L
leivontataidoton
Vieras
Missä vika, kun kermavaahdosta tuli "rakeista" ja "vetistä"... Onko vika kermassa vai vatkaajassa vai missä? Käytin Skånemejerier laktoositon vispikermaa ja lisäsin lopuks vaniliinisokeria. Ei tuota voi täytekakun päälle laittaa :-(