Kertokaas ny naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies_ihmettelee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mies_ihmettelee

Vieras
Tätä mä vaan ihmettelen, että mikä siinä on, että jokku miehet vetoo naisiin, vaikka luulis että ei vetoo...

Mul on yksi duunikaveri, ihan jees tyyppi, jauhaa aina kaikennäköistä hiukan "uskomatonta" juttua esim. muinaisista sinkkuajoistaan ja kaikkee tämmöstä. Oon ottanut ne hiukan sillai, että ei taida olla totta, mutta ilmeisesti ne onkin totta. Näin tossa yks päivä sen muijansa ja kahen lapsensa kanssa ja oli tosi nätti nainen sillä.

Sitten jo aiemmin tuli juteltua sattumalta hänen yhden entisen luokkakaverinnaisen kanssa ja se vihjas, että oli joskus ihastunut tähän tyyppiin (ja jotenkin sain sen kuvan että ei oo ainoo).

No pointti tuli selväksi, moni kaunis nainen tuntee vetoo sitä kohtaan ja mimmonen se tyyppi on:

1) Pitkä mut aika plösö (187/105)
2) Ei ny mikkään komee kai
3) Varmaan älykäs jotenkin mut heittänyt lahjat hukkaan. Jättäny yliopiston kesken ku on laiska ja tekee nyt jotain pätkäduuneja
4) Ex-juoppo ainakin puoliksi
5) Ei mikään kohtelias, tai osaa olla sellainenkin ja usein on, mut usein väittelyissä sanoo semmosia asioita jokka aiheuttaa ristiriitoja...

Sitä vaan mietin, että mielestäni oon "parempi" häntä kaikilla mittareilla, mutta ei ainakaan noiden kauniimpien neitosten kiinnostusta tunnu saavan sitten millään...

Ootte te naiset kummia olentoja.

[QUOTE="vieras";23734786]Kerro itestäs sit kans jotain, et millanen oot.[/QUOTE]

Pitkähkö (185), komeaksikin haukuttu, Kroppa kondiksessa (90kg). Dippa-inssin papereita kohti menossa. Huumorintajuinen, muut huomioonottava, kohtelias, naisia arvostava. En oo liikaa äänes, mut en tuppisuukaan. En polta enkä dokaakkaan pahemmin, mutta siis osaan kuitenkin lähtee viihteellekkin. Alkolla ja ilman.

Raha-asiat jo nyt kondiksessa ja tulevaisuudessa vielä paremmin. Mielestäni oon ton tyypin positiivinen vastakohta. Toisaalta emmä sitä sano, että toi tyyppi ny ihan perseestä olis, en vaan tajua sen suosiota.

[QUOTE="ap";23734809]Pitkähkö (185), komeaksikin haukuttu, Kroppa kondiksessa (90kg). Dippa-inssin papereita kohti menossa. Huumorintajuinen, muut huomioonottava, kohtelias, naisia arvostava. En oo liikaa äänes, mut en tuppisuukaan. En polta enkä dokaakkaan pahemmin, mutta siis osaan kuitenkin lähtee viihteellekkin. Alkolla ja ilman.

Raha-asiat jo nyt kondiksessa ja tulevaisuudessa vielä paremmin. Mielestäni oon ton tyypin positiivinen vastakohta. Toisaalta emmä sitä sano, että toi tyyppi ny ihan perseestä olis, en vaan tajua sen suosiota.[/QUOTE]

Tuon kertomasi perusteella sinussa ei ole mitään "vikaa". Kenties luonteessasi on sitten joku piirre, mikä ei miellytä moniakaan naisia. Joku sellainen, mikä ei tule tekstistäsi ilmi.

