KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kermit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jazz: Kiitos nopeasta vastauksesta. On varmaankin yhtä monta tapaa laskea niitä päiviä kun on ihmisiäkin, mutta on kiva kuitenkin kuulla miten sinä teit. Ehkäpä siis enää muutama päivä odottelua ja sitten hanat auki ; ). Inhottavaa tosiaan tämä odottelu vuotaako vaiko eikö vuotaa...

ÄssÄ: Mulla toi jälkivuoto loppu n. 2.5 vkoa km. Vielä viikon kuluttua r-testi näytti plussaa ja nyt tällä viikolla lopulta negaa (siis ainakin alle 25). Kaipa se arvo voi alentua vaikka mitään vuotoa ei olisikaan ainakin tuon oman kokemukseni perusteella.

Mukava että juttua riittää : )

Antzi: Mulla on myös oikukas päänahka. Itse asiassa ekan raskauden aikana mulla oli pieni kalju pläntti keskellä päätä. Tämänkin raskauden aikana hiuksia lähti ihan mukavasti ja uudelleen jälleen kun meni kesken. Aika onnettomat hiukset siis täälläkin ; ).

Niksulle pikaista paranemista!

ÄssÄ: Minä taisin olla se utelias noista tapiseerausjutuista ; ). Kivalta kuulostaa teidän suunnitelmat.

Mutta nyt kahvitunnille : )

Ruusa

Mulla on pakkomielle, ok? Pakko saada tänne nyt se aurinko, on niiiin harmaata täälä. Ja ehkä mun päässäkin....

aurinko.gif

No joo, ei ehkä ole mun kirkkaimpia päiviäni, mutta ehkä tuo nyt sitten auttoi. Ja tarkoitin tuolla harmaudella tätä karseeta keliä. Kuraa ja hiekkaa ja märkää. Toppavaatteet kuluvat muksuilta puhki. Ja kaikilla (no, lähes) on mieli maassa kun on niin harmaata.
Omaa napaa; ei yhtikäs mittään. Ei siiiiis mitään. Tylsää...

Ruusa, mulla on kanssa ollut tuota "sulkasatoa" runsaasti raskauksien jälkeen ja nyt se ei tahdo loppua ollenkaan taasen. Kävin jo lääkärissäkin, mutta ainoa mitä sieltä sain oli "voi voi". Nyt olen syönyt apteekin Priorin valmisteita ja tuntuis auttavan, ainakaan ei niin karvainen tyyny ole...

Mulla kans lähtee tukkaa ja muutenkin on niin onnettoman ohutta sorttia ja harvassa.
Kai pitäis ruveta syömään jotain vitamiinia. ja kalkkia kun kynnet lohkeilee...

Hitsin pimee päivä ollu koko päivän. ja nyt alkaa jo pimeys laskeutumaan. Ulkona on himputin liukasta pihalla, maantiet on toki sulia. Pelloiltakin näyttää lumet häviävän...

Taijan karata kotiin! Huomiseen!

Papu kiitos paljon auringosta! Olispas ihanaa, kun olisi tuommoinen ilma...mutta valitettavasti ikkunan takana näyttää tooodella harmaalta.

Joo tosiaan mä kirjauduin myöskin, olen nyt Tuuli huutomerkillä, kun jollain näytti jo olevan pelkkä Tuuli.

Kirppu; samanlainen tapaus minulla, ei vuotoa, ei mitään oireita (tai ainakaan en huomannut) ja raskausoireetkin (joka minulla oli aivan järkyttävä pahaolo iltaisin; se on muuten ainoa asia mitä en ole yhtään haikaillut km:n jälkeen)jatkuivat vielä. Minäkin itkin alkuviikkoina joka päivä, aina kun pääsin töistä kotiin, itkin vaan.

Safiiri; Ässä se taisi jo sinulta kyselläkin, mihin tuo vyöhyketerapia vaikuttaa? Olisi mielenkiintoista kuulla. Ja sinä odottelet ovista ja minä puolestani menkkoja. Vähän alkaa hermostuttaan, kun päivät vaan kuluu ja minulla ei ole mitään oireita mihinkään suuntaan. No pisimmillään minulla on kierto ollut 35 päivää ja alan kyllä itkeä, jos siitä menee nyt paljonkin yli. Kyllä mun mielestä kp 24-35 on ihan tarpeeksi suuri haitari jo ennestään. Ärsyttää suoraan sanottuna! Mutta muuten on pikkusen parempi mieli.

