Kenen lapsilla harvinainen nimi? Kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PahaMYY
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PahaMYY

Aktiivinen jäsen
27.10.2004
2 870
0
36
Meillä on ongelma ,kun 2 nuorimmaisella on senverran harvinainen nimi, ettei noita nimijuttuja ole heidän nimillään. Esim. nyt ongelma on pyyhenipsu-sydämet, joissa on nimet. Pikkumiesten nimillä niitä ei saa ja poika huutaa ,että pakko saada :whistle:

Suru ja murhe, kun nimi on vääränlainen :whistle:

Onko muilla tullut vastaan näitä tilanteita?

meillä onyhdellä lapsella sellainen nimi, mitä ei missään koskaan ole,esim. mukeissa tai noissa pyyhenipsuissa. sit ollaan ostettu jotain erilaista, mutta samantyylistä hälle :D

Mulla oli sama juttu juurikin tuon samaisen pyyhenipsun kanssa. Meidän pojalla ei edes ole mikään erityisen harvinainen nimi, mutta nipsuista sitä ei löytynyt. Eikä kuulemma sellaista tehdäkään. Ostin sitten sellaisen tyhjän nipsun ja itse sitten kirjoitin siihen =) Kelpaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Ihmemaan Liisa:
On, meillä ei yleensä löydy keskimmäisen nimellä. Eikös niitä pyyhenipusja ole nimettömänäkin? Osta sellaiset ja kirjoita nimet itse :)

Täytyykin katsoa, jos löytys nimettömiä,kiitos =)
Asia tulee vaan esiin monissa muissakin nimi jutuissa.

Mulla itellä ollut sama ongelma koko iän.
Mut esim pyyhenipsuja saa ihan blankona niin teet itse siihen nimen.

Ja mukeja voi tehä itse,mäkin olen lapsille tehnyt sellaset kaikille kun kahella ei ole omalle nimelle mukeja.
mielikuvitusta!!

Alkuperäinen kirjoittaja mp:
oma vikas mitäs valitsit lapsilles uppo-oudot nime. tuskin tulee kiittämään sua isonakaan.

Ei tarvise olla edes uppo-outo nimi, riittää kun ei ole muotinimi. Ihan tavallinen nimi ja löytyy kalenterista, mutta eipä ole noissa nimijutuissa...

Mun esikoisen nimi on ceellä koon sijasta ja tosiaan en ole nähnyt mukeja yms. Toisaalta eipä meillä harrasteta niitä muutenkaan.

Pyyhenipsut esim voi ostaa eriväriset tai eri kuvioiset nimen sijaan. Meillä lapsilla on suosikkivärit. Esikoisella sininen ja kakkosella vihreä.

Käsipyyheet on esikoisella merieläinaiheiset ja kakkosella laiva-aiheiset.

Meidän kolmen nuoriman nimeä ei löydy mukeista, nipsuista yms. Vaikka ne mun mielestä ei olekaan mitään harvinaisia. Yksi idea tosiaan on että ostaa jonkun tekstittömän, ja kirjoittaa nimen siihen itse. :) Noin taidan tehdä itse.

Meillä vähän sama juttu, mutta esikoinen on hyvin harmissaan, kun hänellä ei ole nimipäivää! Kaikilla kavereilla melkein päiväkodissa on... Ja pikkuveikalla ja isillä ja äidilläkin on... On ilmeisesti joidenkin vuosien kuluttua tuo esikoisenkin nimi tulossa kalenteriin, näin olen ymmärtänyt, mutta on jo sitten niin iso, ettei varmaan merkitse...

Alkuperäinen kirjoittaja salminakki:
Meillä vähän sama juttu, mutta esikoinen on hyvin harmissaan, kun hänellä ei ole nimipäivää! Kaikilla kavereilla melkein päiväkodissa on... Ja pikkuveikalla ja isillä ja äidilläkin on... On ilmeisesti joidenkin vuosien kuluttua tuo esikoisenkin nimi tulossa kalenteriin, näin olen ymmärtänyt, mutta on jo sitten niin iso, ettei varmaan merkitse...

meilläkään ei ole virallista mutta pidetään sellaisena päivänä jolloin on samantyylinen nimi.

Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
Alkuperäinen kirjoittaja salminakki:

meilläkään ei ole virallista mutta pidetään sellaisena päivänä jolloin on samantyylinen nimi.

Me ei olla vietetty nimipäiviä ollenkaan :ashamed:
Täytyykin tutkia, jos löytys pojille nimipäivät vaikka ranskalaisesta kalenterista*onks sellasta :ashamed: *

Yhteistyössä