Mulle kelpaa lihaksikas mies, joka ei missään nimessä saa olla lihava. Itsevarmuus on plussaa, en jaksa sekuntiakaan kuunnella juttuja siitä ,miten maailma on kohdellut kaltoin, minulta ei sympatiaa heru! Liian komea ei saa olla, pitää olla jotain persoonallista mieluummin ulkonäössä, mutta pääasiassa hyvännäköiset vetoaa minuun. ja mua toki voi kohdella huonostikin, mutta useimmiten mies ei ehdi, sillä minä olen se, joka kohtelee huonosti miestä :D

[QUOTE="ap";23734809]Pitkähkö (185), komeaksikin haukuttu, Kroppa kondiksessa (90kg). Dippa-inssin papereita kohti menossa. Huumorintajuinen, muut huomioonottava, kohtelias, naisia arvostava. En oo liikaa äänes, mut en tuppisuukaan. En polta enkä dokaakkaan pahemmin, mutta siis osaan kuitenkin lähtee viihteellekkin. Alkolla ja ilman.

Raha-asiat jo nyt kondiksessa ja tulevaisuudessa vielä paremmin. Mielestäni oon ton tyypin positiivinen vastakohta. Toisaalta emmä sitä sano, että toi tyyppi ny ihan perseestä olis, en vaan tajua sen suosiota.[/QUOTE]

ehkä se kaverisi pitäisi nähdä, että tajuaisi mikä siinä vetoaa..

[QUOTE="ap";23734820]EI se tyyppi mun mielestä oo itsevarma. Ja aina "haukkuu" itteään tyyliin, että "mullekun ei tota älyä liiemmin siunattu, niin pitää pärjätä sitten tällä rupunaamalla" tms...[/QUOTE]

Ehkä tollanen on sitten jotain huumoria sen kaverisi mielestä. Ei mullekaan kyllä tollanen läppä ihan aukea, en diggaa.

Ei saa hauskoilla jutuilla naista, ei ainakaan sänkyyn saakka. Oon just semmonen hauska tyyppi, joka kumminkin on ilmeisesti väärällä tavalla hauska. Semmonen jonka kanssa nainen viittii nauraa koko illan, mut sit ei halua lähtee matkaan mukaan kun baari menee kiinni. Mistäs tää johtuu.

[QUOTE="ap";23734820]EI se tyyppi mun mielestä oo itsevarma. Ja aina "haukkuu" itteään tyyliin, että "mullekun ei tota älyä liiemmin siunattu, niin pitää pärjätä sitten tällä rupunaamalla" tms...[/QUOTE]

jos kaverisi puhuu tuollaisia sun kuullen, niin tarkoittaa varmaan sitten sitä, että olet itse turhan itsevarma (itsekäs, imelä, leuhka, liian omanarvon tunteva tmv?), menehän itseesi ja kerro onko näin? Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin leuhka mies.

Kuulostat sellaselta liian hyvältä, että naiset ei välttis ole kiinnostuneita. Tien monta sun tyyppistä miestä, ne ei löydä sil millään naista mut raksamiehet kyllä, koska ne on jotenkin :p verrattuna insinööriin :D

Ei saa hauskoilla jutuilla naista, ei ainakaan sänkyyn saakka. Oon just semmonen hauska tyyppi, joka kumminkin on ilmeisesti väärällä tavalla hauska. Semmonen jonka kanssa nainen viittii nauraa koko illan, mut sit ei halua lähtee matkaan mukaan kun baari menee kiinni. Mistäs tää johtuu.

Useimmat naiset nyt vaan odottaa mieheltä sitä suoraa ehdotusta. Ei saa olla liian kohtelias jos piparia haluaa!

pelkää, että sä lopulta naurat niille, et ole tosissasi kiinnostunut niistä. Älä ole "liian" hauska.

Ehkä sä karkotat naisehdokkaat vaikuttamalla liian täydelliseltä. Sellaset jotka/joiden elämä näyttää kaikinpuolin täydellisesltä vaikuttavat epäilyttäviltä ("eihän se voi olla totta")
Ymmärrätkö mitä haen takaa?
Täydelliset eivät myöskään vaikuta kovinkaan mielenkiintoisilta.

Kyllähän miehessä pitää olla vähän särmää. Ja sitten toisaalta esimerkiksi puhetyyli vaikuttaa.En nyt osaa sanoa muuta kuin omasta puolestani, mutta jos minulta kysytään, minuun vetoaa juuri ne rentut enemmän kuin kiltit koulutetut ja älykkäät miehet.

Uusimmat

Yhteistyössä