K
kohta liian väsynyt
Vieras
Heräsin lapsen kanssa puoli 6,ukko oli alakerrassa nukkumassa..nukkuu siellä mukavuus syistä ettei vaan pihaustakaan kuule ääntä minusta tai lapsesta.Keitin aamupuuron ja syötin muksun.Ukko heräs 7,sille oli tuoremehut lasissa,kahvi mukissa,puurot keitetty,eilen illalla leivotut sämpylät täytettynä.Sai istua pöytään suoraan.Eväät valmiina töihin.Sitten alkaa jauhaa silmälaseistaan,eivät ole vinossa ainakaan kun näin ulkopuolisena katsoo,niiden vääntäminenhän takas pikkujuttu liikkees ja maksaa pari euroa.Eilen kun ensin nukkui 12 asti ja sitten makoili pari tuntia tuolilla tuijottaen telkkaa,minä sitten nousin hetkeksi hänestä kaukana olevasta tuolista ja tulin takas istumaan.No kohta se alkaa kysellä missä sen lasit on,oli laittanut ne siihen mun tuolille ja mä istunut päälle.Ihan helvetillinen raivoaminen siitä..en minä niitä huomannut.Mua rupes itkettämään niin karjuu vaan että mee muualle hän ei tollasta kattele.Illallakin vielä jauho et fatass istu niiden päälle eikä vittu huomaa mitään.Sit häipykin kolmen maissa omille menoilleen ja palas puol 10..kuten huomaatte minä teen kaiken.Niin ja kun illalla tuli,valitti kipeää selkää,ensin hieroin sitä ja sitten laitoin lämpöisen kaurapussin..ei kiitosta edes.Niin nyt aamulla sitten alkaa taas raivota,kun ei löydä huppariaan,kerroin missä on,kuulemma vaan vittuilen ja mitä helvettiä meen viemään sinne jne...olin siis pessyt hupparin ja vienyt komeroon.Sitten kuuluu kun yläkerrassa raivoaa ja karjuu,meidän yks vuotias ihmettelee alakerrassa,miehen kaveri joka menossa samaa työmatkaa istuu portailla.Siellä se haukkuu mua ja riehuu,meen sitten sinne niin huutaa vaan vittuako enää vaivaudut laitan toisen(vaik just huutaa missä ei täällä oo..) ja häipyy alas.Vaatekaappien sisällöt heitteli siellä sitten lattialle..ne on kaikki mun kerättävä,ei se sitä tee,jos en minäkään niin jää siihen ja taas raivotaan.Mä olen niin paskana,mä en jaksa kun se kokoajan riehuu,mikään ei kelpaa..mä olen itse väsynyt,olen raskaana ja 4kk laskettuun.Mulla on yks vielä pari vk.kestävä opetus juttu menossa,ukko ei yhtään ole sen takia joustanut,aina saanut hoitajaa muualta ettiä.Eilen testasin tehdä harjoitus kokeen,ja huomasin et ihan naurettavia virheitä,kun ei ehdi lukemaan ja on niin väsynyt ettei pysty ajatella.et voi kestää kauemmin kuin pari vk..Onko toi ihminen kasvatuksen ansioista tollanen vai ihan joku perusluonne,ja onko vaaraa meidän lapsilla tulla samanlaisiksi.Sillä ei ole mitään empatia tunteita mua kohtaan,päin vastoin.Muille on niin ihana pyhä lehmä aina..Mä laitoin kihlasormuksen purkkiin,pakko laittaa pian takas et on kun meen opetusjuttuun,ettei unohdu.Mä olen ihan kauhea,mutta ajattelen että kuolis vaikka paska pois.Lähteä en jaksa,en kykene.Sillä siitä pääsis,loppus se ainanen huuto ja sättimine,jatkuva pelkääminen..pitäs saatanan hullu psykopaatti paska ukko turpansa kiinni!!!!!