kermavaahto ei onnistu...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leivontataidoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

leivontataidoton

Vieras
Missä vika, kun kermavaahdosta tuli "rakeista" ja "vetistä"... Onko vika kermassa vai vatkaajassa vai missä? Käytin Skånemejerier laktoositon vispikermaa ja lisäsin lopuks vaniliinisokeria. Ei tuota voi täytekakun päälle laittaa :-(
 
Laktoosittomasta ei tule yhtä kuohkeaa kuin normi vispikermasta. Joten nyt oot yrittäny saada sitä kuohkeammaksi kuin mitä on mahdollista ja se on alkanut muuttua voiksi.
 

Yhteistyössä