KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi ketju vk 10
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
moikka tytsyt! minne on kaikki kadonneet?????
mulla noi jalat vaivaa edelleen ja ristiselkä/iskias ei taasen tykänny siitä että jalkojen takia pitäisi paljon levätä eikä pomokaan hyppiny ilosta ku tänään ilmoitin että sairasloma jatkuu luultavammin myös ens viikolla. maanantaina uudestaan lääkäriin ja ottavat sitten tarkemmin labrakokeita sun muuta jotta saisivat selville ton niveltulehduksen syyn.
toivottavasti meillä edes tuo ovis tuli hyödynnettyä kunnolla.
tulipa taas omanapainen teksti, mutta hyvää perjantain jatkoa ja oikein mukavaa viikonloppua kaikille!!!!
peetu

Kirjoitellaanpa nyt ettei ihan hukuta 2. sivulle ; ). Harmillista että porukkamme uhkaa kadota toisaalle. Kuten eilen jo kirjoittelin on ihan ymmärrettävää, että haluaa muutakin ajateltavaa, osalla kun on km jo aika kauan. No itse ajattelin tänne jotain rustailla vielä jonkin aikaa. Piinailen nyt tämän kierron loppuun ja katsotaan sitten uudet suunnitelmat : ).

ON: Hieman on vatsaa nipistellyt. Otsa on edelleen aika lämmin ja on sellaisia hikikohtauksia. Katsellan nyt miten käy. Voihan olla että tää kierto on eka, jossa on oikea ovis ja siksi tuntuu olo niin kuumalta. Ensi viikolla sitten tiedetään.

Jää nyt viikon hiihtolomalle/raksalomalle. Joten mukavaa viikonloppua!

Ruusa

Perjantaita vaan kaikille! Miehellä oli eilen vapaapäivä, joten en kerenny illallakaan tänne. H-hetket käsillä, joten en viittiny häntä hermostuttaa surffailemalla ;)

Mää aattelin, että tosiaanki jatketaan ihan rauhassa haaveilua. Oli uus työpaikka tai ei. Tärppää sitte ku/jos tärppää, "murehitaan" asiaa sitte ku ja jos se on ajankohtaista...

Nyt ei muuta kuin terveisiä kaikille!!

Moi kaikille!

Täälläpäs on ollut hiljaista. Ei kait kaikki meinaa ruveta taustaileen.

Jeps elikkäs täti vieraili täällä ja nyt vietetään kp 11. Tietäis vaan kierron pituuden ni vois vähän arvailla milloin ovis on. Yritys jatkuu...

Ketäs sitä saa seuraavaksi jännätä?

Nyt tuli kiirus...palaillaan Tl

moikka! kylläpä täällä on tosiaan hiljaista! meidän koiruus sai sitten pennut perjantaina siellä kasvattajan luona, peräti 6 pentua ensisynnyttäjälle. viikon päästä päästään katsomaan pienen pieniä koiravauvoja. itse yritän tässä edelleen parannella selkää ja nilkkoja.
mukavaa ja aurinkoista sunnuntaita kaikille.

Hellou!

Kaikki ovat ilmeisesti kirmaamassa pihalla, kun on NIIN KEVÄINEN ilma!!!
Sieltä se kesä tekee tuloaan.... vai vielähän ehtii hyvin pärähtää takatalvi. En manaa, mutta epäilen, että lumet sulaa pysyvästi pois näin aikaisessa vaiheessa.

Ihanaa, Peetun koira saanu pentuja :) ovat niin syötävän suloisia!!
Koitahan saada se koipi ja selkä kuntoon.

TI:lläkin täti päätti vihdoin tulla kyläilelmään ja on varmaan jo poistunut. Eikös ollut tällä kertaa toivottua?!? no, oli miten oli, nyt peukut pystyyn, että ei pitkään aikaan tulisi bdbd

Mites Ruusan tilanne?
Raporttia - kiitos :)
Et kai meinaa viikkoa olla kertomatta tilannetta?!

