Kertokaa minulle olenko jotenkin hullu, niin kuin mieheni väittää? Haluaisin nyt mahdollisimman paljon mielipiteitä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei ap. Tiedäthän sen tosiseikan, että suomessa yleensä aina äiti saa erotilanteessa lastensa huoltajuuden, ellei sitten itse kieltäydy siitä. Älä pelkää että miehesi vie lapsen, hänellä pitäisi olla TODELLA painavat perusteet jotta niin kävisi. Huomaatko että hä on jo nyt saanut sinut aivopestyä uskomaan tämän asia. Mäkin tekisin niin, että kertoisin tuon tytön poikaystävälle hänen ja miehesi vehtaamisesta. Jos hän oikeasti tietää siitä, niin mitä se enää haittaa? Jos tämä ei auta, niin hankkisin itsekin jonkun pikkukundin samalla tavalla vehdattavaksi.

Tai oikeastaan mä kyllä eroaisin tuollaisesta miehestä enkä edes lähtis kokeilemaan mitään kostotoimia.

[QUOTE="mii";22895106]Mä en ymmärrä näissä asioissa yhtä juttua. Jos mies ei selvästikään piittaa susta paskaakaan niin miksei se jätä sua?

Ja joo miehesi on idiootti.[/QUOTE]

Ennen kuin tulin takaisin, mistä ei niin pitkään ole, hän lupasi yrittää. Sanoi, että ei malta odottaa, että tullaan takaisin, ollaan perhe. Kun tulin ovesta sisään (niin se painui suoraan naapuriin) siihen loppui tuollaiset puheet. Nyt lapsi on kyllä tervetullut, mutta minusta tuntuu, että se yrittää painostaa minua pihalle. Hän haluaa minun oloni varmaan niin tukalaksi, että minun on pakko lähteä. Minä kyllä soitin tänään jo vähän virallista sovitteluapua... Hän ei halua olla jättävä osapuoli, koska hän haluaa pitää asunnon ja lapsen. Minun on lähdettävä tyhjän päälle. Näinhän sitä savustetaan toinen ulos.

Uskomatonta! :O

Vähän itsekunnioitusta nainen! Etkö näe metsää puilta vai miksi et hoksaa, että kuviot on todella OUDOT!

Tommoinen mies ei saapastelisi minun nenäni alla sekunttiakaan! Monon jälki ois ollut persuuksissa alta aika yksikön! Huh Huh!

Hei ap. Tiedäthän sen tosiseikan, että suomessa yleensä aina äiti saa erotilanteessa lastensa huoltajuuden, ellei sitten itse kieltäydy siitä. Älä pelkää että miehesi vie lapsen, hänellä pitäisi olla TODELLA painavat perusteet jotta niin kävisi. Huomaatko että hä on jo nyt saanut sinut aivopestyä uskomaan tämän asia. Mäkin tekisin niin, että kertoisin tuon tytön poikaystävälle hänen ja miehesi vehtaamisesta. Jos hän oikeasti tietää siitä, niin mitä se enää haittaa? Jos tämä ei auta, niin hankkisin itsekin jonkun pikkukundin samalla tavalla vehdattavaksi.

Tai oikeastaan mä kyllä eroaisin tuollaisesta miehestä enkä edes lähtis kokeilemaan mitään kostotoimia.
Joo, no se on sanonut, että nämä naapurit ovat kuulleet minun kirkuvan täällä syytöksiä (en ole kirkunut, riidelty kyllä on) ja ovat valmiita todistamaan vaikka käräjillä minua vastaan... Tää on vaan ryöppyä minua vastaan, ja tätä on muutaman päivän kestänyt. Ymmärtänette, että olo on sekava. Tuntuu niin hiton pahalta, että minä sanoin sille, että vielä rakastan ja olisin valmis yrittämään vielä kerran, ja toinen ei sano mitään muuta kuin olisit vittu ajatellut sitä ennen kuin veit multa lapsen. Mutta eroa ei halua...

[QUOTE="alkup.";22895138]Ennen kuin tulin takaisin, mistä ei niin pitkään ole, hän lupasi yrittää. Sanoi, että ei malta odottaa, että tullaan takaisin, ollaan perhe. Kun tulin ovesta sisään (niin se painui suoraan naapuriin) siihen loppui tuollaiset puheet. Nyt lapsi on kyllä tervetullut, mutta minusta tuntuu, että se yrittää painostaa minua pihalle. Hän haluaa minun oloni varmaan niin tukalaksi, että minun on pakko lähteä. Minä kyllä soitin tänään jo vähän virallista sovitteluapua... Hän ei halua olla jättävä osapuoli, koska hän haluaa pitää asunnon ja lapsen. Minun on lähdettävä tyhjän päälle. Näinhän sitä savustetaan toinen ulos.[/QUOTE]

Ei se sun lasta saa.

[QUOTE="mii";22895106]Mä en ymmärrä näissä asioissa yhtä juttua. Jos mies ei selvästikään piittaa susta paskaakaan niin miksei se jätä sua?

