I
Irina69
Vieras
Kiva kun osallistut taas juttuihin Martha, kyllä minä ainakin sinut muistan
Vai sairastelee Juulian porukka, itsellä on kans tänään särkenyt ihan joka paikkaa, joten toivottavasti en ole tulossa sairaaksi, tahtoo voimat mennä jo muutenkin ton pirpanan kanssa.. Juulia, niin toivoisin, että mies ryhdistäytyisi ja lopettaisi sen alkoholilla läträämisen, mutta en valitettavasti usko siihen, joten parempi asua eri katon alla
Oltiin tänään muskarissa ja voi kun pientä harmitti, kun hän ei vielä päässyt muiden leikkeihin mukaan, kun ei osaa ihan vielä kontata. Meidän porukassa on vain yksi joka on tyttöä nuorempi ja muut ovat sitten jo reilusti yli puolivuotiaita (heh, minimuskari on tarkoitettu 2-6 kuukautisille). Keskiviikkoisin kokoontuu yli puolivuotiaiden muskari, josko me tammikuussa sirrytään jo sinne isojen joukkoon, sikäli mikäli likka jo silloin konttaa sujuvasti (ettei jää jalkoihin). Ensi viikkolla onkin vika kerta ennen joulutaukoa, harmi sillä nyt vasta tuntuu, että likka alkaa viihtyä ja ymmärtämään tuon muskarin tarkoituksen eli keskittyy välillä jo lauluihinkin eikä vaan muihin vauvoihin. No, tammikuussa sitten taas..
Nyt mentävä..
Vai sairastelee Juulian porukka, itsellä on kans tänään särkenyt ihan joka paikkaa, joten toivottavasti en ole tulossa sairaaksi, tahtoo voimat mennä jo muutenkin ton pirpanan kanssa.. Juulia, niin toivoisin, että mies ryhdistäytyisi ja lopettaisi sen alkoholilla läträämisen, mutta en valitettavasti usko siihen, joten parempi asua eri katon alla
Oltiin tänään muskarissa ja voi kun pientä harmitti, kun hän ei vielä päässyt muiden leikkeihin mukaan, kun ei osaa ihan vielä kontata. Meidän porukassa on vain yksi joka on tyttöä nuorempi ja muut ovat sitten jo reilusti yli puolivuotiaita (heh, minimuskari on tarkoitettu 2-6 kuukautisille). Keskiviikkoisin kokoontuu yli puolivuotiaiden muskari, josko me tammikuussa sirrytään jo sinne isojen joukkoon, sikäli mikäli likka jo silloin konttaa sujuvasti (ettei jää jalkoihin). Ensi viikkolla onkin vika kerta ennen joulutaukoa, harmi sillä nyt vasta tuntuu, että likka alkaa viihtyä ja ymmärtämään tuon muskarin tarkoituksen eli keskittyy välillä jo lauluihinkin eikä vaan muihin vauvoihin. No, tammikuussa sitten taas..
Nyt mentävä..