Safiirilla ollut sitten ovis. Toivottavasti tullut hyödynnettyä oikein tripla-varmistuksilla ;))

Mites kaikki muut?

Joko Senoran nuha on kaikonnut?
Eihän Tuuli vielä ole lomalla, tai eikös se matkalle lähtö ollut vasta puolessa välissä viikkoa?!
Oletko jo päättänyt ovistikkujen kohtalon? mua kyllä hirnututti, kun mietin tilannetta jossa selittelet tullivirkailijalle mitä ne tikut ovat... :)

Mitäs Sanna? Onko se "koti-kirja" jo tekosilla?
Miten Tiuhtin hoitosuunnitelmat etenee? Oletteko jo saaneet lääkärin vakuuttuneeksi, että olette valmiit hoitoihin.... ihme tyyppi kyllä sekin oli!

Hei, Anua en muistannut onnitella hienosta suorituksesta, joten ONNEA HALILLA!!!!!!!
Nyt on iso urakka takana :) hienoa

Ketäs muita meitä on... en muista ja en sitä listaa nyt näe. Joten jos jonkun nyt tässä unohdin, niin pahoittelut :((( lahopää kun on.

Omppu on käynyt ultrassa (kävin vaklaa wabia) ja ilmeisesti näinä päivinä on ovis. Hyviä miehenkaatohetkiä siis sinne!

(.) pelottaa ihan mielettömästi se oma keltarauhas-juttu... =((( en ollut miettinyt sitä yhtään, mutta täälläkin oli se Antzin (vai kenen) aloittama ketju asiasta, niin toi mieleen sen liiankin hyvin...
Edelleen on aika oireetonta. Väsyttää ja tosi pöhöttynyt olo, mutta ei oikein muuta. Parina iltana tullut jonkin asteen kuvotusta/heikotusta, mut se on jääny siihen pieneen hetkeen.
No, eipä ole enää montaa päivää kituutettavana ultraan... hui.

Nyt neidit langoille, edes pientä juttua laittamaan!

Ihanat sunnuntain jatkot!

kapris 6+1

kapris... en ole vieläkään alkanut sen kummemmin touhuta kirjan parissa. kysyin tuolta suljetulta palstalta missä meitä kohtukuolema äitejä on pilvin pimein että kiinnostaisiko siellä tehdä kimppa kirja periaatteella että jokainen kirjoittaa oman tarinansa ja ne sitten laitettaisiin kansiin ja kulut jaettaisiin, tuntui saavan kannatusta, eli varmaan saan oman tarpeeni siinä tyydytettyä.
joku sieltä oli kysynyt ultrassa että miksi kohtukuolemista ym ei puhuta neuvoloissa ym siinä missä keskenmenoista ja raskausmyrkytyksistäkin, niin se lääkäri oli sanonut että se luo vaan turhaa painetta odottaville äideille!!!
uskomatonta kun ajattelee että ihmiset yleensä tuudittautuu siihen että jos ei keskenmeno tule 12 viikkoon mennessä niin kaikki tod.näk. menee hyvin. niimpä. niin minäkin kai luulin, toki ajattelin että keskosia syntyy mutta että vauva kuolee vaan ilman syytä kohtuun viimesillä viikoilla, toki monella on syykin mutta monella ei. meidän enkelivauvojen äitien mielestä kaikkien tulisi olla tietoisia siitä että raskaudessa on aina riskinsä ja yksi niistä on kohtukuolema, tapahtuuhan niitä 400-600 vuodessa suomessa. kuka tahansa odottaja voi siis sen kokea, valitettavasti.
joku siellä myös sanoi että on ihan eri pelätä kohtukuolemaa kun ei ole sitä kokenut ja pelätä kohtukuolemaa kun sen on jo kerran kokenut.
meillä on alkava projekti käynnistymässä jossa kohtukuolemaa tuotaisiin ihmisten tietoisuuteen samoin kun keskenmenoja.
olipa vakavaa sunnuntai kirjoittelua... toivon kaikille kivaa pyhän jatkoa, sanna

