En ole miettinyt asiaa tuon kummemmin mitä tuossa kirjoitin.Missä raja?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En ole miettinyt asiaa tuon kummemmin mitä tuossa kirjoitin.Missä raja?
Saman talon Annastiina Heikkilä on kyllä todella kaunis, mutta hän on liian hillitty ja työssään vähän turhan totinen kuva välittyy. Siviilissä voi olla tietty ihan muuta….No mistä noista tietää mistä kiihottuvat.
”sano mua vassariks - sano mua sun suvakiks ja silakaks!!!!!”
Ehkä se on teillä miehillä kuitenkin jotenkin yleisempää kuin naisilla, että katsellaan nuorempia.
Etenkin äiti-ihmisillä joilla itsellään on poika tai vävy, yleensä nuoret miehet katsotaan lapsina. Ei heistä kiihotu.
En oikein tiedä miten miehet voivat olla jopa omaa tytärtään nuorempien kanssa tai katsella heitä sillä silmällä.
Kun mennään biologiaan niin miehet haluavat/kiihottuvat synnytykseen sopivasta naisesta. En tiedä miten nykyään viehätytään ”poikavartaloisista” hyvin nuorennäköisistä/hyvin nuorista lapsista tai edes täysi-ikäisistä. Ei ”poikavartalo” kerro hyvästä synnyttäjästä vaan tuollainen ulkomuoto kielii hyvin nuoresta tytöstä/pojasta.
Onko se sitten joku uusi trendi? Mielenkiintoinen ilmiö!
Se, että kolmekymppinen tai jopa vanhempi jyystäisi 16 veetä tai jopa 18 veetä, on jotenkin ajatuksena ällöttävä ja tuntuu väärältä. 16 vee on täysin lapsi vielä ja niin ovat suurimmalta osin 18 veetkin.
Se että 16v sekstailee saman ikäisen kanssa on täysin eri asia kuin se että se sekstailee jonkun keski-ikäisen kanssa.No olitko neitsykäinen 16 veenä?
Vaikka Afrikan laissa 15 vuotiaan voisikin naida niin ei se vie pedofiliaa pois ko. keissistä.
Donner oli pedofiili. Tämä on oma näkemykseni.
Sanotaan että pedofiili kiinnostuu 8-10 ikäisistä tytöistä ja pojat voivat olla hiukan vanhempiakin, mutta ei ole normaalia, että yli 30 vee ukko näkee lapsen/nuoren seksikumppanina.
Mielestäni nykyaikana tarvitaan uusi nimitys ja määritelmä niille aikuisille jotka katselevat nuoria sillä silmällä! Tuskin kukaan äiti tai isä toivoo 15 vee lapsellensa jotain vanhaa äijjä käppänää seksikumppaniksi. Saati lapsi itse! (ellei tule manipuloiduksi)
Otetaanko sellainen ehdotuskierros nimistä tähän?
Eli tarkoituksena on keksiä nimi sellaiselle joka himoitsee hiukan vanhempia kuin mitä pedofiili himoitsee.
sori ap, en tehnyt omaa ketjua.
Voisiko olla niin että isät joilla ei ole tyttölapsia, näkevät otollisemmin nuoret tytöt seksikumppaneina…?
19 vee ei saa himoita 17 veetä?
No mistä noista tietää mistä kiihottuvat.
”sano mua vassariks - sano mua sun suvakiks ja silakaks!!!!!”
Miksi?Se että 16v sekstailee saman ikäisen kanssa on täysin eri asia kuin se että se sekstailee jonkun keski-ikäisen kanssa.
Aikuinen tulisi olla auktoriteetti ja luotettava. Aikuiselta voidaan pyytää apua tarvittaessa.Miksi?
Miksi?
No jos nyt joku pitää valita niin kaipa mä sen Tuomas Malisen kanssa sitten vehtaisin.
En kokenut.Kuinka moni on kokenut teininä jotain sellaista, minkä vasta vanhemmiten tajunnut olevan hyväksikäyttöä, manipulaatiota, henkistä väkivaltaa tai muuten kyseenalaista? Sitä vaan ei teininä ajattele aina samalla tavalla.
