L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmää:No on sulla aika tyhjä pääkoppa jos on vaikee keksiä sellanen valheellinen vastaus kuin JOO. Tollaseen kysymykseen luulis tulevan automaattinen vastaus. rehellisyys on hyvä asia, mutta tahditon ei tarvii olla kuiteskaa..
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Alkuperäinen kirjoittaja tyhmää:No on sulla aika tyhjä pääkoppa jos on vaikee keksiä sellanen valheellinen vastaus kuin JOO. Tollaseen kysymykseen luulis tulevan automaattinen vastaus. rehellisyys on hyvä asia, mutta tahditon ei tarvii olla kuiteskaa..
Niin, totta. En tiedä miksen kyennyt sanomaan vaan aloin tarjota kahvia.
Alkuperäinen kirjoittaja lol:Joo, ihan kun ap hakiis nyt sääliä sille että kaveri kehtasi suuttua moisesta
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Alkuperäinen kirjoittaja lol:Joo, ihan kun ap hakiis nyt sääliä sille että kaveri kehtasi suuttua moisesta
Kyllä, vilpittömästi ihmettelen kaverin reaktiota, sama kuin suuttuisin siitä että kaveri ei kehu keittämääni kahvia.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Alkuperäinen kirjoittaja lol:Joo, ihan kun ap hakiis nyt sääliä sille että kaveri kehtasi suuttua moisesta
Kyllä, vilpittömästi ihmettelen kaverin reaktiota, sama kuin suuttuisin siitä että kaveri ei kehu keittämääni kahvia.
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Mitenkä se suuttumus ilmeni??
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Mitenkä se suuttumus ilmeni??
Kaiken mitä sanoi siitä edespäin, tuli vittuuntuneella äänensävyllä.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä harvoin kommentoin kenenkään ulkonäköä. Syynä ei ole se, että henkilö olisi mun mielestäni jotenkin ruma, vaan se, että en pidä ulkonäköä millään tavalla merkityksellisenä asiana enkä sen vuoksi juurikaan kiinnitä huomiota ihmisten ulkonäköön.
Ap:n kohdalla tilanne on ollut hieman hankala. Ystäviltä kun yleensä edellyttää rehellisyyttä. Joskus on vaan arvioitava tilannetta ja valehdeltava, jos se on sen ystävän kannalta parempi vaihtoehto.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Minkäikänen lapsi ap?
4!
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja käytöstapoja:Kohteliashan voi silti olla, vai?
peesi
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Alkuperäinen kirjoittaja endie:onko tää nyt joku uus ja "hieno" trendi, että on ihailtavaa että saa sanottua ( vaikka sitten anonyymisti netissä ), että joku lapsi on omasta mielestä ei-söpö.
pitäskö tässä nyt uskoa, että se on jotenkin rohkeaa sellasta tunnustaa ?
kun mulle tulee vaan mieleen, että lapsesta niin miettivä aikuinen on itse ruma - enkä puhu nyt mitenkään ulkokuoresta.
Tämä kirjotus sai peesamisen tuntumaan sydänjuurissa asti, siis iso peesi tälle!
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Alkuperäinen kirjoittaja lol:Joo, ihan kun ap hakiis nyt sääliä sille että kaveri kehtasi suuttua moisesta
Joo siis kun sä varmasti itse sydämen pohjasta rakastat sitä kahvias..
Alkuperäinen kirjoittaja peesin:Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Alkuperäinen kirjoittaja endie:onko tää nyt joku uus ja "hieno" trendi, että on ihailtavaa että saa sanottua ( vaikka sitten anonyymisti netissä ), että joku lapsi on omasta mielestä ei-söpö.
pitäskö tässä nyt uskoa, että se on jotenkin rohkeaa sellasta tunnustaa ?
kun mulle tulee vaan mieleen, että lapsesta niin miettivä aikuinen on itse ruma - enkä puhu nyt mitenkään ulkokuoresta.
Tämä kirjotus sai peesamisen tuntumaan sydänjuurissa asti, siis iso peesi tälle!
peesi!
ilkee akka toi björni.
Tiedän, mitä ajat tuolla takaa. Mutta mun mielessä ulkoisesti ruma ei muutu ulkoisesti kauniiksi, vaikka olisi miten mukava ihminen tahansa. Eikä ulkoisesti kaunis muutu ulkoisesti rumaksi, vaikka olisi miten kuspäinen tahansa. Mutta koska mulle ei ulkonäöllä ole väliä, on aivan sama, miltä mukava ihminen näyttää. Ja jos ihminen on ilkeä, pikkumainen ja inhottava, asiaa ei paranna, vaikka olisi jumalaisen kaunis ulkoisesti.Alkuperäinen kirjoittaja endie:mutta eikö yleensä ystävien kohdalla katoa se tietynlainen tapa katsoa heitä, että onko ystävä ruma vai kaunis. tarkoitan, että kun tunnet "Maijan" ja tiedät miten ihana ja rakas ihminen hän on, niin hän näyttääkin silmissäsi kauniilta.
ja sama mun mielestä koskee ystävien lapsia.jos on oikeasti ystäviä.