Jazz; koska sinulla on töihin paluu edessä?

Viikonloppuja odotellessa! Koitahan Niksu parantua!

Mää kuulin muista ketjuista, että vyöhiksellä vois laittaa kehon hormoniepätasapainon kuntoon. Epäilen siis itseltäni, että ois keltarauhashormonin vajausta ku se tuhru alkaa aina muutaman päivän ennen menkkoja. Ja näköjään menkat alkaa 14 päivää oviksen jälkeen, niinku pitääki. Se lääkäri sillon ei muuten oikein kommentoinu ollenkaan tuota tuhruilua. Vetos vaan tähän mun ylipainoon. Painoa mulla tällähetkellä on viis kiloa enemmän ku sillon ku tein tästä nuorimmaisesta positiivisen r-testin. On toki liikaa, mutten en oikein kuiteskaan jaksa uskoa että se ois syynä. Ku sitä tuhrua ei oo ikinä aikasemmin ennen tätä viimestä raskautta tullu! Pakkohan tuolla tuhrulla on olla merkitystä. Sitte mulla tuli vielä mieleen ku se lääkäri sano etten välttämättä ovuloi joka kierrolla (ikäkysymys). Mutta jos oon tikuttanu vahvan viivan eikös se oo merkki oviksesta! Ja senhän mää oon tikuttanu sen vahvan monessa kierrossa!!

Nyt siis menossa kp 6/28-32.

Heissan!

Kirpulle pahoitteluni ja tervetuloa joukkoon.

Kiitos papu ihanista kuvista. Piristää kummasti päivää!

Niksulle pikaisia paranemisia!

Mä voisin kans tilata ässän meille tapetoimaan. Toi ihana lapsukaiseni leikki picassoa ja piirsi tapetit. Ei pysty pesemään edes ku heti rupee tapetit kupruileen. :( Sinne meni muutaman vuoden vanhat tapetit.

Tänne ei kuulu muuta kuin argh! Sain ma aloitettua tikuttaan ja ulkona olen kuin lumiukko. Ma molemmat viivat haaleita mut yhtä vahvoja, ti, ke ja to kontrolli viiva selvästi vahvempi eli 4 pvää positiivista ohjeiden mukaan. Milloinka pitäis negaa näyttää? Ei taida toi tikuttaminen olla mun hommaa ku olen aivan ummikkona näissä jutuissa...

Huomenna onneksi pääsee vkl:ksi pois kaupungista. Me varattiin mökki ja aioittiin mennä lasketteleen mut toi sää teki kyl tepposet. Ei taida enää lunta olla ku vesisadetta ja lämpöasteita luvattu su asti. No ulkoillaan sit muuten ja vietetään laatuaikaa perheen kesken.

Hyvät viikonloput kaikille! Toivoopi täystumpelo Tl

En tiedä kyllä yhtään, kuin kauan vahva viiva tikkuun ilmestyisi. Oon lopettanu tikuttelun heti ku siis se vahva on tullu. Mun ohjeissa lukee että ovis ois vuorokauden viiva puolentoista vuorokauden kuluttua vahvan viivan ilmaantumisesta. Missähän vaiheessa se Tl sulla sitte on jos vahvoja viivoja tulee neljä kertaa peräkkäin??? En kyllä osaa auttaa. Minkä merkkisiä ne tikut sulla on? Multa löytyy Advanced-tikkuja.

Huomenet!
Pakko tulla puhiseen tänne. Oli taas niin vaikea yö. Illalla mies kysyi jotain, en enää muista ja kaikki tuli taas mieleen täysillä ja hanat aukes. Itkin toista tuntia ja mies koitti kysellä mikä vaivaa... En osannu yksilöidä ja kun sanoin että kaikki ja tää elämä on niin hemm...n vaikeeta, niin toinen lohuttaa että on hänelläki stressiä ja vaikeeta ja burnautti. Paljo helpotti !!!!!!!!!!!! ARHG! Itse on ollu saikulla ja muutaman päivän töissä ja sen perään viettäny vapaapäiviä. MÄ oon puskenu töitä kuin raivo härkä. Aamulla lähteny, illalla tullu, laittanu ruuat ja ja ja ...Mutta onhan se kauheata kun miehellä on burnout. * salamointia ja jyrinää * Mutta onhan se kiva että mies voi monta tuntia päivässä kävellä metsässä jäniksen perässä... he....i !

