kenen kommentteihin ei ikinä vastata ketjuissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja musta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

musta

Vieras
tässä heti yksi, kun kirjoitan nikilläni niin ei kukaan vastaa, ei mihinkään. joskus nostelen ketjujani, ja ehkä hyvällä säkällä yksi vaivautuu. :/
kai sitten nikissäni on jotain vastenmielistä, tai sitten se on tämä sisäpiiri täällä, kun en niin usein palstaile että kukaan tuntisi..

harmaana kun olen, niin usein vastataan... hmm...

Ei ketään tiettyä.. Kaikkiin mielenkiintosiin aiheisiin vastaan, kirjoittajista riippumatta

Jos ketjua nostetaan kommenteilla "eiks ketään kiinnosta taaskaan mun jutut", niin jätän silloin yleensä vastaamatta :whistle:

En mäkään ketään nikin perusteella syrji tai suosi, vaikka tietyt nikit kyllä kirjoittavat usein sellaisista aiheista, jotka ei itseä nappaa yhtään ja silloin jätän kommentoimatta.

Mie muuten tunnun olevan oikea ketjuntappajien kuningatar. En tiiä mistä johtuu, mut usein jää minun kommenttini viimeiseksi :whistle:...

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Mä en kyllä nikkejä syrji, mutta typerät syytökset jätän kommentoimatta.

(niihin sinä tuskin sorrut)

sorry, en tarkoittanut kyllä kenellekkään henkilökohtaisesti. mutta uskon silti, että se pieni sisäpiiri ihan tietoisesti jättää vastaamatta. esimerkikisi jos tunnettu nikki valittaa lapsensa sairaudesta, niin harvoin jää yhteen sivuun kommentit.
kun taas tuntemattomampi nikki saa ihan rauhassa kärsiä vaikka lapsensa korvakierteestä, eikä kukaan tule pistämään edes halaushymiötä.

(en itse ole valittanut korvakierteistä tms, se oli vaan esimerkki mitä olen täällä huomioinut)

Yhteistyössä