Voisiko tällä ilmiöllä olla jotakin tekemistä feminismin kanssa? Erittäin vahvat maskuliiniseksikin katsotut naiset pelottavat/heitä ei pidetä kiihottavana, ja mies protestoi näin?Mitä enemmän nainen muistuttaa puolustuskyvytöntä ja voimatonta lasta, sitä parempi miesten mielestä. Ihan hirveetä.
Minä.Kuinka moni on kokenut teininä jotain sellaista, minkä vasta vanhemmiten tajunnut olevan hyväksikäyttöä, manipulaatiota, henkistä väkivaltaa tai muuten kyseenalaista? Sitä vaan ei teininä ajattele aina samalla tavalla.
Tunnetko Kalamiehen vaimon?Täytyypä kahtoa tuo!
Mun mielestä sun vaimos on kauniimpi ku Margotti.
En ole kärähtänyt mistään, te seksikielteiset ja miehet aina petoina näkevät havaitsette aina vain uudestaan mörköjä siellä, missä niitä ei ole. Vika siis on nimenomaan sairasmielisissä tulkinnoissa.Mä oon kieltämättä ton harmaan kans samoilla linjoilla, sori vaan m1es.
Siis itse en päiviräsäs-kloonina ees mieti julkkisten panemisia, kunhan kirjoitin läpällä, mutta sen tiedostan, että ei samaan ketjuun laiteta kuvia siitä, millainen se julkkis on ollu lapsena.
Mä vitsailin Momoasta, mutta ei tule mieleenkään laittaa kuvaa siitä lapsena _tähän ketjuun_. Johonkin "Katso miten söpöjä julkkikset oli lapsena" -ketju ois jees.
M1es, ei kaikki ole aina vain tulkitsijan vika. Sä kärähdät aina näistä samoista jutuista.
En, mutta kuvan olen nähnyt.Tunnetko Kalamiehen vaimon?
Kenestä puhut seksikielteisenä ja miehet petoina näkevänä?En ole kärähtänyt mistään, te seksikielteiset ja miehet aina petoina näkevät havaitsette aina vain uudestaan mörköjä siellä, missä niitä ei ole. Vika siis on nimenomaan sairasmielisissä tulkinnoissa.
Laita linkki viestiin, jossa olen toiminut laittomasti tai edes arveluttavasti lapsia kohtaan.
Minä voin halutessani hakea tukun linkkejä, joissa sinä menet "kiihottaminen kansanryhmää vastaan"-rajoilla, Räsäsenä olisit jo oikeudessa.
Voisin ihan hyvin myöntää jos keissi olisi tämä.Wanhat akat narisee huomatessaan seksuaalisen viehätysvoimansa loppuneen.
Tuo nimitys on jo olemassa, efebofiili. Pedofiili on kiinnostunut lapsista, jotka eivät ole sukukypsiä eli siis alle murrosikäisistä. Tällä palstalla tosin heitellään pedofiili-nimitystä pidäkkeettä ja totuuden vastaisesti. Mies, joka houkuttelee 15-vuotiaan tytön seksiin, ei ole pedofiili vaan efebofiili.Vaikka Afrikan laissa 15 vuotiaan voisikin naida niin ei se vie pedofiliaa pois ko. keissistä.
Donner oli pedofiili. Tämä on oma näkemykseni.
Sanotaan että pedofiili kiinnostuu 8-10 ikäisistä tytöistä ja pojat voivat olla hiukan vanhempiakin, mutta ei ole normaalia, että yli 30 vee ukko näkee lapsen/nuoren seksikumppanina.
Mielestäni nykyaikana tarvitaan uusi nimitys ja määritelmä niille aikuisille jotka katselevat nuoria sillä silmällä! Tuskin kukaan äiti tai isä toivoo 15 vee lapsellensa jotain vanhaa äijjä käppänää seksikumppaniksi. Saati lapsi itse! (ellei tule manipuloiduksi)
Otetaanko sellainen ehdotuskierros nimistä tähän?
Eli tarkoituksena on keksiä nimi sellaiselle joka himoitsee hiukan vanhempia kuin mitä pedofiili himoitsee.
sori ap, en tehnyt omaa ketjua.
fi.wikipedia.org