Mä en haluais että mun vanhempien uusia puolisoita kutsutaan mummoksi ja papaksi. Mut no tässä oli se ettei tytön äiti ole kuvioissa mukana, oikeana mummona. Mikäs siinä jos kaikille osapuolille asia on ok..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Äitini miehestä tuli sitten pappapuoli neljälle isolle koululaiselle 26-vuotiaana. En kyllä osaa ajatella häntä isäpuolena tai pappapuolena kun ollaan saman ikäisiä.
Toisaalta lapsenlapset eivät mitään puolittelua edes ajatelle. Heille se on se ainoa olemassaoleva vaari joka ollut aktiivisesti läsnä heidän elämässään alusta asti.
Niinpä, lapsille äitini mies on läheinen perheenjäsen jonka kanssa on kiva pelata fudista.
Mies on 16 vuotta minua nuorempi.
![]()
Ahaa, nyt ymmärrän pelkosi siitä, että tyttäresi parittelee miehesi kanssa...
Ahaa, nyt ymmärrän pelkosi siitä, että tyttäresi parittelee miehesi kanssa...
Tämän takana on mummelin aloittama eilinen ketju, jossa hän kertoi tällaista tapahtuneen.
Alkuperäinen kirjoittaja jasså;23009126:Ajat muuttuneet...? Olen nyt 20v että tuskin ne nyt tuossa ajassa niiiin kovasti ovat muuttuneet. Tämä ns. alakulttuuri jossa lapset tehdään nuorena onkin sitten erikseen.
Tuosta kaveristasi - oletko kertonut hänelle mitä lapsensa puhuu? Tuohan on lastensuojeluasia, herranen aika...
Mitenniin lastensuojeluasia, molemmat ovat alaikäisiä?
Kait se tietää mitä lapsensa tekee, ihan fiksuja ovat niin lapsi kuin isänsäkin.
Mies on 16 vuotta minua nuorempi.
![]()
Iskitkö jonkun lapsesi kaverin??? Voisit olla miehesi äiti, monestikko näin luullaan?
Alkuperäinen kirjoittaja jasså;23008960:Hui ui....! 14-vuotiaana? Kuvittelin että tuon ikäisenä tullaan äidiksi vain kehitysmaissa... Itse leikin 14-veenä vielä barbienukeilla, en tiennyt seksistä hölkäsen pöläystä :O
Iskitkö jonkun lapsesi kaverin??? Voisit olla miehesi äiti, monestikko näin luullaan?
Ei meidän kaikkien tarvitse olla jälkeen jääneitä vaikka sinä oletkin ollut... Uteliaisuuttani kysyn että oletka iäkkäiden vanhempien ainoa lapsi jolla on vähän serkkuja?
En iskenyt.
Työkaveri iski minut.
Viimeisen 8 vuoden aikana ei koskaan ei ole tainnut kukaan (ainakaan ääneen) mieheni äidiksi luulla, mutta nettihörhöillä ajoittain asiasta toki kovastikin päänvaivaa.
Alkuperäinen kirjoittaja jasså;23008960:Hui ui....! 14-vuotiaana? Kuvittelin että tuon ikäisenä tullaan äidiksi vain kehitysmaissa... Itse leikin 14-veenä vielä barbienukeilla, en tiennyt seksistä hölkäsen pöläystä :O
Alkuperäinen kirjoittaja jasså;23009520:No ei ole normaalia että 11v LAPSELLA on seksielämä. Ei todella, vaikka mitenpäin vääntäisit. Tuosta on "fiksuus" kaukana jos vanhemmat tietää tilanteen.
Alkuperäinen kirjoittaja jasså;23009672:Jälkeen jäänyt...? Mielenkiintoinen näkemysOnko 14v äiti mielestäsi sitten edistyksellinen? Tai 11v seksuaalisesti aktiivinen...?
Omasta lapsuudestani voin kertoa sen verran, että 14-vuotiaana olin tosiaan vielä aivan lapsi (kuten suurin osa ystävistänikin). Vanhempien ikä silloin kun oli 14v: isä 43, äiti 44. Serkkuja mulla on isän puolelta 7 ja äidin puolelta 10 ja suurin osa samaa ikäluokkaa kuin itsekin olen![]()