mutta olenko ainut, kenestä kaikki lapset eivät ole niin mahdottoman viehättäviä? :whistle:

Et ole. =) Mitä sitä valehtelemaan, ellei se ole söpö niin ei ole. En kyllä ite kehtais edes kerjätä kehuja lapselle. Jos mun kersat on jonkun mielestä söpöjä niin kyllä ne sen sanoo pyytämätikin. Ellei ole, ei voi mitään. Ei kaikista tarvi tykätä, edes mun lapsista.

onko tää nyt joku uus ja "hieno" trendi, että on ihailtavaa että saa sanottua ( vaikka sitten anonyymisti netissä ), että joku lapsi on omasta mielestä ei-söpö.
pitäskö tässä nyt uskoa, että se on jotenkin rohkeaa sellasta tunnustaa ?
:o kun mulle tulee vaan mieleen, että lapsesta niin miettivä aikuinen on itse ruma - enkä puhu nyt mitenkään ulkokuoresta.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Kaikki lapset ei ole viehättäviä, mutta miksi loukata vanhempia?

no joo ymmärrän, mulle on myös varmasti usein käynyt noin. tosin mä hymyilen silleen maireasti ja sit vaihdan puheen aihetta... :D

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
onko tää nyt joku uus ja "hieno" trendi, että on ihailtavaa että saa sanottua ( vaikka sitten anonyymisti netissä ), että joku lapsi on omasta mielestä ei-söpö.
:o kun mulle tulee vaan mieleen, että lapsesta niin miettivä aikuinen on itse ruma - enkä puhu nyt mitenkään ulkokuoresta.

No niinpä! Aika karseaa tekstiä, mutta Björnhän onkin olevinaan niin kovista, että...
Tuollainen toisten itkettäjä, varmaan ollut koulukiusaajakin. :(

No on sulla aika tyhjä pääkoppa jos on vaikee keksiä sellanen valheellinen vastaus kuin JOO. Tollaseen kysymykseen luulis tulevan automaattinen vastaus. rehellisyys on hyvä asia, mutta tahditon ei tarvii olla kuiteskaa..

Alkuperäinen kirjoittaja endie:

Tämä kirjotus sai peesamisen tuntumaan sydänjuurissa asti, siis iso peesi tälle!

Yhteistyössä