moi!
vähän arpomista että kirjottaako pikkukakkosiin vai tänne, joten kirjoitin sitten molempiin. Alkaa olla viikko km:sta ja vuoto onneksi lopuillaan, kipuja ei pahemmin pari sellasta supistuksen tapaista. joo, aika surulliset olot kuitenkin oli vaikka alkuun ajatteli, että se oli niin alussa, mutta piti sitä kuitenkin vähän itkee pahaa oloo.
Kaikkee mietti, että mitä teki ja olisko pysyny sisässä jos ei ois tehny sitä tai tätä..tai stressannu vähemmän. Plussa oli koko ajan heikko haamu, mutta oireet oli kyllä selkeet ja sitte koko ajan panikoin sitä haamua, että onko vai eikö...
noh, uutta yritystä kehiin kuhan jaksaa. eikös tässä jo voi tulla ennen seuraavia menkkoja raskaaksi vai pitääkö ootella kuusi viikkoo (nlassa sanoivat että tulevat suunnilleen 6 vk km:sta)..

Heissan,

Kauniin keväinne sää tosiaan. Hassua jos talvi oli nyt sitten tässä tänä vuonna.

ON: Vaikuttaa kohtuullisen hyvältä. Hätäperttinä tein ekan testin, johon piirtyi haalea viiva. Nyt pitää pitää peukut pystyssä etä se tuosta vielä vahvistuu : )

Ruusa

Mitä minun silmäni näkevätkään????
Siis piti ihan käydä tsekkaamassa tuo jännäyslista, kun olen vähän kärryiltäpudonnut. Tarkistin siis, että onko se viiva tullut Ruusalla r-testiin vai o-testiin :-)
Ilmeisesti siis r-testiin, koska jännäyspäivä on tänään?
Jippii! Odotellaan, että viiva vielä vahvistuisi, mutta pienet onnittelufanfaarit lähtee jo täältä!!!

Täällähän on kovin hiljaiseksi mennyt tämä ketju. Voi, älkää nyt koko ketjua haudatko. Vasta sitten, kun saadaan kaikki siirrettyä toiselle puolelle. Johon toivottavasti ei ole pitkä aika!

Tsemppiä kaikille! Siirryn pois häiriköimästä.

Tehis rv 9+1

Ihanaa Ruusa! Kyllä olisikin jo sinun aikasi :) Tiedätkös, ajattelin sinua aamulla, kun ajelin töihin ja piti heti tulla katsomaan, että pitäisivätköhän minun aavistukseni paikkansa ja pitiväthän ne! Varmasti viiva vahvistuu! Lämmin onnentoivotus!

Tuuli

Heippa kaikille. Nyt ois sit lomat lusittu. Viimeiset neljä päivää ollut köhää. Alkuviikosta onneksi ehti ulkoilla oikein urakalla.
Töissä ihän älytön kiire heti jatkuu, kohta on jo sellainen olo kun ei olisi lomalla ollutkaan.

Ruusalle peukkuja :)

Mä en ole vielä testaillut. Niin kun edelleenkään en edes tiedä onko mun mahdollista vieläkään hedelmöittyä. Eli huomennahan on neljä viikkoa siitä kun tuhrut alkoi. Ei vielä ainakaan merkkiä vuodosta. Tisseissä ei tuntemuksia, mahaa välillä nipistelee. Eilen illalla lämpöä ad 37.2 (johtunee flunssasta).

Täytyy taas jatkaa työntekoa.

Huomenta leidit!

Ruusalle supersuuri onnitteluhali haamusta! Kyllä se siitä vahvistuu, usko pois! Peukutuksia, peukutuksia!

Kaprikselle voimia pelon selättämiseen. Tiedän tunteen, sen kanssa on valitettavasti vain opeteltava elämään. Onneksi se ajoittain helpottaa. Tsemppiä!