Ja joo miehesi on idiootti.[/QUOTE]

Miksi lähteä, kun on joku, jonka kustannuksella voi omaa egoaan pönkittää ja saada oman olonsa tuntumaan toisen kurjuudesta parammalta. Tällainen alisteinen suhde on nimenomaan vallankäyttöä alistajan osalta ja hän saa tästä oman nautintonsa ja pönkityksen omalle huonolle itsetunnolleen.

[QUOTE="vieras";22895155]Uskomatonta! :O

Vähän itsekunnioitusta nainen! Etkö näe metsää puilta vai miksi et hoksaa, että kuviot on todella OUDOT!

Tommoinen mies ei saapastelisi minun nenäni alla sekunttiakaan! Monon jälki ois ollut persuuksissa alta aika yksikön! Huh Huh![/QUOTE]
Mutta käytännössä minne ja miten, en minä mistään asuntoa saa silmänräpäyksessä. Niitä on haettava, ja siihen menee vaikka kuinka kauan. Joten tässä olen loukussa ainakin nyt miten vaan katsot asiaa.

[QUOTE="vierailija";22895056]Googletappa narsistinen persoonallisuus. Veikkaisin, että löytyy aika paljon yhtäläisyyksiä. sellainen ihminen ei usko, että itsessä olisi jotain vikaa. Haluaa alistaa ja mitätöidä toista. Suosittelen hankkiutumaan eroon, ennen kuin olet aivan lytätty.[/QUOTE]

Peesi.. Ite olen seurustellut narsistisen miehen kanssa ja käytös oli juuri tätä.. itsetuntoni oli olematon ja tunsin itseni paskaks ihmiseks mistä ei ole mihinkään.. onneks en koskaan hankkinut lasta hänen kanssaan nii ei tarvii enää olla missään tekemisissä.. kun halusin erota ja hälle tän sanoin niin pari kuukautta jaksoi perässä roikkua ja kinuta että yritetään vielä mutta pysyin lujana enkä lähteny siihen mukaan.. jälkeenpäin on ehdotellut seksisuhdetta mutta en tod. suostunu.. Nyt on onneks ihana mies rinnalla ja ensimmäinen lapsi tuloillaan :) jaksamisia ja etkä sä sitä lasta sille menetä.. Lapsia ei mun mielestä haluta erottaa äidistään ellei ole mitää painavaa syytä siihen..

[QUOTE="alkup.";22895138] Hän ei halua olla jättävä osapuoli, koska hän haluaa pitää asunnon ja lapsen. Minun on lähdettävä tyhjän päälle. Näinhän sitä savustetaan toinen ulos.[/QUOTE]
Ei tämä liity omaisuuden jakoon ja lapsen huoltajuuteen millään tavalla.

Jos jäät vielä asumaan saman katon alle, niin nauhoita todisteeksi miehesi uhkailuja hiljaisella sanelukoneella. Etkö voi saada ystäviltä tai sukulaisilta apua? Jos et, niin siinä tapauksessa menisin turvakotiin, koska tuo mitä miehesi tekee, on jo todella pahaa henkistä väkivaltaa. Et saa olla rauhassa omassa kodissasi ja miehelläsi on jo muutenkin taustaa. (Voisi auttaa sinua myös huoltajuuden suhteen, kun totuus tulisi ilmi.)

Miksi olet jäänyt vielä miehen luokse? Hänelähän on rinnakkaissuhde käynnissä ja sinä olet pelkkää ilmaa.

Et ainakaan kertonut mitään sellaista tehneesi, mikä olisi hullua. Miehesi on hullu. Vain hullu luulee, että sä sietäisit tommosta ja haluaisit olla hänen kanssa, kun hänellä ei ole mitään annettavaa. Lisäksi kerjää selvästi turpaan naapurin äijältä.

Ootko muuten jutellut naapurin miehen kanssa asiasta?

[QUOTE="alkup.";22895179]Mutta käytännössä minne ja miten, en minä mistään asuntoa saa silmänräpäyksessä. Niitä on haettava, ja siihen menee vaikka kuinka kauan. Joten tässä olen loukussa ainakin nyt miten vaan katsot asiaa.[/QUOTE]

No sitä sun on alettava tuumailemaan ensitöiksesi. Ei kai ukkosi tuolla tavalla yritä hakea sinulta lupaa, että saa pitää toisia naisia?

[QUOTE="vieras";22895248]Ei tämä liity omaisuuden jakoon ja lapsen huoltajuuteen millään tavalla.