Taitaa olla hormoonit ihan sekaisin. Nyt sitten pitäisi jaksaa päivä töissä, silmien alla litran vetoiset silmäpussit, kun nukkunu huonosti. Tänään ei kyllä töissä tarvitse tulla yhtään vastuksia. En tiedä mitä sitten tapahtuisi. Ylireagoinko raivostumalla silmittömästi vai tuleeko migreeni ja itku ja lähden kotiin. Juttelin tuossa meijän siivoojatätin kanssa niitä näitä ja sain jo aika hyvän vimman päälle, muissa löytyy kyllä vikoja.

Tuuli: tuleehan se ovis meillekkin tässäkin kierrossa ;) Mutta olis kyllä kiva saada ne menkat takaisin ja pääsis normaaliin kiertoon. En tiedä oliko tuo eilinen jotain ovis-energiaa vai mitä, mutta oli kyllä tosi surkea olo.

Tl: Mukavaa mökkilomaa, pelmutelkaa petivaatteita ahkerasti!

Olipa ihanan vaalea aamu, eilenillalla ja yöllä oli tullut sentin kerros lunta. Portailla oli kissanjäljet, kenenkähän kissa lienee käynyt kulkemassa... Työpaikan pihallakaan ei ollut kenenkään muun jälkiä. Ja minäkin kuljin sulan puolella... Tiekin oli sula siellä lumen alla, ei lipsunut.

Voi Senora... onneksi on joku muukin, jolla huono ilta/yö takana! Vaikkei se taida paljon lohduttaa :) Olin eilen illalla salilla ja luin Me Naisia samalla, kun poljin kuntopyörää. Siinä oli Milina Misicin haastattelu, jossa hän kertoi omasta keskenmenostaan. Mielestäni melko hyvä ja rehellinen haastattelu, käsiteltiin asiaa myös miehen näkökulmasta ja keskenmenoa parisuhteen kriisinä. Milina kuvasi hyvin omia tuntemuksiaan keskenmenon aikana ja pian sen jälkeen. Km oli tapahtunut vuonna 2004 ja hän ei ollut onnistunut tulemaan raskaaksi enää sen jälkeen. Ja se jos mikä alkoi ahdistaa minua suunnattomasti. Kuinka monta vuotta meillä vielä menee? PLÄÄH! Yritin selittää ahdistusta miehelleni, mutta hän ei ollut ollenkaan ahdistunut asiasta, sanoi vaan, että älä lue kaikkia juttuja. Menin sitten nukkumaan ihan allapäin ja aamulla heräsin puoli kuusi ajatuksiin keskenmenostani. Voi vitsi! Mitä minä ennen ajattelin, kun en ollut vielä kokenut km:a. En pysty muistamaan...

Sori hirveesti tämä vuodatus heti aamusta, mutta tämä viikko on ollut kyllä yhtä alamäkeä.

Kiitos Safiiri selostuksesta. Luulen, että meikäläisenkin hormoonitasapainossa vois olla jotain korjaamisen varaa.

Kaikille hyvää alkavaa viikonloppua!

senora ja Tuuli: Oikein paljon rutistuksia ja halauksia teille molemmille. Elämä on tuntunut täälläkin muuttuneen paljon ailahtelevaisemmaksi km jälkeen. Asiat eivät olekaan enää niin yksiselitteisiä. Varsinkin tästä raskautumisesta on tullut joku mörkö, joka pomppaa ties missä yhtäkkiä esiin.

Tl: Mukavaa lomaa. Rentouduhan oikein kunnolla.

Papu: Kiitos kuvasta ja vinkistä näiden hapsujen kanssa.

ON: Täällä toivotaan edelleen menkkojen kunnollista alkamista niin pääsis alkamaan tämän kuumeilun vähän paremmin.