Hipsulle kovasti haleja ja voimia! Periaatteessa mitään estettä uudelle yritykselle ei ole kun sinulla on ollut spontaani keskenmeno varhaisilla viikoilla. Uusi raskaus ei ala ellei kroppasi ole siihen valmis.
Menkkojen alkamisesta mulle on sanottu, että saattaa mennä kahdeksankin viikkoa ennen kuin tulevat. Elleivät siihen mennessä ole alkaneet on syytä tehdä r-testi tai käydä lääkärissä. Tsemppiä!

Sannalle myös kovasti voimia lähetän. Olen kanssasi samaa mieltä että on tylsää ettei näistä raskaudenaikaisista komplikaatioista puhuta yleisimmin. Tieto lisää tuskaa, mutta kyllä elämän realiteetteja pitäisi pystyä käsittelemään. Kohtukuoleman riski on pieni, mutta se on olemassa, eikä sitä voi välttää työntämällä päänsä puskaan ja kuvittelemalla että sitä ei ole olemassa. Toivottavasti saatte kirjoitettua kirjan ja tuotua tätä asiaa julkisuuteen. Siitä olisi varmasti paljon hyötyä ja lohtua teille itsellenne sekä kaikille niille jotka ovat valitettavasti joutuneet kokemaan saman.

Peetulle pikaista paranemista! Ja onnea pienistä koirahauveleista! Ovat varmasti syötävän suloisia. =)

Tl:lle ovat onnittelut tädistä varmaan tällä kertaa paikallaan! Toivottavasti saan seuraavaksi onnitella sinua plussasta. Haleja!

Safiirille onnittelut ekasta onnistuneesta työpäivästä! Oikea asenne teillä että vauvanyritystä jatkatte oli uusi työpaikka tai ei. Toivottavasti tärppää pian!

Neitosella on hyvä kikka välttää täti ostamlla kk-suojia kymmeneksi vuodeksi varastoon! Hih, toivottavasti se on tehokas keino.

Katzu kyseli lämmöistä. Mun käsittääkseni lämmöt kohoaa hedelmöittymisen jälkeen koska keltarauhashormoni vaikuttaa lämpöihin kohottavasti. Mutta lämpöjen mittaaminen ei ole kovinkaan tehokas tapa kun niitä pitäisi mittailla aina samaan aikaan ja monet tekijät vaikuttavat niihin, kuten esim. huonosti nukuttu yö. Toivotaan että alilämmöistä huolimatta tällä viikolla se plussa pärähtäisi testiin! Plussapuhalluksia!

Anulla on vihdoinkin opinnot loppusuoralla. Hieno homma! Toivon sydämestäni että teidän pitkä odotuksenne vihdoinkin palkittaisiin. En tiedä olisinko itse jaksanut haaveilla neljää vuotta ja omien pettymysten jälkeen vielä valaa täällä palstalla uskoa muihin! Ihailtavan positiivinen persoona olet!

Antzille pahoittelut tätivierailusta! Toivotaan ettei teilläkään uusi plussaus antaisi odotuttaa itseään pitkään tällä kertaa. Halauksia!

Senoralle plussapuhalluksia kun kerta oviskin on hyvin hyödynnetty! Puuh, puuh.

Tuuli lähtee pian reissuun! Aivan ihanaa lomaa teille. Pidän kovasti peukkuja että saisitte mukaanne maailman ihanimman tuliaisen.

Haleja kaikille teille ja aurinkoista kevään odotusta!

Ompa täällä ollu hiljaista. Onko ovis-ajat ja porukat pöllyyttelemässä peittoja ?? ;)

Ruusalle onnea viivoista... kyllä ne siitä vielä vahvistuvat. huiiiiii !!

Siis mikä kaunis kevätilma?? Koko viime viikon tuli lunta. Melkein tuntuu siltä että lumimäärä on tuplaantunut viikon aikana. Tai ei ihan.. Tosin lämpimän puolella on mittari käynyt ja vähän vajottanu lumikinoksia. Pihasta saanu kolata painavaa lunta, että pääsee liikkeelle.

