?
???
Vieras
Eli saanko mä nyt päiväkodissa näyttää joidenkin lastenkohdalla että en tykkää niiden ulkonäöstä? Annanko vanhempienkin huomata?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Minusta kaikenlainen kehujen kalastelu on riskaabelia toimintaa. "Eikö meidän Lilli olekin söpö, katso nyt, eikö olekin ihana, oletko koskaan muka nähnyt kauniimpaa lasta....". Mitä siihen voi muka vastata?!
Olet oikeassaAlkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Minusta kaikenlainen kehujen kalastelu on riskaabelia toimintaa. "Eikö meidän Lilli olekin söpö, katso nyt, eikö olekin ihana, oletko koskaan muka nähnyt kauniimpaa lasta....". Mitä siihen voi muka vastata?!
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Minusta kaikenlainen kehujen kalastelu on riskaabelia toimintaa. "Eikö meidän Lilli olekin söpö, katso nyt, eikö olekin ihana, oletko koskaan muka nähnyt kauniimpaa lasta....". Mitä siihen voi muka vastata?!
Tarviiko vastata? Voi vaikka hymyillä
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Minusta kaikenlainen kehujen kalastelu on riskaabelia toimintaa. "Eikö meidän Lilli olekin söpö, katso nyt, eikö olekin ihana, oletko koskaan muka nähnyt kauniimpaa lasta....". Mitä siihen voi muka vastata?!
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Olet oikeassaMutta jos kysymyksen esittäjä on hyvä ystävä, niin sitten valehdellaan korvat heiluen.
Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Mä olen ihan rehellisesti hämmästynyt että tämmösestä aiheesta nousee tällanen meteli. Loukkaannutteko te muka ellei joku ole herkeämättä kehumassa lapsianne? Ja sitten kerjäätte huomiota kyselemällä onko se söpö.
En itse tietenkään menisi sanomaan kenellekään että lapsesi on ruma tai ärsyttävä. Mutta jos multa suoraan kysyisi en myöskään tuossa tilanteessa valehtelisi että juujuu, tottakai sun pilttis on maailman suloisin mussupuppeli. Luultavasti olisin vastannut jotain mmmmmm -tyylistä ap:nä.
Missä vaiheessa lapsesta muuten saa olla pitämättä? Tuossa yhdessä ketjussa kovasti ainakin noin 4-vuotiaita ilkeitä lapsia mollattiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Minusta kaikenlainen kehujen kalastelu on riskaabelia toimintaa. "Eikö meidän Lilli olekin söpö, katso nyt, eikö olekin ihana, oletko koskaan muka nähnyt kauniimpaa lasta....". Mitä siihen voi muka vastata?!
Näinhän mä toimin, ja silti meni väärin.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Minusta kaikenlainen kehujen kalastelu on riskaabelia toimintaa. "Eikö meidän Lilli olekin söpö, katso nyt, eikö olekin ihana, oletko koskaan muka nähnyt kauniimpaa lasta....". Mitä siihen voi muka vastata?!
Näinhän mä toimin, ja silti meni väärin.
Näin juuriAlkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Juuh. Hymyillään leveästi ja sanotaan että juu, kovin on söpö![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Sitten on niitä ihmisiä, jotka ovat 'tyhmän rehellisiä' ja heidän täytyy tuoda esille jokainen mielipiteensä ja havaintonsa lähtien "sulle on tullut tohon uus finni"-osastosta.
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Mielenkiinnosta, ootteko monet joutuneet tuollaisen kehujen kalastelun kohteeksi?
Mä en ole, koskaan. Ja hyvä niin, oishan se vähän ahdistavaa siinä hymistellä ja kun mut vieläpä on opetettu siihen että valehtelu on rumaa. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Et ole ainut ja mä en kommentoi millään tavalla lapsia joista en pidä tai pitääkö tarkentaa etteivät ole minun mielestä söpöjä
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Minusta kaikenlainen kehujen kalastelu on riskaabelia toimintaa. "Eikö meidän Lilli olekin söpö, katso nyt, eikö olekin ihana, oletko koskaan muka nähnyt kauniimpaa lasta....". Mitä siihen voi muka vastata?!
Mielenkiinnosta, ootteko monet joutuneet tuollaisen kehujen kalastelun kohteeksi?
Mä en ole, koskaan. Ja hyvä niin, oishan se vähän ahdistavaa siinä hymistellä ja kun mut vieläpä on opetettu siihen että valehtelu on rumaa. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:]
Olen, useammankin kerran. Tosin yhden ja saman ihmisen toimesta joka kerta, hänellä on 3 lasta joista yksikään ei - anteeksi kamalasti! - ole mielestäni erityisen kaunis, söpö tai älykäs :ashamed:
Hänellä on vieläpä erityisen kiusallinen tapa kinumalla kinuta vastausta, jos vaan hymyilen ja kiemurtelen.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Mielenkiinnosta, ootteko monet joutuneet tuollaisen kehujen kalastelun kohteeksi?
Olen, useammankin kerran. Tosin yhden ja saman ihmisen toimesta joka kerta, hänellä on 3 lasta joista yksikään ei - anteeksi kamalasti! - ole mielestäni erityisen kaunis, söpö tai älykäs :ashamed:
Hänellä on vieläpä erityisen kiusallinen tapa kinumalla kinuta vastausta, jos vaan hymyilen ja kiemurtelen.
Alkuperäinen kirjoittaja koettua:Apua, tunnetaankohan me sama ihminen![]()
AutsAlkuperäinen kirjoittaja SINderella:Mäkin menin vahingossa sanomaan luokkalaisen beibistä (tai siis ultrakuvasta) että se näyttää ihan katkaravulta. Ja jus sitä ennen tyttö vielä kehui kuinka nykerö on ihan miehensä näköinenDDD Vähän se suuttui eikä puhunut mulle varmaan pariin viikkoon. Olisi ehkä pitänyt loukata enemmän että olisi pysynyt koko loppukevään hiljaa
DD