Kaverini suuttui, kun en sanonut hänen pilttiään söpöksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Björn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja SINderella:
Mäkin menin vahingossa sanomaan luokkalaisen beibistä (tai siis ultrakuvasta) että se näyttää ihan katkaravulta. Ja jus sitä ennen tyttö vielä kehui kuinka nykerö on ihan miehensä näköinen:DDDD Vähän se suuttui eikä puhunut mulle varmaan pariin viikkoon. Olisi ehkä pitänyt loukata enemmän että olisi pysynyt koko loppukevään hiljaa :DDD

Hei oikeesti, se oli ULTRAkuva!! Meidänkin mukulat näyttää niissä katkaravuilta tai humanoideilta, riippuu millä viikoilla kuvat on otettu.

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Äh. Onneksi mulla ei ole kamuja jotka kerjäävät söpöydentunnustuksia lapsistaan. Vaikka kaikki vaavithan ovat söpöjä.. =)
Mullakin on ollut onneksi vain yksi. Hänellä tosin sitten niitä söpöteltäviä on useita.

Äh. Onneksi mulla ei ole kamuja jotka kerjäävät söpöydentunnustuksia lapsistaan. Vaikka kaikki vaavithan ovat söpöjä.. =)

Onneksi mun elämää ei hetkauta puoleen tai toiseen vaikka kehun hyvien ystävieni lapsia; olivat he sitten mielestäni söpöjä tai ei

Alkuperäinen kirjoittaja voivoi:

Onneksi mun elämää ei hetkauta puoleen tai toiseen vaikka kehun hyvien ystävieni lapsia; olivat he sitten mielestäni söpöjä tai ei

:D No joo, oikeesti joo ei.

Mun mielestä ei tartte suuttua jos ei olekaan kaverin mielestä söpö kun se nyt vaan on elämän tosiasia, että joku on toisen mielestä söpö ja joku toinen ei. Mun mielestä mun lapset on kuitenkin tosi suloisia ja ihania ja se riittää mulle. Enkä edes sanoisi kellekään että eikö olekin tuo meidän "matti" niin söpö.

Varsinkin ystävyyden nimissä joskus laiha sopu on parempi kuin lihava riita, eli olisin itse ehkä heittänyt tässä jonkun valkoisen valheen.
Ei kaikki ihmiset ole niin kauniita (lapset tai aikuiset) mutta ei se kenenkään kruunua kiillota, että niin sanotun "rehellisyyden" nimissä käyttäytyy huonosti.

Usein työkaverit näyttää kuvia lapsistaan tai sukulaislapsista. Sanon sitten aina että söpö, ihana yms. paskaa. Tai sitten voin kehua esim. onpa ihanat tai paksut hiukset jne... Itse en koskaan näytä lapseni kuvaa oma-alotteisesti. Muutaman kerran sitä on pyydetty näyttämään ja sikäli hyvä tilanne, ettei lapsestani tarvitse keksiä kehusanoja. En oikein ymmärrä miksi pitää niitä kuvia aina näytellä, varsinkin jos ei ole edes oma lapsi. Joutuu sit keksimään pieniä valheita. Esitän aina kivempaa mitä oikeasti olen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Usein työkaverit näyttää kuvia lapsistaan tai sukulaislapsista. Sanon sitten aina että söpö, ihana yms. paskaa. Tai sitten voin kehua esim. onpa ihanat tai paksut hiukset jne... Itse en koskaan näytä lapseni kuvaa oma-alotteisesti. Muutaman kerran sitä on pyydetty näyttämään ja sikäli hyvä tilanne, ettei lapsestani tarvitse keksiä kehusanoja. En oikein ymmärrä miksi pitää niitä kuvia aina näytellä, varsinkin jos ei ole edes oma lapsi. Joutuu sit keksimään pieniä valheita. Esitän aina kivempaa mitä oikeasti olen.

No ehkäpä kaikki ajattelee omasta lapsestaan juuri noin... että ei tarvi keksiä kehusanoja ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Et ole ainoa joka ei tykkää kaikista kuolaavista lapsista. Ja mua ärsyttää ne vanhemmat kenen mielestä ne omat lapset on kaikkein suloisimpia, fiksuimpia, kauneimpia ... Tai siis niinhän jokaisen omat on, mut ei sitä tarvii koko ajan ääneen toitottaa.

Ah mua kans. Kerran yksi äiti hehkutti omaa 2 vuotiasta siinä pihalla, olisi tehnyt mieli sanoa, että: "niin kaikkien muidenkin mielestä se oma lapsi on paras... "

Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Oli meillä kylässä ja siinä se ihasteli kuinka hienosti HÄNEN taaperonsa osaa kuolata ja lähmiä liimanäpeillään. "Katso nyt, eikö olekin söpö" ja kun en kommentoinut mitään, vaan vaihdoin puheenaihetta ja kysyin haluaisiko kahvia, niin suuttui. Olin vähän että mitäs kettua, tarvitseeko mun tosiaan keksiä valheita, kun en yhtään pidä ystäväni lapsesta. Kamala show koko ajan päällä ja sitten katsoo kulmien alta muka söpösti.