On kyllä ollu puhetta että aloitettais maanantaisin uusi ketju, mutta kun ei tähän edellliseenkään ole paljon tekstiä kertyny, niin ... jatkettaisko toinen viikko tähän samaan ?? TÄH?

katzu: Outoa tuo sun tuhruuttaminen...

Hipsu Häntä pystyyn... *halaa kamua* ja anna itkun tulla. Se helpottaa. Oma km on kyllä tuoreessa muistissa. Itkeä tuhrustin ja ihan yhtäkkiä saattoi itku tulla. Mieskään ei oikein osannu lohduttaa ja tää kermien palsta on ollu kyllä suuri apu. Kiitokset kaikille! Välillä on ollut parempia hetkiä ja välillä ryvetään pohjamudissa. Pienistä iloista ollaan iloittu yhdessä ja kun toinen on allapäin, niin häntä on kiskottu ylöspäin ja yritetty piristää. Joten jatka vaan kirjoittelemista. Tuo miettiminen, ja entiijan pelaaminen ei auta yhtää. Totta kai sitä miettii, mutta kai se oli jostakin ylempää päätetty, ettei kyytiläinen pysyny mukana. Mulla tuli ekat menkat 4vk km:stä. Yritin kyllä tikutella ovista, mutten sitä havainnut ekassa kierrossa. Meille kans sanottiin että heti voi alkaa yrittämään, ja yritystä on ollutkin. Mutta ei vaan ole tärpännyt. Voimia!

Sanna.. olet joutunu kokemaan kovia... Mutta mukava, että sinulla on vertaistukea toisella palstalla. Tuo kirja-ajatus on ihan hyvä. Prosessina rankka, mutta varmaan antoisa.

omaa napaa... lentsu jatkuu... kuumetta ei ole, mutta ihmeellisiä kuumia aaltoja aina välillä. Vähän yököttävä olo aamuisin. Oon miettiny, että voisiko tää olla sitä... mutta viikon verran odottelen ihan tyynesti. Töissä täys höyry päällä... ja pari projektia deadlinessa tällä viikolla... ja tietenkin systeemit ihan hajallaan vielä. Mutta asioilla on taipumus järjestyä.

Jee!! Onnea ruusalle!!

Ja senoralle tsemppiä että se olis nyt SITÄ! :) Ja kaikille muillekkin tasapuolisesti kivaa alkavaa viikkoa.

Täällä täti pakkailee kamojaan ja mulla on edelleen kaikkea kiirettää niin ei ole tosiaan kerennyt mitään asioita miettimään, sen verran laskeskelin että ovis olis ensi viikon keskivaiheilla. Fiilis on aika ok, tosiaan olen varautunut nyt siihen että tää projekti tulee kestämään. Eihän siinä muu auta kun vaan hyväksyä se.

Blaah, koulu häiritsee taas kirjottelua... Heipä hei!

6/n.28

Eli heips kaikille! Nyt vähän enemmän, kun on ekat paperipinot hävitetty pöydältä. Niin jatketaan kai tässä ketjussa, että kaikki näkee Ruusan uutiset ;) Mukavaa lomaa muuten Ruusalle!

Senoran oireet kuumine aaltoineen kuulostaa hyvältä ;) Eikös sitä Ruusallakin ollut jotain hikikohtauksia tässä viime viikolla... Peukkuja sinne talven keskelle kuten myös Peetulle! Ja paljon onnea koiravauvoista ;) Niin ja vielä Katzullekin peukkuja dbdbdbdb Mukavaa, että on näin palon jännättäviä!

