Ruutis, ota kahvia ja Beroccaa niin jaksat kirjautuamitä väliä sillä on naimisen kannalta että onko joku muidu hyvännäkönen pakkelilla vai ilman?
tärkeintä on hyvä perä ja isot 715517
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ruutis, ota kahvia ja Beroccaa niin jaksat kirjautuamitä väliä sillä on naimisen kannalta että onko joku muidu hyvännäkönen pakkelilla vai ilman?
tärkeintä on hyvä perä ja isot 715517
Pelottavinta tässä on se että kun miehelle näyttäis kuvan Airista, ei se edes tietäis että onko se siinä 8 vai 27v. Ja silti se haluais panna sitä.
No vaikuttaahan se niihin hommiin pääsemiseen, että viehättääkö toinen vai ei. vai oletko niin epätoivoinen että sulle kelpaa reikä kun reikä?
Ruutis, ota kahvia ja Beroccaa niin jaksat kirjautua![]()
Täytyypä kahtoa tuo!
Mun mielestä sun vaimos on kauniimpi ku Margotti.
Naisen tulisi olla sitä, naisen tulisi olla tätä. Sinun tulisi olla kaikkea muuta kuin sitä mitä nyt olet jotta voisit ikinä saada naisen.
Ehkä se on teillä miehillä kuitenkin jotenkin yleisempää kuin naisilla, että katsellaan nuorempia.Niin mutta minkä ikäinen? Itse en ole edes 30 täyttänyt ja ajatuskin siitä että kuolaisin jonkun 18v perään on todella per-vo.
No olitko neitsykäinen 16 veenä?Ehkä se on teillä miehillä kuitenkin jotenkin yleisempää kuin naisilla, että katsellaan nuorempia.
Etenkin äiti-ihmisillä joilla itsellään on poika tai vävy, yleensä nuoret miehet katsotaan lapsina. Ei heistä kiihotu.
En oikein tiedä miten miehet voivat olla jopa omaa tytärtään nuorempien kanssa tai katsella heitä sillä silmällä.
Kun mennään biologiaan niin miehet haluavat/kiihottuvat synnytykseen sopivasta naisesta. En tiedä miten nykyään viehätytään ”poikavartaloisista” hyvin nuorennäköisistä/hyvin nuorista lapsista tai edes täysi-ikäisistä. Ei ”poikavartalo” kerro hyvästä synnyttäjästä vaan tuollainen ulkomuoto kielii hyvin nuoresta tytöstä/pojasta.
Onko se sitten joku uusi trendi? Mielenkiintoinen ilmiö!
Se, että kolmekymppinen tai jopa vanhempi jyystäisi 16 veetä tai jopa 18 veetä, on jotenkin ajatuksena ällöttävä ja tuntuu väärältä. 16 vee on täysin lapsi vielä ja niin ovat suurimmalta osin 18 veetkin.
Kirjoitin tuossa että yli kolmekymppinen jyystäisi 16 vee lasta…No olitko neitsykäinen 16 veenä?
Kirjoitin tuossa että yli kolmekymppinen jyystäisi 16 vee lasta…
Vaikka Afrikan laissa 15 vuotiaan voisikin naida niin ei se vie pedofiliaa pois ko. keissistä.Vähän kuten Jörn Donnerin seksikuvat gambialaisen 15v tytön kanssa... Jörn oli täysi mulukku muutenkin
Vaikka Afrikan laissa 15 vuotiaan voisikin naida niin ei se vie pedofiliaa pois ko. keissistä.
Donner oli pedofiili. Tämä on oma näkemykseni.
Sanotaan että pedofiili kiinnostuu 8-10 ikäisistä tytöistä ja pojat voivat olla hiukan vanhempiakin, mutta ei ole normaalia, että yli 30 vee ukko näkee lapsen seksikumppanina.
Mielestäni nykyaikana tarvitaan uusi nimitys ja määritelmä niille aikuisille jotka katselevat nuoria sillä silmällä! Tuskin kukaan äiti toivoo 15 vee lapsellensa jotain vanhaa äijjä käppänää seksikumppaniksi.
Otetaanko sellainen ehdotuskierros nimistä tähän?
Eli tarkoituksena on keksiä nimi sellaiselle joka himoitsee hiukan vanhempia kuin mitä pedofiili himoitsee.
sori ap, en tehnyt omaa ketjua.
Voisiko olla niin että isät joilla ei ole tyttölapsia, näkevät otollisemmin nuoret tytöt seksikumppaneina…?Mun mielestä pedofiili on ihan sopiva nimitys aikuiselle, joka himoitsee alle 18v...
Voisiko olla niin että isät joilla ei ole tyttölapsia, näkevät otollisemmin nuoret tytöt seksikumppaneina…?
Mutta miksi?empäs, kyä sää tiiät että oon aina harmaana täällä isommalla puolen
veä ite berokkas
Mä kyllä uskon että näin on, olen jutellut asiasta kavereiden kesken. Jos miehellä on tytär, se on ikäänkuin henkinen jarru olla kuolaamatta hemaisevien ja heruttavien teinityttöjen perään.Voisiko olla niin että isät joilla ei ole tyttölapsia, näkevät otollisemmin nuoret tytöt seksikumppaneina…?
Itsekin jollain tapaa kallistun tälle kannalle.Mä kyllä uskon että näin on, olen jutellut asiasta kavereiden kesken. Jos miehellä on tytär, se on ikäänkuin henkinen jarru kuolata hemaisevien ja heruttavien teinityttöjen perään.
19 vee ei saa himoita 17 veetä?Mun mielestä pedofiili on ihan sopiva nimitys aikuiselle, joka himoitsee alle 18v...
Ei nyt kannata lyödä tätä juttua ihan läskiksi?19 vee ei saa himoita 17 veetä?
Behmiä kyllä kuuntelen ja kaunista on kiva myös katsella, mutta tuon Ylen Savikon kanssa menit jo liian pitkälle!Brunettepäivänä maistuisi upea ja lahjakas naislaulaja Behm
Blondipäivänä taas vaikka aina iloinen ja pirtsakka, kaunis toimittaja Sanna Savikko
Eli et ollut neitsyt 16 veenä.Kirjoitin tuossa että yli kolmekymppinen jyystäisi 16 vee lasta…
Missä raja?Ei nyt kannata lyödä tätä juttua ihan läskiksi?
Enkö nimenomaan ole kirjoittanut vanhoista äijjänkäppänöistä?
WTF?Behmiä kyllä kuuntelen ja kaunista on kiva myös katsella, mutta tuon Ylen Savikon kanssa menit jo liian pitkälle!
No mistä noista tietää mistä kiihottuvat.WTF? Meinaatko todennäköisen vassariuden takia? Ei me politiikkaa puhuttais punkassa