Kaverini suuttui, kun en sanonut hänen pilttiään söpöksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Björn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä saattaisin samanlaisessa tilanteessa möläyttää jotain että "öö.. onhan se ihan ok..". Musta vaan paistaa läpi jos yritän sanoa kohteliaisuuksia mitä en tarkoita. Siksi yleensä vaan ohitan tilanteen jos jostain kerjätään kehuja. Mä kyllä saatan kehua paljonkin, lapsi tai aikuinen, kestä persoonasta sitten onkaan kyse, saattaa olla älykäs vaikka ei olisikaan kaunis, voi olla kaunis muttei suloinen, ja toisinpäin... En käsitä miksi pitäisi sanoa asioita, jotka eivät ole mielestäni totta. Mieluummin olen hiljaa...

no joo, kaveri otti riskin kun alkoi kerjätä kehuja
minun mielestä kaikki taaperot ovat aika rumia, inhottaava aika ihmiselämässä. ovat itsekkäitä ja omahyväisiä ja väkivaltaisiakin( muut paitsi omani ovat olleet)
suurin osa lapsista on kauniita vain kun heillä on vanhempi vahtimassa koko ajan haukkana että eivät tee vahinkoa millekään lähellä olevalle. iästä riippumatta. ja pitämässä tiukkaa kuria jos yritystä vahingontekoon on.

ehkä kaveri leppyy. hänellä oikeus suuttua siitä että ihastellut lasta. mutta ehkä leppyy joskus.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Minusta kaikenlainen kehujen kalastelu on riskaabelia toimintaa. "Eikö meidän Lilli olekin söpö, katso nyt, eikö olekin ihana, oletko koskaan muka nähnyt kauniimpaa lasta....". Mitä siihen voi muka vastata?!

Kaikki lapsethan on ihanimpia ja keuneimpia vanhempiensa mielestä :) ja älliä hakemaan kahvia hymyn kanssa ;)

Yhteistyössä