Hipsu, halauksia sinulle! Ei kannata yhtään häpeillä sen itkun kanssa, anna tulla vaan, se helpottaa. Vaikka tämä kuulostaa kliseeltä, niin voin sanoa, että myös ajan myötä alkaa helpottaa. Itselläni keskenmenosta on jo yli puoli vuotta, enää en sitä kovin aktiivisesti ajattele. Tosin myönnän, että tässä on matkan varrella ollut monta huonoakin päivää varsinkin, kun en ole enää onnistunut tulemaan raskaaksi km:n jälkeen. Voin sanoa, että täällä kaikki ovat miettineet noita samoja asioita eli aiheuttiko itse sen keskenmenon. Se on kuitenkin ihan turhaa, se tapahtuu huolimatta siitä, mitä ajattelee tai tekee. Tsemppiä uuteen yritykseen!

Sanna, hyvältä kuulostaa tuo projektinne ja toivottavasti pystyt sen kautta työstämään ajatuksiasi edelleen. Näin ensimmäistä lasta yrittävänä täytyy sanoa, ettei minulla ollut keskenmenoista saati kohtukuolemista oikein mitään käsitystä ennen kuin km omalle kohdalle sattui. Olen samaa mieltä sinun ja Jazzin kanssa siitä, että kyllä näistä asioista voisi avoimemmin puhua neuvolassa, ei se mielestäni olisi paniikin lietsomista. Kun näitä nyt kumminkin tapahtuu. Minulla oli keskeytynyt km ja ikinä en ollut kuullut tai lukenut semmoisesta, että km voi tapahtua ilman verenvuotoa ja kipua. Eli olihan se järkytys 10 viikolla tietää, että itse asiassa mitään elämää ei ollut ollut enää viikkokausiin. Ja varmastikaan minun järkytystäni ei voi verrata sinun tai muiden kohtukuoleman kokeneiden tunteisiin.

Ja tästä tulikin mieleeni asia, mitä ollaan Safiirin kanssa täällä pähkäilty eli yrityksen jatkamiseen, vaikka olisikin uusi työpaikka. Me ollaan nyt myös tultu siihen tulokseen, että jatketaan rauhassa yritystä, vaikka saisinkin uuden työpaikan pian. Kuten me kaikki niin hyvin tiedämme, mitä vaan voi sattua ja, koska tuota ikääkin alkaa meikäläisellä olemaan…

Jeps minä siirryn nyt taustalle pakkaamaan ja odottelemaan loman alkua. Keskiviikkona lähdetään ja ovistikkuja en pakkaa mukaan. Olen laittanut haaveilut nyt taka-alalle, kuten olen jo useampaan kertaan todennut minua alkaa kyllästyttämään ja turhauttamaan tämä kaikki varsinkin tuon viime kierron jälkeen. Tämä ei takoita, että olisin jotenkin negatiivisilla fiiliksillä, ei, lähinnä niin kuin Antzikin, melko rauhallisena ja tilanteeseen sopeutuneena. En kuitenkaan halua joka kuukausi turhaan nostaa toiveitani, joten siksi tämä vetäytyminen. Palailen linjoille joskus, kun alkaa taas olemaan fiiliksiä tai kun tulee jotain kerrottavaa. Mutta lukemassa käyn kuulumisianne varmasti useasti ;) Toivotan sydämestäni kaikille vielä yrittäville pikaista PLUSSAonnea ja kaikille jo raskautuneille rauhallista mieltä, kärsivällisyyttä ja onnentäyteistä odotusaikaa! Ja kuten jo tiedättekin, olette kaikki aivan ihania ;)

Tuuli

Päiviä naiset!!

Täällä koulun koneella kerkesin teille kirjoittelemaan, kun odotan samalla kun tulostin tulostaa mun opinnäytetyötä..

Kiitos Jazz kauniista sanoistasi ja kiitoksia kaikille jotka ovat onnitelleet koulutyöstäni!!
Kyllähän sitä minullakin joskus tuntuu että ei jaksa enää edes toivoa, mutta sen verran olen periksi antamatonta tyyppiä, että en anna periks, haaveilen edes, tulkoon tulos tai ei;))

Ruusalle kauheasti onnea, kyllä se viiva sinullekin vielä vahvistuu!!!