Jos jäät vielä asumaan saman katon alle, niin nauhoita todisteeksi miehesi uhkailuja hiljaisella sanelukoneella. Etkö voi saada ystäviltä tai sukulaisilta apua? Jos et, niin siinä tapauksessa menisin turvakotiin, koska tuo mitä miehesi tekee, on jo todella pahaa henkistä väkivaltaa. Et saa olla rauhassa omassa kodissasi ja miehelläsi on jo muutenkin taustaa. (Voisi auttaa sinua myös huoltajuuden suhteen, kun totuus tulisi ilmi.)[/QUOTE]
Entäs sitten omaisuuden jako? Minä olen vain miettinyt näitä huonekaluja, valokuvia sun muita. Minun kotini.. Miksi mun pitäis se jättää se tuolle, joka ei ole niitä puoliakaan ostanut. Yhtenä iltana se vaan istui ja tuumi, että jos lähtisit, niin sullehan jäis vaan tuo kirjahylly ja kirjat oikeestaan... Minä muistutin, että itse asiassa suurin osa huonekaluista on minun ostamia, ja tiliotteistahan se näkyy.
Olen ajatellut tuota nauhoittamistakin, puhelimestahan se löytyy. Hänellä on kuulema nauhoitettuna pätkä missä minä uhkaan tappaa hänet. Kerran riidan yhteydessä huusin sellaista, mutta en usko, että se sen nauhoitti, kunhan uhkailee. Aina muistaa tuon sanoa, että muista, että mulla on se nauhoitus...
Jos tämä riitely vaan loppuis joskus. Miten narsistimiehestä pääsee eroon...? Ei kovin helpolla.

Elämä on valitettavasti valintoja....

Täytyy päättää, mikä on tärkeintä ja mistä voi luopua tärkeän edessä. Itse elin aikoinaan aivan samanmoisessa helvetissä, ja kauan. Mies käytti sanallista valtaansa ja vetosi taloudelliseen puoleen. Minun olisi kuulunut maksaa hänen mielestään hänet ulos.

Menetin varmaan kymmeniä tuhansia euroja, kun läksin lastenki kanssa ja jätin hänet yhteiseen kotiimme. Luovutin hänelle kaiken maallisen saadakseni vapauden hänestä.

Ositukseen saa kyllä apua mm. lakimiehiltä ja esim. oikeusaputoimistosta.

Huh. Otahan muksu kainaloon ja hankkiudu eroon tollasesta äijästä! Se ei sulta huoltajuutta voi viedä (se ei ole mitenkään helppoa) ja sen voit vaikka varmistaa soittamalla lastenvalvojalle ja kysymällä :) Onko teillä yhteinen vuokrasopimus vai onko asunto teidän oma? Ei se sohva ole sen arvoinen että sun kannattais jäädä tuota touhua enää katsomaan! Hankit uuden rahatilanteen mukaan.

Oletteko te naimisissa? Ja kyllä asunnon ja apua saa jos haluaa oikeasti pois! Missäs sä silloin asuit kun olit sieltä kotoasi poissa? Olet jo kerran lähtenyt ja jättänyt kotisi hänelle, mitä niitä tavaroita nyt itket.

Niin tai oikeestaan hullu ja narsisti. Sehän ihan selvästi alistaa sua ja yrittää saada sut luulemaan että SINÄ olet tehnyt jotain väärin ja että kaikki on sinun syytäsi.

Juu, ei kyllä hyvälle vaikuta. Mutta mua nyppii niin paljon se, että nykyään näitä narsisiti- diagnooseja jaetaan joka kusipäälle. Ennen kaikki miehet oli sikoja, nykyään ne on narsisteja.

Se, että olet takaisin hänen luonaan, voi tarkoittaa, että olet jo hieman tulossa hulluksi. Jos haluat pysyä terveenä korvien välistä, niin sun pitäs lähtee.

Oletteko te naimisissa? Ja kyllä asunnon ja apua saa jos haluaa oikeasti pois! Missäs sä silloin asuit kun olit sieltä kotoasi poissa? Olet jo kerran lähtenyt ja jättänyt kotisi hänelle, mitä niitä tavaroita nyt itket.
Kyllä olemme naimisissa. Miksen itkis tavaroitani kun itken kaikkea muutakin. Yllättävää on, että huonostakin suhteesta on vaikeeta erota. Mun itsetuntoni on nolla, en osaa riidellä niin dominoivasti kuin se. Se saa aina viimeisen sanan, ja sitten ovi pamahtaa kiinni kun se lähtee taas lätkimään. Minä jään tänne kiehumaan. Ei lapsen kanssa noin vain lähdetä minnekään, mielenosoituksellisesti ovet paukkuen..

Jos olette naimisissa, eikä ole avioehtoa, niin ei ole mitään väliä kuka ostanut ja mitä vaan kaikki jaetaan tasan, siihenkin saa apua jos mies ei suostu järkevästi keskustelemaan.

On totta että ukkos on idiootti ja hullu, mut en kyllä tiedä kumpi teistä on hullumpi, hän vai sinä, joka palaa takaisin tuollaisen luo...

Se, että olet takaisin hänen luonaan, voi tarkoittaa, että olet jo hieman tulossa hulluksi. Jos haluat pysyä terveenä korvien välistä, niin sun pitäs lähtee.
Olet niin oikeassa. Olen tästä ihmisille tietysti irl puhunut, ja he sanovat samaa. Mutta olen jo tottunut tähän menoon niin, että se on normaalia. Tai tiedän että se ei missään nimessä ole, mutta en osaa kuvitella miten elämäni voisi olla toisin.

Yhteistyössä