Ei muuta kuin mukavaa viikonloppua meille kaikille!

Ruusa

Senoralle sympatiseeraukset täpöllä täältä miehen kanssa jaksamiseen!!! Samanlaista hermon kiristystä tuntuu olevan ilmassa meilläkin....=/

Mies tuli siis su-ma välisenä yönä kotiin reissusta ja herätti tietty koko perheen seurustelemaan kanssaan klo 02. Tosi kiva!! Eikä aamulla onneksi äitiä ja poikaa väsyttänyt kuin ihan vähän vaan. Itse jäi kotiin nukkumaan ja sitä nukkumista onkin sitten piisannut. Eli nukkui koko maanantain, tiistaina meni nukkumaan heti kun tulin illalla 6 aikaan töistä kuolemanväsyneenä ja kipeänä kotiin, keskiviikkona haki pojan kyllä hoidosta, mutta sitten meni nukkumaan, heräsi, kiukutteli väsymystään ja meni taas nukkumaan ja eilen meni "pariksi tunniksi" sängyn päälle ja heräsi siitä sitten joskus aamuyöllä. Eli mä olen kaiken sairastamiseni keskellä hoitanut viel poikaa, joka ei jostain syystä nyt nuku öisin kunnolla ollenkaan. Ja sit viel mies v-tuilee, kun häntä väsyttää ja lapsi ja emäntä vaan kiukuttelevat.. Eli kierre on ihan valmis. Tänään herra sitten lähtee firman pikkujouluihin, eli tiedossa taas yksinäinen ilta lapsen kanssa ja huomenna pitäs sit selviytyä sinne valokuvaukseenkin, ilman isiä tietty.

Pikkuhiljaa sitä alkaa miettiä, onko tää ihmisen arvoista elämää. Jos toinen saa elää kuin pellossa ja kuunnella vaan sitä omaa napaa ja toinen hoitaa kaiken muun. Jos asiasta yrittää puhua, niin vastauksena on vaan et kai se on ero otettava kun ei tällaistakaan jaksa...??? Siis millaista, sitä että saa olla ja touhuta niin kuin tykkää???

Sorry leidit tää vuodatus heti näin viikonlopun kunniaksi, mutta näin saikulla sitä on aikaa kehittää raivoa ihan uusiin mittasuhteisiin...=) Jyrisee ja salamoi siis täälläkin... Eiköhän tää tästä taas tasaannu, kun saa itsensä kuntoon, lapsen kuntoon ja miehen väsymyksen pois päiväjärjestyksestä. Et sais oikeesti puhuttua näistä asioista, eikä se menis heti siihen armottomaan turhaan huutamiseen, jonka lopputuloksena on vaan katteettomia uhkauksia eikä muuta.

Toivon paljonpaljon aurinkoa ja iloista mieltä meille kaikille, hei jouluun on enää kuukausi!!! Jeeeee.....=))

Hyvää viikonvaihdetta, toivottaa dramaqueen Niksu...=)

ei meillä sentään erosta puhuttu. Mutta olin kyllä valmis etsimään narua ja lopettamaan marinat, johon mies että ammu hänet ensin. Ja sillä ampumisella uhitteli muutenkin.
Se siinä on hyvä puoli, että kun uhittelee, niin jättää toteuttamatta. Ja vaikka on ollut vapaalla ja saikulla, niin silti on noussut aamulla aina ennen kuin olen lähtenyt töihin.

Voi Niksu, ja kun me porukalla ollaan oltu mielissään, että sullakin ukko tulee kotiin ja pääset lepäämään ja saat hoitoapua. Ei kai ihan normaalia ole että viikko menee aikaerosta toipumiseen. Mutta et sitten anna hänelle sympatiapisteitä pikkujoulun jälkeiseen dagen-efter -oloon!

Voi Tuuli... Mä en varmaan edes pystyis lukemaan siitä Milina Milicisistä. Enkä kyllä muista minäkään mitä elokuussa aamulla kahvipöydässä ajattelin... Se on niiin kaukaista historiaa.