Senoran vuoroko onkin sitten seuraavana plussata?:)Peukkuja!!!

Kaikille ex- kermiteille onnea odotuksiinne ja onnellista odotusaikaa!!! Se on kyllä maailman mahtavinta aikaa!!!

t. anu kp 11

Senoralle: ei toki ole neljää viikkoa tuhrua ollut. Eli silloin mulla alkoi ekaa kertaa vuoto km:n jälkeen. Ensin oli pari päivää tuhrua ja sitten pari päivää ns. kunnon vuotoa. Ja siitä alkaisi olemaan nyt se kk mennyt.

Katzu... sen en ollu mä, joka epäili 4vk kestäneitä tuhruja ...

Tuuli Mukavaa ja antoisaa lomamatkaa?? Viikko vai kaksi??? Ethän sentään kokonaan ketjua ja meitä jätä?? (Paraskin sanomaan, minä, kun ite meinasin jättää palstailut, mutta täällä vaan roikun). Elä luovuta... kyllä se sinullekkin Tuuli vielä se plussa pärähtää... !

Niin ja Peetulle onnittelut perheenlisäyksestä... varmaan ihania ne pennut!

Anulla pieni työvoitto, kun saan opinnäytetyön paperille... Onnittelut siitä!

Aamulla taisin olla Jazzin kanssa samoihin aikoihin linjoilla. Sitä kun työn ohessa yrittää palstailla, niin toisinaan tulee jopa tunnin kirjekin. Ja sitten ei ennätä katsoa, että onko sillä välin tullu uusia kirjoituksia kun on sitä omaa sepustusta kirjoittanu.

Kiitos Senora! 10 päivää ollaan, eikä olla koskaan ennen oltu siellä päin mailmaa. Ihan kiinnostavaa lähteä ;) Enhän minä luvannut teitä kokonaan jättää..taustailen ahkerasti ja joskus tulen jotain kommentoimaan. Katotaan, miten tässä nyt käy ja miten mieli kohenee reissussa. Nyt vaan ärsyttää tämä kaikki :( Eikä me suinkaan olla vielä makkarin puolella luovuttu, yritystä riitää ja se tässä ärsyttääkin eniten, kun ei missään nimessä olla voitu missata oviksia tällä yritystiheydellä. Olen tainnut sanoa tämän ennenkin...Mutta täytyy siis vielä yrittää nauttia tästä, kun ei se yritys ainakaan vielä tunnu puulta. Siksi vähän pelottaa se hoitoihinkin meno, jos vaikka simpoissa ilmenee jotain tai minun ovulaatiossa niin sitten se varmaan vaikuttaa tuohon yritystiheyteenkin ja mielialaan. Toisaalta ei tämä epävarmuuskaan minun luonteelleni sovi, tulee vain murehdittua ja stressattua ihan liikaa. Mutta minä katon nyt vielä, koska se täti suvaitsee seuraavan kerran näyttäytyä (en ole jaksanut kiertopäiviäkään laskea, kun en tiedä mistä sen laskemisen aloittaisi - ne tuhrut kesti kuitenkin niin monta päivää ja yhteensä tuhrut+vuoto kesti 13 päivää) ja sen jälkeen alan soitteleen meille aikaa perustutkimuksiin touko/kesäkuulle (koska nyt sitten saadaankin). Pidähän lippu korkealla minun poissaollessani ;)

Tuuli

Tuuli on niiin salaperäinen tuon matkan suhteen! en tykkä!!! Voisit sen verran valaista asiaa, että pakkasitko ne bikinit mukaan?? Tää viime kuukausi on ollu sulle tosi rankka kun on ollu noita tuhruja ja kaikkea. *lohtuhali kamulle*. Mutta mukavaa matkaa! Kai sinä tänään vielä poikkeilet linjoilla??

Työniloa kaikille ihanaisille kermeille!