Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-:Mun älyt riittää enään patonkien täyttämiseen. Sitten uppoaa loputkin järjen rippeet lonkerolasiin :saint: (no ei ehkä ihan. 1tölkki ei paljon sihise)
Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-:Mun älyt riittää enään patonkien täyttämiseen. Sitten uppoaa loputkin järjen rippeet lonkerolasiin :saint: (no ei ehkä ihan. 1tölkki ei paljon sihise)
Alkuperäinen kirjoittaja 123:No et vaik, kuka se sun mies oli x-factoris?
Alkuperäinen kirjoittaja Hoodrat:Joo, mietin kans samaa. Istun läppärin kaa partsilla ja jokainen aloitus on.
Istun yksin parvekkellla ja lapseni nukkuu sisällä. Kysykää multa mitä haluatte!
Alkuperäinen kirjoittaja 123:Alkuperäinen kirjoittaja 123:No et vaik, kuka se sun mies oli x-factoris?
Tää o helvetin viksua. Nih, KERROAnna palaa.
Palsta rakastaa sua silti, oli se kuka eha hyvänsä
Tell US, PLZ!
Alkuperäinen kirjoittaja Kahlemestari:Immeiset on niin uteliaita![]()