Miten voi olla että kolme tuollaista miestä mahtuu näinkin pienen naisjoukon perhepiirin? Muutenkin meitä koetellaan. Mutta jospa sitten tulisi niitä positiivisiakin uutisia samoihin aikoihin. Tilataan plussajuna iloisiin odottajiin.

Mutta hei, nyt on perjantai, enää muutama tunti ja pääsee kotiin tuuletteleen ilmapiiriä. Jos vaikka kantaisi matot ulos ja tekis perussiivouksen. Hellaan tuli ja perunat tulelle ja jotku hyvät pihvit lisäksi paistumaan. Mä tykkään tehdä ruokaa puuhellalla, tulee ihan eri makuinen kuin sähköllä, enkä kyllä edes muista milloin sähköhellalla olisin ruokaa valmistanut. Mikrossa joskus lämmitän valmisaterian, mutta sekin tapahtuu tosi harvoin.

Voi kun kuullostaa tutulta: väsymys, alakuloisuus jne. Ja tietty pienet välien kiristymiset kotona. Musta tuntuu että ei ne miehet todellakaan tajua mitä se keskenmeno voi naiselle merkitä. Eihän sitä tajua edes muut naiset. itse en ainakaan tajunnut miten pahalta se tuntuu, vaikka olen synnyttänyt. Nyt kun se joutui itse kokemaan, tietää vasta. Vaikka se keskenmeno tulisi miten alkuvaiheessa, yhtä pahalta se varmasti aina tuntuu...

Minä välillä (siis joka päivä) kaivan meidän syntymättömän lapsen kuvan (siis ultran) ja katselen sitä miettien millainen lapsi siitä olisi tullut;tyttö vai poika ja niin edelleen... haikeelta se tuntuu mutta pakko on vaan niin tehdä.

Nyt taas tyhmä kysymys: mistä niitä ovulaatiotestejä voi ostaa? Siis että onko niitä apteekissa?

Hei kirppu, minä ja joku muukin on tilannut kotitestit.com -ista. Laitoin netissä tilauksen ja kohta oli sähköpostissa tilinumero ja viite maksamista varten. Jos maksaa ennen klo 14, niin testit ovat kotona seuraavana päivänä. Ja tosi huomaamattomasti! Mies oli kotona ja hakenut postin postilaatikosta. Luuli sen kirjeen olevan kummitytöltä! oli valkoinen kirjekuori ja käsin kirjoitettu nimi- ja osoitetiedot ja postimerkki oikein ... Tilasin samalla raskaustestejä, jotka puuttuivat sitten lähetyksestä kun oli ollut logistiikkaongelmia ... rekat seisoivat jonossa menossa Venäjälle, eivätkä joutaneet ajamaan Saksaan... Raskaustestit tuli parin päivän päästä, ja muutama ylimäräinen testiliuska oli mukana korvaukseksi viivästymisestä.

Ultrakuva minullakin on, mutta tyhjästä kohdusta ... enpä sitä juuri ole katsellut.

Mä tilasin testit Mammaksi -sivustolta. Toimittiin samoin kuin tuossa senorallakin. Sivulta pääsi suoraan verkkopankkiin lähetyksen maksamaan. Tänään tuli spostiin viesti että ovat toimitettu. Kotona en ole vielä, joten katsellaan josko tilaus olisi tullut. Niin tilasin ne keskiviikkona ja ihan ekaa kertaa yritän niitä käyttää ; ).

Ultrakuvaa tai neuvolakorttia minulla ei enää ole. Ne jäivät np-ultrareissulla sairaalaan. En oikein tiedä olisinko edes niitä halunnut... tai no olisi sitten jokin "muisto" tästä raskaudesta.

Alakulo taisi hiipiä tännekin. Ottaa vain niihin päähän tämä kaikki.

Jetlagista: Toivotaan että mies tokenee nopeasti ja sinäkin saat levätä. itse amatöörimatkaajana olen kahdesti lennellyt Atlantin yli ja silloin on kyllä kotiin tulo aiheuttanut melkoisen väsymyksen, tosin kummallakin kerralla olen ollut raskaana (rv 26 ekasta raskaudesta ja nyt rv 9 tästä keskenmenneestä).

