kertoisitko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pahanilmanlintu?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pahanilmanlintu?

Vieras
Jos sinun ystäväsi pettäisi miestään jakuvasti, kertoisitko ystävän miehelle? muutoinkin alkanut inhottaa kuinka törkeästi toista voi kohdella kaikella tapaa...en vain tiedä miten asiasta kertoisin, en haluaisi miehen olevan niin sinisilmäinen, tekee kuitenkin kaikkensa ystäväni eteen...annanko asian olla?

Mä sanoisin tuolle ystävälle, että mua harmittaa miehen puolesta ja pyytäisin tekemään päätöksen suuntaan tai toiseen: erota kunnolla tai jatkaa suhdetta pettämättä miestä.

sanoisin ystävälleni ensin että saapi luvan kertoo, tai sitten sen teen minä |O Mun hermot ei kestä tommosta katella eikä kuunnella lähipiirissä. Tuntemattomat ihmiset nyt voi tehdä mitä ikinä huvittaa.

ystävälläni on kauhea tarve tulla hyväksytyksi ja esittää muille että kelpaa miehille, ei kumminkaan pysty lähtemään suhteestaan vaikka sitäkin ehdottanut...notkuu miehensä nurkissa taloudellisista syistä, siksi tuntuu miehen puolesta entistä pahemmalta...kunpa keksisin keinon jolla kertoa ilman että olisin pahanilmanlintu...

Uusimmat

Yhteistyössä