kävi tuon kaunein palstalainen ketjun innoittamana kiinnostamaan minkänäköstä porukkaa täällä pyörii 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Mulla.
Tosin kaulasta alaspäin![]()
miten ihmeessä siun profiiliin pääsee? :ashamed::wave: mut se pienempi on mein tyttö.
Alkuperäinen kirjoittaja kata-74:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Mulla.
Sullon tyttömasu!!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kata-74:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Mulla.
Sullon tyttömasu!!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Astralberry:miten ihmeessä siun profiiliin pääsee? :ashamed::wave: mut se pienempi on mein tyttö.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja kata-74:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Mulla.
Sullon tyttömasu!!!![]()
Oisko?
Moni on pojaksi veikannut, kun ei juurikaan näy takaa päin.
:heart:
mie en kyllä tajuu...tossa ylemässä ei näy ollenkaan mitään nikkiä....oon ihmetelly miten voi tehdä tollasen nimimerkin missä ei lue mitään...alemmassa lukee kyllä mutta tossa ylemmässä ei lue mitäänAlkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Astralberry:miten ihmeessä siun profiiliin pääsee? :ashamed::wave: mut se pienempi on mein tyttö.
Täältä?
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla::wave: Mulla myös![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Yasmine:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla::wave: Mulla myös![]()
Terve pikku-sisko!! :heart:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Yasmine:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla::wave: Mulla myös![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Astralberry:mie en kyllä tajuu...tossa ylemässä ei näy ollenkaan mitään nikkiä....oon ihmetelly miten voi tehdä tollasen nimimerkin missä ei lue mitään...alemmassa lukee kyllä mutta tossa ylemmässä ei lue mitäänAlkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Astralberry:miten ihmeessä siun profiiliin pääsee? :ashamed::wave: mut se pienempi on mein tyttö.
Täältä?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja Yasmine:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla::wave: Mulla myös![]()
Ootte ihan saman näköisiä =)
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja Yasmine:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla::wave: Mulla myös![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Yasmine:Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja Yasmine:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla::wave: Mulla myös![]()
Täh?Mun mielestä ollaan siis ihan eri puusta veistettyjä.
![]()