Mutta siis mukavaa viikonloppua vielä kerran "kaikesta" huolimatta : )

Ruusa

Ois kotitesteihinkin pystynyt maksamaan verkkopankilla, mutta kun mulla ei sellaista ole.
Ovat nämä muut muuten valistaneet, että ovat netissä halvempia kuin apteekissa.

Hurraa - puoli tuntia töitä ja pääsee kaupan kautta kotiin. Eipä tarvitsekkaan viedä mattoja ulos, tulee nimittäin vettä ihan taivaan täydeltä.

Selostin tuolla Aurinkoplussaajissakin jo seuraavaa:

Olin tänään siellä vt:ssa. Että oli mukava kokemus! Suosittelen!! Sain seuraavan ajan tammikuun 8. päivä vasta. Meinas että tää yks hoito pitäis jo tehota mun tilanteeseen hyvin. Oli kans sitä mieltä, että ensinnäkin nesteet pitää saada liikkeelle mun kehossa ja toiseksi viimenen synnytys (joka oli niin nopsa etten kerennyt saada yhtään kivunlievitystä) rasitti nopeudellaan lantion seutua niin että vaikutukset tuntuu vieläki! Nyt siis katsotaan, alkaako tuhru vielä. Tuhru voi kuulema seuraavissa menkoissa tulla runsaana tai sitten jos ei tule ollenkaan, menkat voivat olla tosi runsaat.

Nyt viikonlopun viettoon. Terveisiä kaikille oikein paljon!!

Niin, kerkesin tässä hieman silmäillä noita edellisiä juttuja. Voi sentään, voimahaleja lähetän kaikin voimin kaikille, jotka ovat siipi maassa - syystä tai toisesta!!!!!

Mä olen tilannut raskaustestejä tuolta raskaustesti.fi sivuilta. Niitä viljatestejä on mun mielestä myös ovulaatio-sellaisia. Ei maksa paljoa ja posti tuo tosiaan seuraavana päivänä kotiin huomaamattomasti. Itse kyllä tykkäsin tosi paljon hyvästä palvelusta. Hyödynnän varmaan tulevaisuudessakin.

Mä jätin myös sairaalaan sekä neuvolakortin, että ultrakuvan. Tulin siihen tulokseen etten tee sillä kortilla mitään, enkä myöskään tarvi kuvaa tyhjästä sikiöpussista. Suotta olisivat mua kotona aina muistuttelemassa.

Mut nyt meen nukkumaan, jokseenkin on taas pää tukossa. Hemmetin lentsun perhana...

Leppoisaa viikonvaihdetta!

Hei! Voimahalauksia kaikille! Yritin lukea teidän kirjoituksia mutta en minä osaa niihin kommentoida, käyn niin harvoin täällä. Minulla on nyt hyvä vaihe tässä km.n jälkeisessä elämässä. Mies on ollut tosi ihana ja isojen lapsien asiat ok ja tuo kuopuskin on oikea aarre, onneksi on asioita joista voi ammentaa voimia.
Tiedän että takapakkia tulee vielä monesti. Ainakin silloin vaivun itsesääliin kun mietin että miksi näitä km.ä on minun osalle tullut näin monta.
En mieti niitä nyt, vaan yritän pitää kiinni tästä hyvästä vaiheesta.
Mukavaa lauantai-iltaa kaikille!

HEIPPA RAKKAAT ELLIT!!!

Hei ja hali pitkästä aikaa!
Toivottavasti ette ole tyystin unohtaneet minua... =)

Voihan tsiisus mikä määrä viestejä tullut!!! Koitin lukea niitä moneen otteeseen läpi, mutta kyllä nyt ei oikein muistiin jäänyt puoliakaan.

Ensin joudun toivottamaan tervetulleeksi uusia kermittäriä!
Siis joudun siinämielessä, että olette joutuneet kokemaan saman kauhun kuin me muut.
Mutta kuten täällä on jo moneen kertaan sanottu, niin tuki tältä palstalta on ihan korvaamatonta ollut ainakin minulle ja monelle muullekin, joten ei muuta kuin turisemaan langoille (tai eipä sitä tarvii kehotella, kun tekstiä pukkaa niin hirmuisesti muutenkin... =D )