Eihän tällaista tietenkään ääneen saisi sanoa, mutta olenko ainut, kenestä kaikki lapset eivät ole niin mahdottoman viehättäviä? :whistle:
---
Edit:
Tarkoituksenani ei ollut loukata kaveriani, mutta otin sen lähinnä sellaisena retorisena kysymyksenä, enkä siksi jäänyt päivittelemään lapsen (olematonta) söpöyttä.

Että alkaisin kehuun jotain tutun tai sukulaisen lasta että miten osaa käyttäytyä jo hyvin ym ym ja on niin mahdottoman suloinen!Ehkä tän jo 4v äiti tajuis et ei sen lapsukainen oo maailman napa muille,vaikka on hälle itselleen!!

mun mielestä aika moni lapsista ja vauvoista on hirvittävän rumia.
Ja se on mun mielestä säälittävää, kun kerjätään kehuja. Yleensä vauhdan puheenaihetta tai en ole kuulevinani tai kehaisen tyyliin: "Onpas ihan äitinsä silmät!"

Oli meillä kylässä ja siinä se ihasteli kuinka hienosti HÄNEN taaperonsa osaa kuolata ja lähmiä liimanäpeillään. "Katso nyt, eikö olekin söpö" ja kun en kommentoinut mitään, vaan vaihdoin puheenaihetta ja kysyin haluaisiko kahvia, niin suuttui. Olin vähän että mitäs kettua, tarvitseeko mun tosiaan keksiä valheita, kun en yhtään pidä ystäväni lapsesta. Kamala show koko ajan päällä ja sitten katsoo kulmien alta muka söpösti.

Eihän tällaista tietenkään ääneen saisi sanoa, mutta olenko ainut, kenestä kaikki lapset eivät ole niin mahdottoman viehättäviä? :whistle:
---
Edit:
Tarkoituksenani ei ollut loukata kaveriani, mutta otin sen lähinnä sellaisena retorisena kysymyksenä, enkä siksi jäänyt päivittelemään lapsen (olematonta) söpöyttä.

Ei kyllä kuulosta neljä vuotiaalta, tuo taapero, lähmiminen ja kuolaaminen. Jotenkin tästä viestistä tuli kuva, että kyseessä alle kaksi vuotias, mutta olikin tuplasti vanhempi...

enempi ihmettelen sun kaverias miksi se kyselee tollasia kysymyksiä? mä en edes kehtaisi kysyä/hakea kehuja lapselleni tuolla tavalla, vaikka minulla todella ihanan söpö lapi onkin!

Alkuperäinen kirjoittaja plumps:

---
Edit:

Ei kyllä kuulosta neljä vuotiaalta, tuo taapero, lähmiminen ja kuolaaminen. Jotenkin tästä viestistä tuli kuva, että kyseessä alle kaksi vuotias, mutta olikin tuplasti vanhempi...

Vähän muuttui tarina matkan varrella :o

---
Edit:

Olisit kai tuota voinu sanoa söpöksi, ku varmaankin tiedät, että äidille omat lapset ovat aina söpöjä. Ihan vain kohteliaisuuttasi olisit voinu valehdella.

Onko sulla lapsia? Jos ei, niin ymmärrän tämä aloituksesi.

onneksi mun ystävä piirissä tai edes tuttavapiirissä ole tuollaisia moukkia jotka tiedostaen omaa junttiuttaan loukkaavat toiselle tärkeää asiaa,koskien hänen lasta.
Vain koska ovat itse sitä mieltä, että näin voi tehdä koska mitä sitä toisen mieltä piristämään kun voi loukatakkin ja sitten jälkikäteen myhäillä kuinka toiminnallaan on pahoittanut toisen mielen.
ei voi kun sanoa, että täytyy olla elämäänsä aika pettynyt, jos tuolla tavalla käyttäytyy.

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
En minäkään oikein välitä muista lapsista, ainakin todella harva on mun mielestä söpö tai miellyttävän oloinen ja näköinen. :ashamed:

Ja se oikeuttaa käyttäytymään huonosti? Sulle olis varmaan ihan sama vaikka sua haukuttas rumaksi ja läskiksi ym?

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
En minäkään oikein välitä muista lapsista, ainakin todella harva on mun mielestä söpö tai miellyttävän oloinen ja näköinen. :ashamed:

Ja se oikeuttaa käyttäytymään huonosti? Sulle olis varmaan ihan sama vaikka sua haukuttas rumaksi ja läskiksi ym?

Missä mä sanon että käyttäydyn huonosti tai miten ap käyttyityi huonosti? :o Ja miten on mitenkään sama asia haukkua päin naamaa kuin että ei sano mitään? En mä kehu ketään suotta enkä sano kenenkään lasta söpöksi jos tämä ei minusta sitä ole.

Yhteistyössä