Olin ihan varma, että joku teistä olisi plussannut matkan aikana, mutta huonostipa kävi...
sitten vaan plussia jouluksi. Se olisikin IHANA joululahja!
Esikoisesta tein + testin tapaninpäivänä ja ei kyllä parempaa joululahjaa ole tullut kuin se =)

Milloinkas Jazz palaat töihin?
Mun pitäis kanssa päästä kampaajalle. Tukka on ku roikkuva moppi... ei hirmu kaunis, mutta ohut kun on luonnostaan, niin minkäs teet =(

Toivottavasti kaikki sairastelleet saavat flunssan ja korvatulehdukset taltutettua ja terveen päivät koittaisivat pian!!
Tännekin iski flunssa heti matkan jälkeen. Eka tyttö tuli räkäiseksi (ei kuumetta) ja seuraavana päivänä minä olin kuolleena sängynpohjalla..
Nyt on pahin jo ohi ja elämä alkaa taas voittaa =)

Noista ovistesteistä, niin olen tähän asti ostanut ihan supermarketeista, mut nyt ovat vaihtaneet merkkiä (meilläpäin) ja hinta melkein tuplaantui joten tilasin iiiiison tukun testejä mammaksi-sivuilta. Pitäis alkuviikosta tulla - JEE!
Ja VIHDOIN tätikin kurvas paikalla! (toivottavasti vikaa kertaa pitkään aikaan)
km oli kulunut jo 7,5vk joten ihan korkea aika olikin...

Matkasta sen verran, että se meni aivan loistavasti!!!!
Kannattaa odottaa teidän matkaa innolla Senora =)
Ilmat oli ihanan lämpimät (24-30) ja suurimman osan ajasta paistoi kirkkaalta taivaalta.
Oltiin rannalla, kierreltiin saarta ja oltiin vaan =)
Tyttö tykkäs ihan mielettömästi! Katseli ihmeissään rattaista maailman menoa ja hotellialueella juoksenteli innoissaan.
Niin ja sitten syötiin ja syötiin ja syötiin ja vähän juotiin. AI ETTÄ oli ihana syödä kaikkea niin epäterveellistä mutta niin syntisen hyvää ja PALJON !!
Ja kiitos todella runsaan kävelyn (ja muun urheilun.. ;) ) ei paino noussut kuin vaivaset 200g =)
Ei mennyt ihan harakoille mun pikadietti ennen matkaa.
Siitä onkin nyt hyvä jatkaa ja pitää seuraava tavotetta vaikka joulua. Silloin voi taas lihotella itseään uudestaan.

Nyt ei ehdi enempää kirjoitella, kun pitäis lähteä kaupoille.

Mutta ihana oli päästä takaisin kotiin ja kyllä mulla teitä oli oikeasti ikävä =)

(ja nyt jos kone syö tän kirjotuksen, niin hermo menee oikeesti!!! )

HOLA!
Tervetuloa kotiin Kapris... Alkuviikosta juteltiin täällä sinustakin ja mietittiin että onkohan don Juan sinut vienyt vai päätitkö jäädä sinne etelänmaille. ;D Muistitko pakata sieltä auringon mukaan? Toivottavasti sait levättyä ja kerättyä voimia - talvi on tulossa ja kovasti voimia tarvitaan. Olen kyllä koittanut olla ajatuksissa mukanasi kävelemässä siellä rantakadulla, härnännyt mustia poikia, jotka kaupittelevat aurinkolaseja ja kelloja. Katsellut auringon laskemista mereen ja eikä sitä voi käsittää kuinka äkkiä pimeä tulee auringonlaskun jälkeen ja kuinka pimeitä yöt ovat.Mutta kun niitä sääskiä ei siellä ole. Suomessa kun kesäyöt ovat suht valoisia, ja itikoita riittää.

Ei täällä kukaan ole päässyt plussajunaan - muutamia tätivierailuja on ollut.

Ens viikolla tulee 4vk kmstä eli sukulaisvierailua ei ihan vielä taija olla odotettavissa.

Koitahan saada räkätauti kuriin.

Punajuuret kiehuvat hellalla ja piti käydä googlettamassa etikkapunajuurien ohje, kun en löytänyt mistään arkistoistani.Samalla ajattelin käydä vilkaisemassa onko täällä ketään muita linjoilla.